Episode 44

2K 179 52
                                    

"Gerçekten artık sana inanamıyorum." Hızlı ve öfkeli bir şekilde solurken  elinde ki ceketi yatağın üstüne bıraktı. "Onu aradın  mı?"

"Kimi aradım mı?" Ona doğru bir adım attım.

"Clara'yı."

"Eski patronunu  neden arayayım ki?"
"Kıskandığın  için." Elleriyle  saçlarını çekiştirdi. "Tanrım, Avery  neden böyle bir şey yaptın?"

Derin bir nefes aldım. Clara'dan  gelen mesajı okuduğumdan  beri oldukça öfkeli ve huzursuz hissediyordum ama onunla tekrar iletişime geçmemiştim. Ama eğer geçseydim  bu o kadının sonu olurdu.

"Avery?" diye seslendi Zayn. "Onu aradın  mı?"

"Hayır." Gerçek  dudaklarımın  arasından kayıp giderken bakışları daha da kötüleşmişti.

"Daha önce hiç bu kadar saçmalamamıştın." dedi inanmamak  istercesine.

"Ama sen daha önce bundan daha fazla saçmalamıştın. Ayrıca 'hayır' dedim. Bana değil de o kadına mı inanıyorsun?" Gözlerimi kapatıp bir kez daha soluklandım.  Açtığımda  onun gözleri içinde kaybolmaya hazırdım.

"Onu  aradın." dedi. "Eminim."

"Bende senin işten ayrıldığından  emindim. Ama sen?"

O kadını aramamıştım  ama aramış olmayı seçerdim. Daha önceden kızgınlıkla  ona bazı şeyler söylemiş olabilirdim ama bu sefer yalancı olan oydu. Ama Zayn, bunu nasıl öğrenmişti? Hala o kadının yanında olmasına dayanamıyordum. Bunu düşünmek bile berbattı.

Olmamalıydı. O kadından uzak durmalıydı. Benim dediğimi yapmalıydı  ama o bana yalan söylemeyi  seçmişti.

"İşten ayrılmadım." dedi dişlerinin  arasından sinirle. "Ama sayende kovulabilirim."

"Bana yalan söyledin."

"Yalan söylememiş  olsaydım  ne yapacaktın? Onun evini mi basacaktın?" Gür sesi evin içinde yayılırken  "Sessiz ol." diye bildirdim  aniden. "Klaus uyuyor."

"Ah doğru." dedi. "Hem mükemmel anneyim  hemde mükemmel bir eş, pozisyonundasın  değil mi? Patronumu  arayıp hakaret etmen de  daniskası."

Öfkesi öylesine bürümüştü  ki gözlerini, benim ki geride kalmış hatta karşısında görünmez olmuştu.
Bu kadarını beklemiyordum. Bana kalırsa bu fazlaydı.

O kadın için bana bu kadar kızmasına  dayanamazdım. Üstelik ona yapmadığımı  söylüyordum.

"En azından senin gibi yalancı değilim." dedim yüzüne karşı. "İş aramaya diye başka kadınların yanına gitmiyorum."

"Avery." diye soludu  sinirle. Her adımında  bana daha çok yaklaşıyordu  ve bakışları beni ürkütmeye  başlamıştı. Ama geri çekilmeyecektim. Yalancı olan o'ydu.

"Neden yaptın? Gerçekten mantıklı şeyler duymaya ihtiyacım var."

"Zayn, ben bir şey yapmadım." Sinirle  soludum  ve beynimde  ki düşünceler harekete geçti. O kalktak  amacına  ulaşmamalıydı.

Cebimde ki telefonu çıkarıp ona verdim. "Mesajları aç."

"Ona mesaj da mı attın?"

"Hayır, o bana attı." Gözlerine anlık bir şaşkınlık dalgası yayıldı ve elimde ki telefonu aldı.

O mesajı okurken bende o sürtüğün  saçlarını çekip onu yerden yere vurduğum  anları düşlüyordum.

"Bu gerçek olamaz." Dedi. "Clara bunları yazmış olamaz."

Little Malik  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin