Dupa cum ma asteptam, zona nu era prea vasta,cum era in cealalta parte a orasului. Cladirile erau inalte si ici-colo erau case nu prea luxoase. Nici ea nu pare a fii chiar atat de wow si totusi mi se pare mult mai draguta decat alte fete. Nici sa nu indrazniti sa intrebati daca imi place de ea! Nu o sa va raspund!
Intrarea in parc era prin zona in care ma aflam acum. Privesc in jur si.. Uite-o! Aici trebuie sa fie! O poarta mare se ivi in spatele unui camion ce trecea pe langa noi. Am oprit masina pe partea opusa a strazii si m-am uitat la Emy. Tot drumul a fost tacuta pe de o parte parea nefericita ca o duc acasa.
-Am ajuns. Este ok ca te las aici?
Statea cu pumii ei mici stransi pe picioare si privea in jos. Cu siguranta se teme de ceva. Am dat sa puna mana pe umarul sau dar se intoarese si deschise portiera. Aerul racoros patrunse inauntru si se opri.
-Multumesc Drako. Iti raman datoare.
Cobora si inchise portiera. Facu cativa pasi si se prabusi. Ce?
Cobor pe nerasuflate si ii iau capul in maini. O urc rapid pe bancheta din spate si pornesc spre spital. Ce a patit asa dintr-o data? Ce ma fac eu cu viata asta..
Ajung la spitalul privat din Centru si o duc la urgente.
-Spuneti, va rog.
O doamna asistenta destul de tanara si destul de atragatoare ma intampina la receptie.
-O prietena de-a mea a lesinat in mijlocul drumului.
-O puteti aduce aici?
-Sigur.
M-am intors la masina si am scos-o rapid. Ce voi zice daca ma intraba de ce nu e imbracata? Nu conteaza asta acum.
A intrat din nou in cladire si m-a intampinat aceeasi asistenta. Se uita de la mine la Emy putin confuza. Stiu fratilor! E vina mea pentru imbracaminte, dar nu si pentru starea ei fizica!
-Duceti-o in salon. Va veni un medic sa o consulte.
Imi facu semn semn spre o usa intredeschisa si intru inauntru cu colega mea in brate. Erau 5 paturi 2 de o parte si 3 de alta. Am asezat-o pe primul pat liber si imediat a intrat un barbat inauntru. Era putin mai inalt decat mine si mai bine-facut. Bineinteles! E mai in varsta decat mine! O consulta rapid si ma lua la interogatoriu.
-Sunteti ruda tinerei?
-Nu. Sunt un coleg de clasa.
-Imi puteti spune ce s-a intamplat cu aceasta tanara?
Privirea lui in schimb era rece. Parca avea o fantoma in ochi ce-l bantuia. Se uita insistent la Emy. Acum ea avea pielea usor spre rosu si respira sacadat. Ma temeam pentru ea.
-O duceam acasa si cand a coborat a lesinat. Pur si simplu a lesinat.
-Cum se simtea inainte sa coboare din vehicul?
-Nu stiu. Nu mi-a spus nimic.
-Multumesc. Trebuie sa-i facem un set de analize. Va fi internata in noaptea aceasta. Va rog anuntati-i rudele.
-Asteptati. Eu nu-i stiu familia. Nu am cum sa o contactez.
-Atuncu nici noi nu o vom face.
Raspunsul rece al doctorului ma facu sa inghet, cu ata mai mult sq ma enervez. Doamne. Ce mai oameni...
M-am indreptat spre usa nervos la culme si cand sa ies am dat cap in cap cu un tip nu mai mare de mine. Are ochii caprui si un par ciufulit negru. Cine dracu' e asta?
L-am fulgerat cu privirea. Apoi mi-am vazut de drumul meu. Simteam cum ma urmareste cu privirea si rajea vuclean. Ce dracu' vrea asta?
Am urcat in masina si m-am indreptat spre liceu. Da. N-am voie? Trebuie sa aflu unde locuieste familia ei.
Am urcat in fuga treptele pana la etajul 3. M-am indreptat din nou spre biroul directoarei. De data asta nici n-am batut. Dracu' s-o ia. N-am chef de politete acum.
-Am nevoie de cheile alea acum!
In biroul directoarei erau parintii lui Emiley. Nu stiu cum, dar am recunoscut-o pe maica-sa dupa chip. Ii semana leit. N-am ce sa-i fac. Erau imbracati respectabil, si nici sa nu va ganditi ca in cine-stie-ce tinute de bal. Nici decum. Erau imbracati cat se poate de respectabil, in ciuda aparitiei lor modeste.
De cum am intrat pe usa ochii lor erau atintiti asupra mea. Privirea invitatilor ei era ingrjijorata, pe cand a lu' Misa era una sarcastica ce se ascundea bine sub cea a seriozitatii. Ce mai seriozitate...
-Domnisorule Drako. Nu ai nici macar respecul de a batea la usa. Si... Despre ce chei vorbesti?
-Imi cer mii de scuze. Am nevie de cheile de la Secretariat pentru a verifica datele unei persoane. Se poate?
-Ale cui date mai exact? Imi poti spune?
Privirile celor doi soti, sau asa sper, ma cercetau din cap pana in picioare. Pot pune pariu ca nu pot observa nici un pic de sarcasm din comportamentul meu. Mda.. Stiti.. Am deveniy expert in asta...
M-am uitat o data la fiecare din ei apoi am cintinuat.
-Ale domnisoarei Emiley din clasa a XII B. Este posibil?
Cei doi parinti ma cercetau mult mai insistent si intr-o clipa doamna din fata mea a tresarit.
-Dupa cum observi, parintii acesteia stau chiar in fata ta. Ai putea sae ceri acestor persoane tot ce doresti.
In sinea mea imi venea sa rad in hohote. Crezi ca n-am observat asta? Doamne.. Ce ma fac eu cu tine tarfo..
-Va multumesc.
Fac o plecaciune extrem de ipocrita, ce cu siguranta si cei doi o puteau vedea sub masca mea de 'copil exemplu'. Apoi am afisat o expresie extrem de serioasa.
-Imi pare rau ca va transmit aceasta, dar fiica dumneavoastra va ramane internata in spitalul Central in aceasta noapte. Voi avea eu grija de costurile de spitalizare si de tratament. Aceasta am vrut sa va anunt personal. Va multumesc.
Hey lume!! Stiu ce ganditi dupa ce tocmai ati citit: 'De ce n-ai scris nimic interesant?' sau chestii de genul. Va cred pe cuvant. Aici n-am scris nimic interesant. E adevarat. Dar de aici va incepe intreaga actiune. Nu va spun mai mult.
Va promit ca aici se va incheia toata povestea cu 'De ce asa si de ce nu asa.' Voi veni cu idei mult mai stralucite in capitolele urmatoare.
Astept intrebari, idei si comentarii.
PS: In media este tipu din spital. (Cel cu care a dat 'cap in cap') Tipu e bad guy. 💪👍
*Deea*
CITEȘTI
Regele e Sclavul {Yaoi}
Romance❗ Carte Yaoi ❗ YAOI=BoyxBoy Jocurile sunt mai multe.Regula e una. Nu va place, nu cititi! *Deea*