Yavaş okuyun bak, yoksa tadı çıkmaz.❤
**
"Gözlerini kapat."
Sesi kulaklarıma dolduğunda dediğini yaptım ve karşısında otururken gözlerimi kapattım.
"Ne görüyorsun?" diye sordu.
"Teknik olarak bu şekilde bir şey görmem mümkün değil."
"Hayal gücün bu kadar zayıf olamaz."
Ellerimi tuttu. "Şimdi ne görüyorsun?"
Derin bir nefes aldım.
"Ellerimi tutup, bana aşkla bana bir adam."Zihnim bir anda aydınlandı ve bizi gördüm.
Bütün kırgınlıklara rağmen yan yana duran bir çifti.
Bir eli elimi bırakıp yavaşça karnıma dokundu.
"Peki ya şimdi?"
Dokunuşuyla zihnim farklı bir görüntüye yol açarken kalbim titremeye başladı.
"Bir çocuk." diye fısıldadım görüş açıma giren mavi tişörtlü çocuğu görünce. "Bize doğru koşan küçük bir erkek çocuğu."
Ve gülümsedim.
Elleri karnımda gezinmeye devam etti.
"Çocuk kime benziyor?"
"Sana, tıpkı sana benziyor."
Gözlerim bana büyük bir heyecanla bakan küçük bedendeydi. Onu inceliyordum ve o tıpkı Zayn'e benziyordu.
Bana yaklaştığını hissettim. "Onun gözlerine yansımış bir hissi söyle."
"Mutluluk? Ya da.." Dudaklarımı ıslattım.
Ben onun tenime çarpan nefeslerini hissederken "Sence neden mutlu?" diye sordu.
"Belki sevdiği kişiler yanındadır ve belkide uzun zamandır bunu bekliyordur."
"O küçük çocuk," dedi ela gözlü adam. "Sana ne diye sesleniyor?"
"Bana sadece gülümsüyor."
"Sen ne yapıyorsun?"
"Ona sarılıyorum ve sende bizi kucaklıyorsun."
Sessizce yutkundum. Bu tarif edilemez bir huzur getirmişti.
"Uzaktan onları gören biri ne düşünür Avery?"
"Aile." diye fısıldadım sessizce. "Birbirlerine bağlı küçük bir aile."
"Nefes al." dedi Zayn. "Ve bir sonra ki saniyelerde nefes alamayacağını düşün. Ne için üzülürsün?"
"Bana bakan küçük ela gözleri yalnız bırakacağım için."
"Elini tutan adam." dedi. "Onun için ne istersin?"
"Yüzü her daim gerçek gülüşlerle aydınlansın."
"Onları bırakacağın için ne hissedeceksin?"
"Acı." diye mırıldandım gözlerimi kapalı tutmaya devam ederken. "Bir de onlara daha önce sahip olamadığım için pişmanlık."
"Gülümse. Onlara şu an sahipsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Malik
Fanfiction"Hislerimi yok etmek için çabaladığın her saniyede kollarımı bebeğime daha çok saracağım. Ondan nefret ediyor olabilirsin, ama bizi bir bütün olarak seveceksin."