Ii mai facusem asa bietei Emy, dar atunci n-am pus niste baieti s-o violeze. O mai pusesem sa mearga pe holurile cladirii goala pusca. Dap.Ati auzit bine. De atunci n-am avut contact sexual cu ea. Partial imi era mila de ea, dar nu pot admite ca cineva sa se masturbeze in camera mea.
In spatele meu puteam auzi implorari, dar n-am bagat-o in seama. O merita. I-am dat trei sanse, si nu s-a invatat inca minte. Cum naiba sa nu se invete minte? I-am spus sa nu vina la mine in halul ala.. Pff... Doamne. Ce ma fac eu cu tarfele astea din scoala?!
Fac cale-n-toarsa si cand intru in incaperea din care tocmai iesisem, o vad pe Emy stand intr-un colt incercand sa se apere de cei doi tampiti carora le-am dat cale libera la ea. Pff.. Ce ma fac cu idiotii astia?
Inchid silentios usa in urma mea si ma indrept spre ei. Ii dau un picior puternic in curu tare a lu' Ricki. Doamne.. Zici ca insusi el e o curva.. Asta cazu mai mult peste Emy, facand-o sa tipe din toti plamanii. Avea si pentru ce, penisu lu ala se opri fix in fata ei. Ce mare chestie! Parca n-ar mai fi vazut asa ceva! Tsk..
Celuilalt ii dau un genunchi in testicule si cade lat. Ma uitam la Emy care era terifiata. Mda.. Crezi ca e vina mea pentru toate astea nu? S-o crezi tu!
Ma trezesc insfacat de camasa nou-nouta ce mi-o cunparasem ieri. Normal. Se putea sa nu? Il privesc nedumerit pe Ricki si simt cum un pumn imi este tras in fata. Nu a fost un pumn puternic, si totusi, un firicel de sange mi se prelinse in coltul buzelor. Pana aici ti-a fost!
-Cine te crezi tu? Huh?! Crezi ca esti regele a toate?! Este doar un joc amarat boule! Nu te compara cu noi!
Really? Asta chiar nu observa ca-s de doua ori mai puternic decat el. M-am saturat de toti tontii asta! Vazandu-l prea concentrat asupra cuvintelor care le spunea, era de sine inteles ca nu se gandeste si la ce se intampla in jurul lui. Nu?
I-am tras un genunchi in burta, acesta aplecandu-se din cauza durerii. Tusi puternic, la final varsand putin sange pe podea. Se ridica si incepu sa rada. Ce-i asa amuzant boule? Pe fata mi se ivi un rajet dracesc si l-am apucat de guler. Intr-o secunda deveni sacul meu de box si nu dura mult pana sa-l las lat si pe el. Ce? N-am facut bine? Doar el e curvaru' aci!
-Intelege ca asta esti tu pentru mine! Un sac amarat de box!
M-am intors spre Emy si m-a privit cu groaza.
-Nu ti-am facut nimic! Nu ma mai privi asa!
Am luat un asternut impaturit de pe canapea si i-am aruncat in brate fetei ce deja tremura. Am zambit, ce-i drept cald, apoi vazand ca nu reactioneaza o ridic incet, cu calm, si o infasor.
Isi ridica privirea si ma privea de parca ar fi vazut o fantoma.
E adevarat. Asa de bland n-am fost de cand am intrat in acest liceu. Era o nebunie curata si n-aveam cum a ma adaptez. O fi el un liceu foarte bun din aceasta tara, dar totusi.. N-aveam altceva de facut decat sa ma conformez cu comportamentul celorlalti: adica sa devin un tip dur si de gasca.
-Hai. N-ai de ce sa mai stai aici.O iau de dupa talie si iesim pe usa. Chiar daca se sunase, am gasit cativa elevi in fata salii.
-Ce faceti aici? N-aveti ora?
Odata ce am inceput sa vorbesc, toti s-au dus la salile lor de clasa. Mda.. Sigur au fost 'alarmati' de ceea ce se intampla inautru. Elena ramase o clipa si o privi ingrijorata pe Emy, apoi disparu si ea.
Desi ea e prietena ei cea mai buna, nu pare a fi asa. Am vazut-o de cateva ori cum o barfea pe Emy si chiar nu-mi convenea acest fapt. Nu parea a avea vreo salvare in liceul asta. Pff... Cenu fac eu?
-Te duc acasa. Sa mergem.
Ma privi ca picata din cer pentru o clipa apoi ma urma. Am zambit pentru moment apoi mi-arevenit acelasi chip rece si ignorant. Ajunsi in parcare, am urcat in masina, iar dupa o clipa de ezitare, si ea a facut la fel, pe locul din dreapta.
-Emm... Lucrurile mele sunt inca in cladire.
Glasul ei era firav, total diferit de celpe care-l stiam. Am ramas inmarmurit. Avea o voce de clopotel, diferit de cel impunator pana acum. Vad ca pana si pe tine te-a schimbat viata.. Am afisat un zambet si am deschis gura.
-Nu-i nimic. O sa ti le aduc dupa ore. Spune-mi unde stai, te rog.
O puteam vedea ca ezita si nu doream sa o fortez. Nu aveam aceasta putere. Chiar daca eram considerat un cocalat,un futalau, aveam si eu inima. O inima de care nimeni nu stia.
-Bine atunci, o sa te duc la o strada din apropierea casei tale. Spune-mi unde..
-Nu! De ce imi faci asta? De ce mereu vrei sa pari dur si dupa.. pari ca si cum ai regreta.
Era adevarat. Nu eram decat un om care regreta orice alegere pe care o faceam.. Si totusi, nu ma voi lasa calcat inpicioare. Nu e numai gura de mine in caz ca nimeni nu si-a dat seama de asta. Faptele sunt de mine. Si asta e un moment de slabiciune.
-Nu regret nimic din ceea ce fac. Minciuni.. Vreau sa intelegi asta. Daca nu vrei sa te duc acasa, nu e treaba mea. Numai minciuni.. Chem un taxi si fa ce.. Nu mai minti atata!
Ii arunc niste bani si dau sa deschid portiera. Nervos la culme vroiam sa intru inapoi in cladire, dar sunt tras inapoi. Intr-o clipa simt ceva moale ce-mi preseaza buzele usor, apoi se departeaza la fel de rapid. Ce..?
O vad pe tanara luand banii si deschizand portiera. O trag inapoi si o inchid la loc. O iau in brate si o mangai usor pe spate.
-Imi pare rau ca spun asta, dar nu simt la fel.
In masina se instaleaza o liniste profunda si simt ca mi se umezeste camasa. Plange.. Am ranit-o. Nu-mi place asta.
-Te rog sa ma lasi la intrarea parcului din nord la intrarea spre lac.
Am aprobat dand din cap si am pornit motorul. Am accelerat si am mers spre locul unde imi spusese. Zona nu era pentru bogatani, din potriva. Nu am spus nimic si am tacut in timp ce treceam printre masinile agitate.
Hei lume! Stiu ca (,) capitolul acesta a fost ceva gen anti-yaoi, dar nu prea aveam idei. In apararea mea, asta urma sa scriu in capitolele urmatoare, sau.. nu stiu. Totusi aveam nevoie de ceva complicatii mai tarziu, deci..
Astept pareri si sugesti! Va multumesc pentru voturi si astept comentarii!!
PS: In media este Emy (Emiley) :))
*Deea*
CITEȘTI
Regele e Sclavul {Yaoi}
Romance❗ Carte Yaoi ❗ YAOI=BoyxBoy Jocurile sunt mai multe.Regula e una. Nu va place, nu cititi! *Deea*