Episode 46

2.2K 200 49
                                    

Her sabah yataktan aniden kalkışımın  sebebi Klaus'un evi inleten  ağlama sesi olurdu. Ama ben bu sabah dış kapıdan  gelen ısrarlı  zil sesiyle uyanmış  ve koşar adım kendimi merdivenlere  atmıştım.

Açıkçası o an biraz endişelendim  çünkü eğer gelen Zayn  olsaydı zile basmak yerine anahtarını kullanırdı. Belkide evden hızla çekip giderken anahtarını unutmuştur, diye de düşünmeden  edemedim.

Ancak kapıyı açtığımda gördüğüm manzara beni bir miktar şaşırtmış  bir miktar da sevindirmişti.

Zayn'in  tıpış  tıpış  eve gelmesi için büyük bir sebep, dedim içimden.

Trisha  ve üç kızı hep bir ağızdan "Merhaba!" diye neşeyle  seslendiğinde  ağzım açık bir şekilde güldüm  ve geçmeleri için kapıyı ardına kadar açtım.

***

Telefonu açtığında ses tonunda umursamaz bir hal takınmak  istiyor gibiydi. Ama ben onun bu haline sadece gülmekle  yetindim.

"Ne oldu Avery?"

"Kendim istediğim için değil ama eve gelmen gerekiyor Zayn." Dudaklarıma  yayılan gülümsemeyi  göremediği  için mutluydum.

Endişeli  bir şekilde sordu. "Klaus'la  mı ilgili?"

"Hayır." diye soludum ailesini burada gördüğü zaman vereceği tepkiyi  hayal etmeye çalışırken. "Yani evet ama sadece onunla alakalı da değil."

"Ne olduğunu söyleyecek misin?"

"Gelirsen öğrenirsin."

"Yine saçma sapan bir şey mi yaptın?"

"Biraz daha konuşursan  bütün kıyafetlerini  yakmak gibi saçma bir şey yapabilirim."

"Avery." diye soludu. "Gerçekten bir şey oldu mu?"

"Yok canım hiçbir şey olmadı ben pişman oldum o yüzden çağırıyorum."

Güldü. "Biliyordum."

Sözlerine karşılık gözlerimi devirdim. Trisha  süprizin  bozulmaması  için geldiklerini söylememi  istememişti  ama çok sevgili oğlunun  beyni kıttı, bir türlü algılayamıyordu.

Giydiğim  elbisenin  üstümde nasıl durduğuna  bakarken sıkılmış bir ses tonuyla "Zayn." dedim.

Telefonun ucundan da onun sesiyle kendi adımı duymuştum. Benim pişman olduğumu söylediğim cümleyi gerçek anlamış  gibi bir anda neşelenmişti. Galiba evinden uzak kalmak onu olumsuz etkiliyordu.

"Sana tavsiyem daha fazla soru sorma ve hemen eve gel. Bu bir rica değil kesin bir talimattır."

"Ne olduğunu söylemek bu kadar mı zor?" Israrlı direnişine  cevap vermedim  ve telefonu yüzüne kapattım.

Bir süre sonra, üstüme çeki düzen vermiş bir şekilde aşağı kata tekrar indiğimde  Trisha uzun zaman sonra kucağına aldığı torununu  seviyordu.

Ona gülümseyerek koltuğa oturduğumda  Doniya  bana oldukça samimi bir şekilde gülmüş  ve çok güzel gözüktüğümü  söylemişti. Ona kibarca teşekkür ettim. Kızlar gerçekten çok şekerdi.

Little Malik  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin