Episode 19

7.8K 470 22
                                    

Arabasının içinde öylece otururken ona bakmamayı tercih ediyordum. Çünkü bu daha da can yakıcıydı.

"Sadece." diye fısıldadım dudaklarımı aralayıp. "Sadece seni unutmak istiyorum. Bu tam olarak çözüm değil ama bu bir ilaç. Benim ilacım."

"Sen ilacın benim Avery." Zayn ellerime doğru uzandığında geriye çekildim.

"Sihir gibi ama gerçek. Sen benim nefesim olduğun halde senden uzak durmalıyım."

"Her insan hata yapar." dedi ela gözlü adam. "Ve hepsi en sonda pişman olur."

"Hangisinin hatası senin ki kadar büyüktür Zayn?"

"Ben bir katil değilim. O gece benim yüzümden düşmedin ve ben bunu hiç istemedim."

"Yanımda olup elimi tutmalıydın."

Tekrar ellerime uzanıp onları kendi ellerinin arasına çekerken "Geç değil." dedi.

"Sana o kadar çok şans tanıdım ki." Dudaklarımı ıslattım ancak devam etmeyerek sustum.

Kelimelerin bana hatırlattığı şeyler gözlerimi yakıyordu.

"Özürlerim çare olmayacak." dedi Zayn. "Sen pişmanlığımı görmeyeceksin ve biz geçen
her saniye birbirimizden daha da uzaklaşacağız."

"Gitmek istiyorum." diye fısıldadım ellerimize bakarken. "Seni arkada bırakıp gitmek istiyorum." Derin bir nefes alırken elimi, ellerinin arasından çektim.

"Geçmiş asla unutulmayacak ama sen affetmezsen aydınlık bir gelecek olmayacak Avery."

"Bencilliğin beni ürkütüyor." diye itiraf ettim ona. "Tekrar ve tekrar hata yapacağını biliyorum."

"Bu sefer farklı." diye bildirdi. "Bu sefer yaptığım hata bana öyle bir acı verdi ki..."

"Hislerin sahte." dedim ona. "Sen gerçekten hissetmezsin." Eğer bir kalbi olsaydı onu en başında kullanırdı ama o hissiz olmayı tercih etmişti.

"Seni seven bir kalbim var." dedi. Gür sesi arabanın içine yayılarak, defalarca kulaklarıma doldu.

Eli karnıma uzandı. "Artık sizi seven bir kalbim var. En başında da vardı sadece gözleri görmüyordu. Tıpkı senin şu saniyelerde sahip olduğun kalp gibi."

"Daha fazla göz yaşı." diye mırıldandım. "Yanımda olduğunda bana getirdiğin tek şey bu."

"O halde artık o göz yaşlarını silmeme izin ver. Hazır olmadığını biliyorum ama çaba göstermen gerek. Seni yaralayan tek beden ben olduğum gibi, iyileştiren de ben olacağım güzelim."

Gözlerimi kapatıp açtım.

Soluklarım rahatlamam için oldukça yetersizdi.

"Avery." diye seslendi aşık olduğum adam.

Yaptığı herşeye rağmen sevdiğim, gözlerine baktığımda tekrar tekrar aşık olduğum O adam.

Gözlerine bakmadım.

Çünkü biliyordum ki o gözlere bakarsam herşey onun için daha kolay olacaktı.

Little Malik  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin