"Ve senin ruhun bütün dünyadır."**
Saniyelerin sancılarıma karıştığını hissedebiliyorum.
Zamanın öylesine yavaş aktığını ve kalbimin bunu hissederek bir köşeye çekildiğini, heyecanla oraya sindiğini görüyorum.
Zayn elimi sıkıca tutarken "Sakin ol." dediğini duydum. "Sakin ol güzelim, sakin ol."
Arabanın hızla hastaneye ilerlediğini ve oğlumun artık gelmek için sabırsızlandığını hissedebiliyorum.
Ellerimi karnıma koyup, derin nefesler almaya devam ettim o saniyeler boyunca.
Kanıma karışmak isteyen bütün hisleri engellemeye ve sakin olmaya çalışıyordum.
Bacaklarımdan süzülerek aşağılara inen sıcak sıvının varlığı kendini belli ediyor.
Zaman ölüm gibi yavaş geçiyor.
Arka koltukta uzanırken arabanın durduğunu ve Zayn'in hızlı hareketlere kapımı açtığını gördüm.
Bedenim sedyeye yatırılıp içeri gelirken inlemelerim etrafa yayılıyordu.
Zayn elimi sertçe yakaladı.
"Avery."Ela gözlerinde heyecanı ve korkuyu aynı anda sezdiğimde yutkundum.
O da benimle birlikte ilerlerken "Klaus çok sabırsız." diye fısıldadım. "Tıpkı senin gibi Zayn."
Titreyen dudakları arasından gülüşü kurtulduğunda içime yayılan güveni derinlerde ele geçirdim.
Sesim yarı dolu hastane koridorunda yankılanıyor ve gecenin karanlığında ruhuma çarpıyordu.
Bunu tarif edemiyordum.
Öyle değişikti ki, sonunda ona kavuşacaktım ve kalbim sevinç içinde kayboluyordu.
Soluklarım birbiri ardını takip etti. Zayn elimi bırakıp geride kalmadan önce son kez alnımı öpmüş ve "Seni seviyorum." demişti.
Onun elini bırakmadan önce son kez sıktım.
Ondan sonra ki saniyelerde düşüncelerimi kaybettiğimi hissettim.
Dikikalar boyunca düşler denizinden uzakta çığlıklarımı bıraktım.
Zor olacağını biliyordum.
İnternetten doğum videolarını izlerken ne kadar ürperdiğimi ve Zayn'in benimle nasıl eğlendiğini hatırlıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Malik
Fanfiction"Hislerimi yok etmek için çabaladığın her saniyede kollarımı bebeğime daha çok saracağım. Ondan nefret ediyor olabilirsin, ama bizi bir bütün olarak seveceksin."