Episode 26

5K 351 37
                                    

Zaman akıp geçiyordu.

Bu fazla kolaydı.

Ben acı çekerken bu kadar hızlı değildi oysa, sadece mutlu olduğumuz da mı bu kadar hızlıydı.

Artık daha güzel bakmak istiyordum etrafıma.

Geleceğe dair umutlarım olsun istiyordum.

Zaten herkesin vardır değil mi? Başarılı bir kariyer, mutlu bir aile, belki de bir okul. Benimki de tamamıyla onun ve oğlumun isminden oluşuyordu işte. Onları hayatımın her karesinde görmek istiyordum. Mutlu ya da üzgün her anında.

Parmakları elimi daha sıkı kavradığında ona döndüm.

"Ne oldu?"

Bakışları ağır ağır bana döndü. "Hiçbir şey." dedi. "Eski bir arkadaşımı gördüm."

Gözlerimi tam karşıya çevirdiğimde arkadaşlarımızın yanında yer alan yabancı adamı gördüm.

Sandalyeye oturmuş öylece bize bakıyordu.

Mavi gözleri iğnelemek ister gibi süzüyordu. Açıkçası biraz ürperticiydi, yerimizde kim olsa bundan rahatsızlık duyardı.

"Değişik bakıyor." diye mırıldandım sessizce. Fazla değişik.

"Sana bir şey sorarsa cevap verme, bana bırak. Tamam mı?"

Kafamı salladım. "Tamam."

"Benden pek haz etmez. Uğraşacaktır."

Ona bir soru daha soracaktım ki masaya yaklaştığımızı fark edip susmayı tercih ettim.

Çünkü kumral adam gözlerini Zayn'e kilitlemişken onun ismini yüksek sesle telaffuz etti.

"Zayn, uzun zaman olmuştu değil mi dostum?"

Tokalaştılar.
Ama Zayn elimi bırakmamayı seçti.

"Geri dönmene sevindim." dedi Zayn hafifçe gülerek. Aslında öyle durmuyordu, sadece nezaket için söylemişti.

Harry ve Liam'a sarıldıktan sonra bana uzatılan bir el gördüm.

"Felix." dedi karşımda ki yabancı adam. Gözlerine sinmiş değişik bir duyguyla bana bakıyordu.

Zayn'e kısa bir bakış attıktan sonra gözlerimi karşımda ki adama çevirip onun elini sıktım.

"Avery."

Benden sonra adımı küçük bir fısıltı ile tekrarladı.

Gözleri karnıma takılmıştı. Bir süre incelediğini fark ettikten sonra elimle karnımı okşayıp Zayn'in yanında ki sandalyeye oturdum.

Masada küçük çaplı bir muhabbet dönmeye başladı. Futbol, filmler ve tatil maceraları hakkında.

Ellie bana nasıl olduğumu sorduğunda ona gülümseyerek iyi olduğumu söyledim.

Onunla çok fazla görüşmesekte sıcak kanlı bir kız olduğunu söyleyebilirdim. Üstelik Harry'den hoşlandığını bana itiraf etmişti. Ama Harry'nin ondan pek iyi enerjiler almadığını biliyordum, belli ediyordu.

"Bunu beklemezdim." dedi Felix, Zayn'e. Sesi bir anda masada ki tek odak noktası haline geldi.

"Bir aile kurmak kolay değil, özellikle de genç yaşta. Senin kırk yaşına falan geldiğinde baba olacağını düşünürdüm."

Felix kendi kendine güldü ve Zayn'in cevap vermesini beklemeden tekrar konuştu.

"Ama bu kadar cesur olmanı anlıyorum." dedi. "Bende bu kadar güzel bir kadınla olsaydım bebek yapmak için fazla beklemezdim."

Little Malik  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin