Kapitola první

31.7K 1.2K 25
                                    

Bylo mi špatně. Strašně. Moc. Špatně.

"Budu zvracet." Řekla jsem a odložila kelímek se zmrzlinou.

Thea pohodila svými kudrnatými vlasy a ukázala na mě prstem. "Papej, holka."

Zašklebila jsem se a přitom ohrnula horní ret, takže jsem musela působit, jako bych měla vzteklinu. "Nechápu, k čemu je dobrý se narvat jako totální prase. Akorát mi bude ještě hůř. Končím, děvčata." Položila jsem poloprázdný kelímek a lžičku na noční stolek a opřela se o pelest postele.

"Hej, já asi taky." přidala se Roxy ještě s plnou pusou.

"Vy nemáte výdrž." Stěžovala si Thea. "Liss. Ty bys to měla sníst celý. Aspoň nebudeš myslet na bolest psychickou, ale fyzickou."

"Jo. Určitě mi bude líp, když si ve tři ráno dám rande se záchodovou mísou. Co povídáš o té bolesti? To mi zní jako sebepoškozovaní."

Roxy zrudla a schovala obličej za svými blonďatými vlasy. Thea našpulila rty. "Fajn." Prskla a odložila svůj kelímek.

Chvíli jsme jen tak mlčely. A potom Roxy řekla něco, při čem jsem strnula:
"Buď ráda, žes neudělala takovou blbost jako Felicity. Ta se s ním vyspala. Zachovala sis aspoň trocha té hrdosti. Zase ta naše malá, nevinná a milovaná Lissa. Že?" Zazubila se na mě a čekala, že přikývnu.

Jenže když jsem jen tupě zírala do prostěradla...

"Proboha, Liss." Vydechla Roxy. "Tos... neudělala. Že?"

Zvedla jsem k nim uslzený pohled. A pak jsem se rozbrečela naplno. Hrozně jsem se styděla.

Obě mě objaly. "Jak? A kdy?" Ptala se Thea a hladila mě po zplihlé slámě (=vlasy).

"Na té párty u Davida." Vzlykla jsem. "Oba jsme byli... opilí."

V mysli mi problikl celý ten večer. Rodiče mě nechtěli pustit a tak jsem zalhala, že tam budou Davidovi rodiče a jdou se mnou i Thea s Roxy. Nakonec jsem je přesvědčila.
David Trush byl bohatý a hezký. Josh se s ním kamarádil a jaksi si předem zamluvil pokoj. Opil mě- ne, já se opila sama. A pak se to stalo. Pamatuju si jenom tu bolest. To je to jediné, co se mi vybaví, když si vzpomenu na tu osudnou noc, kdy jsem Joshovi dala prakticky všechno.

A on...

"Jsem děvka." Vzlykala jsem Roxy do ramene.

"Prosím tě, to ne. Nejsi. A to bylo... poprvé a naposled? Nebo..."

"To bylo poprvé a naposled." Přikývla jsem.

"Je mi to líto, Liss." Zašeptala Thea. Odtáhla jsem se a otřela si oči. Hned jsem na palci zahlédla černou skvrnu.

"Rozmazala jsem si řasenku." Povzdechla jsem si a Roxy se zasmála.

"Josh je kretén." Prohlásila Thea. "Vykašli se na něj. Jestli udělal to, co udělal, nezaslouží si tě."

"Když máma s tátou mu věřili." Povzdechla jsem. "Jak jim mám říct, že je konec? V sobotu jsem přišla domů dost pozdě. Neviděli mě- a vypadala jsem vážně příšerně."

Thea mě pohladila po rameni. "Dej tomu čas." A potom si mě znovu schovala do medvědí náruče a Roxy se k nám přidala.

......
První kapitolka :)
Na fotce je Lissa :) (aka Lily Collins)
Udělám to zas tak, že nejdřív přidám fotky na dream cast postav ;)

So, good time, good mood
Smile and don't be rude <3

New message [CZ]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat