Otevřela jsem chat s MonAirem. Dvě nové zprávy. Achjo.
MonAiro: Lisso? Ty se zlobíš?
MonAiro: aha
Povzdechla jsem si a zapřemýšlela. Byla jsem prostě strašně naivní, když jsem si myslela, že si píšu s Adrianem. To by byla až moc velká náhoda. Zavrtěla jsem hlavou, protáhla se a potom se rozhodla mu odepsat.
Liz36: nezlobím se :)
Čekala jsem. Jenže údajný Seth neodepsal ani po pěti minutách, takže jsem to vzdala a radši zašla na facebook.
Zrovna, když jsem obdivovala nové nehty mé spolužačky Brooklyn, zapípala mi zpráva ve vedlejším okně. Zamračeně jsem si okénko rozklikla.
MonAiro: tys mi odepsala :))
Liz36: děláš, jako bychom si nepsali roky :D
MonAiro: hmm ;) mně to tak někdy připadá
Usmála jsem se nad tím. Byl milý.
Liz36: tak jak se máš... Sethe?
MonAiro: jde to... co ty, Liss?
Liz36: mám ztřeštěný kamarádky :) Takže tak nějak všelijak...
*Pohled MonAiro:
Zasmál jsem se a opřel se o opěradlo pohovky. Byla vážně roztomilá. Jen tak ze zvědavosti jsem si rozklikl malou ikonku, zadal PIN, proklikal se až zadávání dlouhého hesla a potom, voila...
"Měla by ses odhlásit z facebooku." Zamumlal jsem si sám pro sebe a potom se znovu usmál.
Liz36: nuda :(
Pozvedl jsem obočí a rozklikl své "stalkerské okno", jak tomu často říkal kamarád. Lisse zrovna psala Roxy.
"To nesmíš. Nesmíš to číst." Domlouval jsem si, ale zvědavost mi nedala. Musel jsem se kouknout.
Roxy: tak jak se máš? Prošlo to doma?
Lissa: jak se mám? Uhm, hrozně.Roxy: proč? :o
Lissa: ... protože mě načapala moje sestra a já ji teď musím krýt, jde totiž přespat k Markovi :'(
Roxy: no to snad ne :o
Lissa: nemůžu to na ni kecnout, když nechci, aby to ona kecla na mě.
Roxy: to je zlý :/
Lissa: nepovídej :(
Roxy: hele, klid. Mia to zvládne...
Lissa: Rox! Je to Mark, sakra... která holka mu kdy odolala?!
Roxy: .... ty? a Thea?
Lissa: Thea se nepočítá. Ta by nakopala i Adriana
Zachmuřil jsem se. "Měl bych to asi vypnout." Ale stejně jsem to neudělal, když Roxy odepsala:
Roxy: nezapomínej, že já taky, kdyby ti něco provedl! Kdyby se tě jen dotknul!
Lissa: nezapomínej, že už to udělal ;)Roxy: nějaká pusa se nepočítá :P
Lissa: ale ;) ... to bylo víc než pusa :D
Roxy: nenaznačuješ tady tu kuchyňskou linku?!
Rozesmál jsem se. Holčičí myšlení nikdy nepochopím. To dřív začnou hroši mluvit.
Lissa: ne :D Roxy! :D ... už jsem vám přece řekla, že to bylo v koupelně, ne? U zdi :3
Roxy: aww... ty sadisto :D
Lissa: sadista? To bych já musela k té zdi přitisknout jeho, ne? :o a k tomu nemám bičíky :(
Roxy: :DDD tak čau, Liss.
Lissa: hm, pa. Na NF už na mě čeká Seth
Hm. Aha.
Roxy: kdo?
Lissa: MonAiro. Ten, co mi minule projel celej počítač :)
A teď to dělá taky, pomyslel jsem si a opřel se o loket.
Roxy: proč si s ním píšeš?
Lissa: proto :* ahoj
Zavrtěl jsem hlavou a vypnul "stalkerovské okénko". Potom jsem zase najel na NF a napsal:
MonAiro: tady taky. Chtěl bych, abys tu byla :)
Liz36: taky chci, abys tu byl :)
*Pohled Lissy:
Abys byl Adrian, blesklo mi hlavou. Okamžitě jsem tu myšlenku zavrhla. Nebudu se v tom už rýpat.
Se Sethem jsem si psala až do večera, kdy Mia odešla ke své "kamarádce". Odpřísáhala rodičům, že nebude dělat bordel a potom prostě odkráčela k zmrzlinárně, kde měli s Markem sraz.
S MonAirem jsem se kolem osmé večer rozloučila a potom jsem odešla do sprchy. Stoupla jsem si pod horkou vodu a skoro zavyla blahem, když se kapky dotkly mé kůže.
Dnes jsem šla spát poměrně brzy. Rodiče sledovali televizi, Mia nebyla doma... nahoře vládlo ticho. Zavrtěla jsem se a potom hlasitě zívla. Konečně spát!
Kolem půlnoci mě probudilo vyzvánění telefonu. Se zaúpěním jsem se pro něj natáhla a přiložila si sluchátko k uchu.
"Prosím?" Ozvala jsem se ospale.
Uslyšela jsem vzlyk a potom roztřesený hlásek mé mladší sestry: "Liss? Měla jsi pravdu."
ČTEŠ
New message [CZ]✔
Teen FictionZačalo to zprávou... ○○○○○ Osmnáctiletá Lissa Collinsová to jako klasická holka nemá jednoduché: přísní rodiče, stín oblíbené mladší sestry a strasti první lásky. Díky svým kamarádkám Roxy a Thee objeví online chat, kde si pod pseudonymem Liz36 zač...