Půlnoční kapča... co vy na to? :)
Ztuhla mi krev v žilách a naskočila mi husí kůže. Tohle ne. Tohle ne!
"Děláš si srandu?" Zašeptala jsem.
"Za tak krásnou fotku bych měl dostat honorář. Ale proč platit, viď?"
"O čem to, doprdele, mluvíš?" V očích mě zaštípaly slzy. Z krásného rána se vyklubal hrůzný večer.
"Co kdybych ji pověsil na facebook? Tolik lidí by nad tvým dokonalým tělem jen slintalo, miláčku."
Rozvzlykala jsem se naplno. Vyhrožoval mi.
"Co ode mě chceš?" Zeptala jsem se plačtivě.
"Nic, vůbec nic."
"Tak proč to děláš?!" Zavřískla jsem. Do pokoje vtrhla Mia a vytřeštila na mě svá kukadla.
"Chtěla sis hrát? Máš to mít. Budeme si hrát."
"Parchante!"
"Nebuď hned tak zlá. Zatím si tu fotečku u sebe nechám. Krásně se na ní usmíváš. Myslela jsi přitom na mě? Víš, že bych teď mohl udělat další, protože ten tvůj ručník víc odhaluje než zakrývá? Pozdravuj sestřičku. Tu smlsnu hned po tobě." Zavěsil.
"Co je?" Vypískla Mia, jakmile jsem odhodila telefon a složila hlavu do dlaní.
"Krypl!" Zavřískla jsem.
Mia mě objala, ale já se odtáhla a okamžitě zjistila, že nemám zatažené žaluzie. Poprosila jsem tedy Miu, aby je zatáhla a pak jsen na sebe hodila noční košili.
"Můžeš mi vysvětlit, o co jde?" Zeptala se Mia.
"To je on, to je on, to je on." Opakovala jsem pořád dokola jako šílená. Objala jsem si kolena pažemi a začala se na posteli pohupovat jako blázen. "Můj Bože, co mám dělat, co mám sakra dělat?!"
"Zavolám Thee a Roxy." Navrhla Mia.
"Už je pozdě." Zamítla jsem to. "A co máma s tátou?"
"Máma má noční a taťka už dávno spí. Holky tu můžou přespat, ne? Potřebuješ u sebe nějakou ochranku."
Po tvářích se mi spustily nové slzy. "Chci Adriana. Strašně moc. Potřebuju ho." Přiznala jsem.
"Tak mu zavolej." Pobídla mě Mia.
"To nejde. Určitě bych jenom otravovala."
"Proč bys ho měla otravovat? Je to tvůj kluk.""Prostě ne."
Mia beze slova odešla. Já tu umírám strachem a ona mě nechá samotnou?! Sestřička...
O půl hodiny později do pokoje vtrhly Thea s Roxy. Našly mě zahrabanou pod peřinou, ubrečenou a zděšenou. Thea mě okamžitě objala.
"Ach, Liss."
Zamrkala jsem, abych rozehnala slzy. "Co vy tady?"
"Nejdřív nám Mia volá, že jsi utekla z domu a teď, že máš depky, protože tě terorizuje ten debil?" Zařvala Thea.
"Liss, musíme to nahlásit. Než bude pozdě." Naléhala Roxy.
"Jo, musíme-" začala jsem, ale nedokončila. Zapípala mi příchozí zpráva. Skryté číslo.
A Liss? Jestli neco jen naznacis kamaradum poldikum, ta fotka obleti internet. Zvaz to. Mysli na to, jako ja myslim na tebe.
"Co napsal?" Vyhrkla Mia, které jsem si tady ani nevšimla.
Ukázala jsem jim zprávu. Roxy nad tím zavrtěla hlavou. "To je hajzl."
"Fotka?" Thea nakrčila čelo.
Stručně jsem jim vypověděla předchozí telefonát. Všechny tři jen kulily oči. Nakonec jsme se shodly na tom, že s tím už musíme něco rychle dělat.
Nechala jsem to zajít až příliš daleko. Teď jsem platila.
"Hrozně se bojím toho, že ublíží Mie." Svěřila jsem se svým kamarádkám, když nám Mia odešla pro vodu. "Naznačil mi, že až dostane mě, půjde i po ní."
"Zabiju ho." Zavrčela Thea.
Ding ding dindingi ding...
"Co zase chce?!"
Zvedla jsem to.
"Ano?" Štěkla jsem nevrle.
"Liss? Tady Adrian."
Vydechla jsem úlevou. Můj Adrian.
"Ahoj."
"Chtěl jsem se přesvědčit, že jsi dneska neměla žádné problémy a... tak."
Kdybys jen věděl...
"Jsem v pohodě." Odtušila jsem.
"Chybíš mi." Hlesl.
"Ty mně taky." Řekla jsem plačtivě.
"Děje se něco? Proč pláčeš?"
Sakra. "Nebrečím."
"Liss..."
"Dívám se na Hačika, jsem strašná citlivka a tenhle film mě fakt dostal." Zalhala jsem.
"Takže znovu. Co se stalo?" Nezbaštil mi to.
"Už musím. Dobrou, Adriane. Díky za všechno. Mám tě ráda."
Povzdechl si. "Dobrou, Liss. Já tebe taky."
Zavěsila jsem. Holky mě pozorovaly se starostí v očích. Odmávla jsem to. "Pojďme spát. Prosím."
Když už všechny tři (i Mia!) spokojeně oddechovaly na matracích na podlaze, přišla mi poslední smska:
Je tu tma... ticho... tak jsem si te chtel pritahnout k sobe jako vcera :)... ale ty tu nejsi :( posilam polibek na dobrou noc, princezno :) A♥
PS: poprve jsem si spletl cislo a poslal to Sethovi, ktery me obvinil z toho, ze menim orientaci... snad ti tohle vykouzli usmev na tve krasne tvari ;)"Miluju tě." Zašeptala jsem do tmy a potom opravdu vykouzlila úsměv.
ČTEŠ
New message [CZ]✔
Fiksi RemajaZačalo to zprávou... ○○○○○ Osmnáctiletá Lissa Collinsová to jako klasická holka nemá jednoduché: přísní rodiče, stín oblíbené mladší sestry a strasti první lásky. Díky svým kamarádkám Roxy a Thee objeví online chat, kde si pod pseudonymem Liz36 zač...