11. 7. 2015 23:31
Liz36: :DD fakt?
MonAiro: jo :D od té doby jsem se tam neukázal :D
Liz36: a byl z toho nějaký průšvih?
MonAiro: nikdo mě neviděl, takže ne :)
Liz36: páni :D
Snažila jsem se moc nesmát, abych nevzbudila rodiče nebo Miu, která došla před dvěma hodinami s tím, že ji Mark políbil. Táta si radši šel lehnout a máma... kdyby zítra nemusela do práce, kecají s Miou doteď.
Theu jsem samozřejmě neposlechla. S Loďkou jsme si psali už... několik hodin.
Podívala jsem se na hodiny. Musím se ho zeptat.
Liz36: hej, MonAiro?
MonAiro: ano?
Liz36: mohla bych vědět, jak se jmenuješ? :) prosím
Chvíli neodpovídal, až jsem si začala myslet, že odešel, nebo zaspal. Jedna moje část toužila po tom, aby Lodička napsal, že se jmenuje Adrian... že je rád, že jsme se setkali a čeká na mě před dveřmi. Zato ta druhá část se obávala právě toho.
Už jsem se chystala zaklapnout noťas a jít spát, ale nakonec mi blikla nová zpráva. Roztřeseně jsem ji otevřela.
MonAiro: proč to chceš vědět? :/
Liz36: a proč ne? To tě mám pořád oslovovat Pan Lodička?
MonAiro: :DDD achjo, Liss
Liz36: vidíš! Ty víš, jak se jmenuju, ale já tvé jméno neznám!
MonAiro: hmm
Liz36: jestli mi hned nenapíšeš jak se jmenuješ, tak si tě vypnu a budu předpokládat, že jsi byl včera v klubu a... ;)
Jo. To, co jsem teď napsala, byla totální kravina. Ale už jsem to odeslala...
MonAiro: Liss? :(
Liz36: ano?
MonAiro: napíšu ti to zítra. Dobrou
Liz36: počkej!
Liz36: MonAiro! Hej!
Liz36: dobře, dobrou noc :P
Vytočeně jsem se odhlásila a potom zaklapla tu růžovou věcičku. To má tak dlouhé jméno, že mi ho prostě nemůže napsat dneska? Jedno slovo? Jedno podělaný jméno?!
Frustrovaně jsem si pročísla vlasy a potom vstala ze židle. Svlékla jsem si tílko a chystala se na teplákové šortky, když jsem náhle někoho zahlédla venku.
Stál na ulici a zdálo se mi, že se dívá sem. Vidí mě? Šmíruje mě?
Zhasla jsem lampičku a opatrně došla k oknu. Teď už mě ten dotyčný nemohl vidět. Pozorovala jsem, jak on pozoruje mě. Teda, moje okno. Neviděla jsem mu do tváře, ale byl to kluk. Nebo muž. Vytáhl něco z kapsy - nejspíš telefon- a přiložil si ho k uchu. Po minutě vrátil mobil zpět do kapsy a odešel.
No sakra.
Někdo mě sleduje? Proč?! Proč by stalkovali zrovna mě?
Stalker? No hezky.
Rychle jsem na sebe hodila noční košili a zalehla do postele. Přemítání nad Adrianem, MonAirem a nyní i neznámým mužem venku způsobilo, že jsem nemohla usnout.
.....Ráno mě probudilo vyzvánění. Otráveně jsem šáhla po mobilu s přiložila si ho k uchu.
"Haló?" Ozvala jsem se.
"Máme plááán!" Zapištěla Roxy a já nesouhlasně zamručela.
"Ať jde na Skype!" Zavolala za ní Thea.
"Jdeš na Skype?" Opakovala Roxy nadšeně.
Mrkla jsem na hodinky. Půl deváté.
"Pět minut." Oznámila jsem jim a zavěsila. Rychle jsem si vyčistila zuby a převlékla se do volného trička se vzorem palem. Zapla jsem Skype.
"Ty vypadáš!" Zhrozila se Rox, když jsem přijala hovor.
"Před chvílí jsem otevřela oči. Nediv se." Vyjela jsem na ni, ale jí to nezkazilo náladu. Thea si přitáhla židli a usmála se.
"Vy kujete pikle za mými zády? Tak brzy ráno?" Divila jsem se.
"Rodinka vstávala brzy. Jeli k jezeru, tak jsem probudila Roxy, jestli namísto toho nemůžu za ní." Vysvětlila Thea.
"Rodiče jsou v práci a Drew s Alison." Roxy pokrčila rameny. Alison byla Drewova snoubenka, milá, chytrá, hezká, s fialovými vlasy.
"Tak co na mě teda máte?" Pobídla jsem je a zívla.
"Rozhodly jsme se, že tě s Adrianem dáme dohromady." Zavýskla Roxy.
"Ne." Zarazila jsem je a ukázala prstem do kamery. "Ne, ne, ne."
"No ták!" Zaúpěla Thea. "Máme boží plán!"
"Uděláš, že sis tam zapomněla podprsenku a-"
"To neudělám!" Vykvikla jsem. "Myslíš, že jsem tak blbá, abych si někde nechala podprdu? Vždyť mi na to ani neskočí."
"Jestli ti ji nezapínal sám, tak skočí." Thea se uculila a Rox zčervenala.
Praštila jsem hlavou do stolu. "Holky-"
"Hele, nesprchovala ses u něj náhodou?" Mrkla na mě Thea.
"Jo." Usmála jsem se.
"Tak to pohoď do koupelny a dojdi tam..."
"Nemluvě o tom, že by to v té koupelně našel, kdybych tam ten kousek oblečení nechala," začala jsem, "jak chceš zařídit, abychom se dali dohromady?"
Roxy s Theou na sebe spiklenecky mrkly a mě polil ledový pot. "Ale ne." Zamumlala jsem a brada mi padla skoro až na podlahu.
Roxy se zvedla a tanečním krokem došla ke své skříni, odkud vytáhla černé minišaty s nahými zády.
"Ne-o-do-lá." Hláskovala Thea a Roxy se zahihňala.
"Takže si to ujasníme." Vrhla jsem po nich pohled alá maniak. "Chcete mě s ním dát dohromady, nebo ssi mě představujete ohlou na kuchyňském stole?"
Roxy vyprskla. Thea nesouhlasně mlaskla: "Já si tě určitě nepředstavuju. Jsem na kluky, lásko. A stůl je přece nepohodlnej."
Rox i já jsme na ni vytřeštily oči. Thea jen pokrčila rameny a dál to nerozebírala. A my radši taky ne.
"Za chvilku jsme teda u tebe." Zašvitořila Roxy.
"Co když nebude doma?" Usmála jsem se.
"Pochybuju, že bude v práci. Podle mě chodí na univerzitu."
"Theo. Co když má přítelkyni?" Zvážněla jsem. "Nebo bude u příbuzných? Nebo, co já vím, vyhodí mě?"
Obě mlčely. "Nezbývá, než to zjistit." zasalutovala Thea. "Za půl hodiny jsme u tebe. Zabal si tu podprdu a nachystej se. Jdeme lovit, Liss."
A s tím to tipla.
"Hrr." Zavrčela jsem. Vtom mě zarazilo blikající okénko. Rozklikla jsem ho- NF online?
Uživatel MonAiro Vám zanechal zprávu.
Nadechla jsem se. Konečně!
MonAiro: dobře. Chtěla jsi to jméno :)
MonAiro: Seth
ČTEŠ
New message [CZ]✔
Novela JuvenilZačalo to zprávou... ○○○○○ Osmnáctiletá Lissa Collinsová to jako klasická holka nemá jednoduché: přísní rodiče, stín oblíbené mladší sestry a strasti první lásky. Díky svým kamarádkám Roxy a Thee objeví online chat, kde si pod pseudonymem Liz36 zač...