"Nefes alıyorum ve aldığım nefesin kalbime ulaşıp içeride ki çiçeklere su olduğunu hissediyorum.
Elimi tutan adama bakıyorum ve onun varlığıyla daha çok gülümsüyorum.
İçeride ki küçük cam kırıklarını topladığım poşeti uzun zaman önce atmayı başardım.
Şimdilerde sadece karnımı okşayıp senin geleceğin gün için bekliyorum.
Oldukça az zaman kaldı ve açıkça itiraf etmem gerekir ki baban benden daha heyecanlı gözüküyor oğluşum.
Onun ela gözlerinde ki parıltıyı saklamak istiyorum.
Saklamak ve günün birinde ona sahip olduğum için mutlu olmak.
Zaman hızlı ilerliyor bebeğim.
Bu odada ağladığım günleri de hatırlıyorum, her şeyin öncesinde babanla birlikte attığımız kahkahaları da.
Şunu söylemem gerekir ki, eğer doğru yerde ve doğru kişinin yanındaysan kalbi saran hüznün sonrasında mutlaka gerçek gülüşler yer alıyor.
Sadece beklemelisin.
Acı ve göz yaşları kanına karışsa bile günün birinde hissedeceğin mutluluk için beklemelisin.
Ben öyle yaptım ve en sonunda hediyemi alacağım.
Senin doğduğun gün olacak bu.
Çünkü senin doğuşun hayatımı güneşten daha çok aydınlatacak ve ben senin minik ellerini tutarken gerçek gülüşlere kavuşacağım.
Ve sana söylemek isterim ki gelecekte kimseyi incitmemelisin.
Sana zarar verse bile kimseyi incitme.
Özellikle de seni seven birine asla zarar verme.
Senin için atan kalbin elini tut.
Onun yanında alacağın her nefes çok değerli.
Seni sevdiğimi biliyorsun bebeğim.
Sana sahip olduğum ve daima seni koruduğum için kendimle gurur duyuyorum.
Aynanın karşısında beklerken aydınlık iki kişi görüyorum oğlum.
Bir adam ve kadın.
Uzaktan onlara doğru koşan çocuk gülüyor.
Bilmelisin ki bu ayna daha önceden kırıldı ama artık yeniden parlak gözüküyor.
Yatakta oturmaya devam ederken kulaklarıma dolan müzik melodisiyle birlikte bekliyorum. Senin için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Malik
Fanfiction"Hislerimi yok etmek için çabaladığın her saniyede kollarımı bebeğime daha çok saracağım. Ondan nefret ediyor olabilirsin, ama bizi bir bütün olarak seveceksin."