Hned potom, co do mě holky nacpaly svá moudra ohledně toho, že můj plán nedává smysl, nemá logiku a je totálně šílený, vrátila se máma.
Kupodivu byla tak unavená, že ani nic nenamítala proti tomu, že jsou u nás Roxy a Thea s Kennym. Zamkla se v ložnici a už nevyšla.
"Takže, jestli to chápu správně. Počkáš si na to, až ti zas bude čumět do okna a potom prostě vyjdeš z domu, zavedeš ho do slepé uličky a necháš ho, aby tě napadl?" Ujistila se Roxy.
Protočila jsem panenky. "On mě nenapadne, protože uteču. Nechám ho si myslet, že mě dostal, ale přitom to bude prostě past. Uteču."
Thea naklonila hlavu na stranu. "To jsi fakt tak naivní, nebo to jenom hraješ?"
Mia nás bedlivě poslouchala. Kenny se o ni opíral a chystal se spát.
"Vy mi nevěříte!" Obvinila jsem je.
Obě rozhodily rukama. "Jasně, že ne." Řekla Thea.
"Ale no ták!" Zavyla jsem.
"Je to hovadina na třetí." Řekla Thea.
"Hovadiny se nedají mocnit." Zavrtěla hlavou Roxy.
"Ty už jsou umocněný." Povzdechla Thea a ukázala na mě prstem. "Tvůj rádoby plán je debilní."
"Není!" Bránila jsem se.
"Kenny bude spát." Přerušila nás Mia. Thea se otočila na svého malého bratra a s dalším povzdechem se zvedla.
"Půjdeme domů."
Mia přikývla a potom se váhavě otočila na Roxy. "Zůstaneš ještě? Chtěla bych zkusit další copy, ale ségra má na to blbý vlasy a Joanna, Mitchi nebo Leigh si copy dělat nenechají." Právě vyjmenovala svoje kamarádky.
Roxy se zas koukla na mě. "Co já vím. Snad nenecháme Theu jít samotnou."
Odmávla jsem to. "Já ji doprovodím."
"Ale to pak půjdeš sama ty." Opáčila Thea.
"Já jsem přece v pohodě." Zahihňala jsem se.
Snažily se mě přemluvit, ale nepodařilo se jim to. Thea vzala Kennyho na záda a vyrazily jsme. Venku bylo ještě světlo.
Thea bydlela jen kousek, asi patnáct minut od nás. Kráčely jsme ulicemi v úplné tichosti.
"Mia je fajn." Nadhodila najednou.
"Jo, ale někdy je to s ní fakt síla." Řekla jsem.
"To mi povídej." Obě jsme se zasmály.
Došly jsme až před Thein dům, kde mě moje černoška objala a Kenny mi ospale zamával. Oběma jsem jim poslala vzdušný polibek a vykročila zpět k domovu.
Celou dobu jsem se ohlížela, jestli za mnou někdo nejde. Nikdo nešel, až na jednu starou babičku z naší ulice, která mi mile pozdravila a potom zalezla domů. Možná čekal stalker na tmu?
Když jsem dorazila domů, Mia už Roxy na hlavě něco tvořila. Rox si to náramně užívala, něco Mii vyprávěla a sestra se u toho smála. Poslouchala jsem je a smála se taky.
Zrovna, když Roxy povídala o svém trapasu na pláži a my se dusily v záchvatu smíchu, ozvalo se vyzvánění. Někdo mi volal. Dvakrát za jeden den? Zase mi chce vyhrožovat?
Kupodivu, byl to Adrian.
"Ahoj." Špitla jsem. Roxy s Miou ztichly.
"Ahoj, Liss."
"Něco se děje?"
"Ne, ne... napadlo mě, neměla bys zítra volno?"
Pozvedla jsem obočí. "Zítra?"
"Jo, ehm... nezašla bys se mnou třeba na večeři? Dneska jsem natrefil na super podnik. Takže bychom tam mohli zajít? Ale potřebuju rezervovat místa."
"Do kdy to potřebuješ vědět?" Zeptala jsem se.
"Šlo by to ještě dnes?"
"Zavolám. Nebo pisnu, dej mi... pět minut."
"Dobře, Liss."
"Zatím."
Položila jsem to. Mia na mě spiklenecky mrkla. Roxy mě pobídla k mluvení.
Přemýšlela jsem. "Budete mě u rodičů krýt, když vám řeknu, že mě Adrian zve na večeři?"
Mia vzrušeně vypískla. "Ty máš rande?"
Pokrčila jsem rameny. "Možná, ale to by mě máma musela pustit a na to potřebuju dobrý argumenty."
..
O pět minut později jsem psala Adrianovi textovku: kde a kdy se sejdeme?Odepsal: nemam te vyzvednout?
no, to asi nebude dobry napad.
????
pst. takze kdy kde jak?
v sest jsem u tebe
tak ja vybehnu, ty pockej v aute. v sest.
:DD dobre. zitra v sest. v aute ;)
papa :)
Nevím, jak máma zareaguje, až zjistí, že s Roxy nejedeme na výstavu renesančních obrazů a místo toho uvidí Adrianovo černé auto.
Buď se mi povede proklouznout ven bez zpozorování, nebo mě rodiče přerazí a dostanu domácí vězení až do smrti.
Mám se na co těšit.
Noční kapča :D
#
ČTEŠ
New message [CZ]✔
Novela JuvenilZačalo to zprávou... ○○○○○ Osmnáctiletá Lissa Collinsová to jako klasická holka nemá jednoduché: přísní rodiče, stín oblíbené mladší sestry a strasti první lásky. Díky svým kamarádkám Roxy a Thee objeví online chat, kde si pod pseudonymem Liz36 zač...