Kapitola sedmá

17.3K 1K 26
                                    

"Klid, Liss. Uklidni se. Zná jen tvé jméno. Jak to asi zjistil? Proboha, já fakt nevím."

Houpala jsem se na posteli a přemýšlela. Bylo půl šesté večer. V hlavě jsem si přemítala slova mých kamarádek. Co když je MonAiro as Lodička vrah?

Z temných myšlenek mě vytrhlo zaklepání. Vzhlédla jsem. "Dále."

Vešla Mia. "Liss, nepůjčila bys mi prosím nějaký hezký tílko? Jdeme s holkama na oslavu narozenin jednoho kámoše a..."

"Mio." Zavrčela jsem. "Máš svoje věci."

"Dík." Prskla sarkasticky a odešla. Usmála jsem se sama pro sebe.

A jak se teda jmenuji?
Lissa

Napsala jsem Roxy, protože jsem věděla, že Thea by zešílela.

L: Roxy, ahoj.

R: čauky :)

L: může si mě nějaký uživatel na NF nějak najít?

R: co? :/

L: on... ví, jak se jmenuju a já mu to nenapsala. A ví, že mám přezdívku po babičce :/

Zobrazeno

L: Roxy? Rox! Roox!

R: no, nemůže :/ pokud není hacker a nenaboural se ti do počítače :)

L: co? :'(

R: blokni si ho, Liss

L: achjo

R: prostě si ho blokni a zahesluj počítač než zjistí něco víc. Třeba adresu :o to by byl potom docela průšvih.

L: dobře

R: neměla jsi otevřenej fejs, když jsi byla na NF?

Zarazila jsem se. Rychle jsem sedla k laptopu a najela na historii. Zkontrolovala jsem časy mezi spuštěním NF a facebooku a...

L: joo. Měla :(

R: tak se ti naboural do laptopu. A zkontroloval fejs. A fotky... soubory... tvoji polohu (kde se právě nacházíš)

L: omg, Roxy, neděs mě!!!!

R: že tě děsím? Vole, okamžitě si ho blokni!

L: asi bychom to němely říkat Thee

R: pozdě :/

L: co?

Zkontrolovala jsem, komu píšu. Jé. Jak je možný, že jsem to napsala do skupiny? Ocheckovala jsem ještě chat s Roxy. Jasně. Rox sem napsala tu zprávu s tím otevřeným fb a já si toho nevšimla.

Zobrazeno uživatelem Thea Milano

T: co se stalo?! :o

R: ten kluk, se kterým si Liss psala se jí asi naboural do sítě.

L: co mám dělat? (Umírá)

T: (vraždí) co ti mám na to říct, Liss? Já ti říkala, že si s ním nemáš psát.

L: já se bojím :o

R: neboj, to bude okey

T: nebude ;) zamkni a zavři si všechna okna v domě, Lissinko. A dávej pozor ve sprše :3

R: Theo!!!

L: dík Theo. Teď neusnu :'(

T: není zač :DDD

Zobrazeno uživateli Meliss a Roxy



New message [CZ]✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat