"Zayn uzun zamandır birlikte olduğunuzu söyledi." Clara'nın sesini duyduğumda gözlerimi ona çevirdim.
Klaus'u uyutmuştum ve Zayn sigara içmek için bahçeye çıktığı için Clara ve ben yalnız kalmıştık.
Ondan nefret etmiyordum ama yalnız kaldığımızda çok daha fazla sinir bozucu gözüktüğü gerçekti.
Kafamı sallarken "Evet." diye onayladım. "Uzun süreli bir ilişkimiz oldu."
Clara bana bakarken gülümsedi. "Genç yaşta bebek yapacak kadar cesur bir çift."
Aklıma gelen bütün kötü düşleri hapsettiğim odanın kapısını üst üste kilitledim.
"Eğer çok seviyorsan ve onun bir parçasını hayatına dahil etmek istiyorsan yaşı pekte önemsemiyorsun."
Benden duyduğu cümlelerle daha çok gülümsedi. Sürekli gülümsemesi benimle alay ediyormuş gibi hissettiriyordu.
"Haksız sayılmazsın Avery ama bilirsin genç çiftlerde küçük bir bebek çiftin arasına büyük bir ilgisizlik getirebiliyor."
Sessiz bir nefes alırken dudaklarımı ıslattım.
Şu an o burada olmasaydı bizim aramızda ilgiyle ilgili hiçbir problem olmazdı.
"Zayn farklı bir adam." dedim tek solukta. "Sevildiğimi bana daima hissettirir ve çok sadıktır."
Şu an onu susturmak için bütün abartmaları yapabilir gibi hissediyordum. Ama doğruydu o bana sevildiğimi hissettiriyordu.
Clara'nın "Ah, hayır." diye inlediğini duydum. "İhaneti kastetmek-"
Sözünü kestim. "Kast ettin ya da etmedin bu böyle." Ona bakarken gülümsedim.
Tanrım, bu kadının alay eder gibi tavırları hoşuma gitmiyordu.
"Zayn seni seviyor." dedi gözlerini benimkilere dikmişken. Karşı karşıya oturuyorduk ve sanki bana bakarken bir sorunu olduğunu belli etmek istiyor gibiydi.
"Bende onu seviyorum." Dudaklarım küçük bir gülümseme ile kıvrıldı.
"Göz kamaştırıcı bir hayatınız var." Sesi kulağa oldukça neşeli geliyordu ve bu daha sinir bir şey gibi hissettiriyordu.
"Teşekkür ederim. Senin hayatında eminim güzel bir ilişki olmuştur."
"Aslında olmadı. Sanırım hep yanlış kişiyi seçtim, senin aksine Zayn gibi birini bulmam zor."
Yüzüne bakarken "Bir tane vardı onu da ben kaptım!" diye bağırmak istesemde sustum.
"Zayn'den önceki ilişkilerin nasıldı?"
Bu soruyu beklediğimi sanmıyordum. Saçma ve gereksizdi ve zaten benim en özel ilişkim Zayn'leydi. Onun dışında ilk erkek arkadaşım Nathan'dı ama çok kısa süren bir ilişkiydi. Bir hafta. Sonra beni bırakıp gitmişti ve kısa süre sonra Zayn'le tanışmıştım.
Derin bir nefes aldım.
Bu kadınla konuşmayı sevmiyordum. Özellikle böyle saçma bir konuyu asla sevmiyordum.
"Aslında Zayn'den önce sadece bir ilişkim oldu. Ama kimse Zayn gibi değil. Onunla mutlu olduğum kadar kimseyle böyle hissetmemiştim."
Clara yavaşça kafasını sallarken konuştu. "Dediğin gibi Zayn farklı bir erkek. Onu çok tanımasam da bunu söyleyebilirim. Onunla olduğun için kendini özel hissetmelisin."
"Biliyorum." Bir çırpıda söylediğim kelime, ses tonuma bol miktarda bencillik ve kıskançlık getirmişti. Korumacı gibi hissetmiştim. Sesim bile bunu belli etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Malik
Fanfiction"Hislerimi yok etmek için çabaladığın her saniyede kollarımı bebeğime daha çok saracağım. Ondan nefret ediyor olabilirsin, ama bizi bir bütün olarak seveceksin."