Şimdi ben römentik bölüm olsun istedim. Bakın böyle slow duygusal bir şarkı açın özellikle BIRDY - NOT ABOUT ANGELS olabilir. O şarkı hikaye okurken fena oluyor. Neyse bir de çok yavaş okuyun her cümleyi sindirin yoksa tadı çıkmıyor ben hep yavaş yavaş okuyorum.
Bölüm ithafları ;
@harleyxpuddin
@zayninsesi
@1DiariesGirl
@harlif_7
@xthezaynie
@areyoumarie
@TheQueenOfColors
@xOhcoolhoran
@sevy_24
@DuyguBarutcu
@WolfianRunner
@EcemBilgi13
@hellorea
@XXidontlikepeopleXX
@babybab22
@zaynmalik_93
@hani_fe
@gencdeniz
@Sellybo
@BeyzanurGller
@besameoldlover
@missuHeathLedger
@BeyzanurUurlu
@unutulmazz
@mrsNothing0
@YarenAyhan
@AyeKse2
@nutellamalikx
@EdaBall5
@bhsshgdx
@cyrussude74406
@GeceveMavi❤❤❤❤❤❤❤❤
**
*
**
Sıcak parmak uçlarını boynuma bastırıp saçlarımı geriye doğru itti. Nefesi temini tutuşturmak istiyormuşcasına tutkuluydu.
İsmimi sessizce mırıldandığını duydum.
Klaus'un başı göğsümde uzanmaya devam ederken onun ela gözleri üstümdeydi.
"Siz sahip olmaktan mutluluk duyduğum en büyük hazinesiniz." dediğini duydum.
Sesi kısıktı, oğlumuzu uyandırmak istemiyordu.
Ona büyük bir gülümseme hediye ettim. "Bana hissetirdiğin tüm güzel şeyler için teşekkür ederim Zayn."
Sırtım onun göğsüne yaslıydı ama yüzlerimizi birbirine çevirebilecek şekilde oturuyorduk.
Bir elimi onun yanağına yerleştirirken "Seni seviyorum." diye fısıldadım.
Hissettiğim her saniyeyi saklamak istiyordum.
Onunla olduğumuz her saniye eşsiz olduğu gibi hatırlanmaya değerdi.
Klaus'un alnına minik bir öpücük bıraktı ve sonra da bakışlarımızı tekrar birleştirdi. "Sizi seviyorum."
O benim en güzel gecemdi.
Ve O bana en aydınlık gündüzü vermişti.
Kolları arasında dakikalarca kalıp susmayı tercih ettim.
Benim yaptığım tek şey onun kalp atışlarını dinlemekti.
Büyük camın karşısında ki koltukta oturup karanlık gök yüzünü seyrediyorduk.
En ufak bir eksiklik bile sezemiyordum bu tabloda.
Huzur dolu nefesler alıyordum ve aldığım her nefesin değerini biliyordum.
"Seni ilk kez öptüğüm geceyi hatırlıyor musun? Heyecandan ne yapacağımı şaşırmıştım. İlk kez öpüşmüyordum ama sen benim için daha özeldin. Belkide seninle bu kadar ilerleyeceğimizi hissetmiştim." Hoş gülüşü kulaklarıma doldu. "Nerdeyse burnunu öpecektim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Malik
Fanfiction"Hislerimi yok etmek için çabaladığın her saniyede kollarımı bebeğime daha çok saracağım. Ondan nefret ediyor olabilirsin, ama bizi bir bütün olarak seveceksin."