46. Nu mai veni

400 52 5
                                    

*Drako POV

-Simti ceva pentru Drako?

Vroiam sa aud putin mai mult, dar distanta nu-mi permitea prea multe.

-Nu mai simt, dar am facut-o.

-Cand?

-Acum ceva vreme. Pana cand am aflat ca face tot posibilul sa ma indeparteze.

Se instala linistea. Sau asa am crezut eu.

-Nu pune intrebari ce nu sunt legate de tine.

-Pun intrebari legate de Drako. Este iubitul meu si ar trebui sa ma intereseze.

-Sigur esti iubita lui?

-Iti trebuie un motiv anume ca sa ma crezi?

-Nu. Dar ar trebui sa nu te bagi si in viata mea.

-Nu o fac. Doar vreau sa-mi raspunzi la o intrebare: I-ai facut ceva vre-o data lui?

De data asta nu am mai auzit nimic. Liniste totala. M-am dus sus si am intrat in camera parintilor mei. Nu au mai ramas multe acolo. Doar cateva haine si carti. Am deschis sifonierul si am invatat ceva mai dragut. Nu vroiam sa o injosesc in fata lui Josh.

Cand am ajuns jos, Emy vorbea la telefon. Josh nu parea suparat, ci mai de graba incerca sa-si pastreze calmul.

-Em..S-a intamplat ceva?

-Nu.

Răspunsul sec ma debusola.

-Imi pare rau. Trebuie sa plec.

-Ti-am adus niste haine de schimb. N-ai cum sa pleci in halul asta.

-Multumesc.

-Este o baie prima pe stanga. Poti sa te imbraci acolo.

-Mersi.

S-a intors si a plecat. Nu stiam daca e momentul potrivit ca sa intreb ce diacutie au avut sau daca au vorbit ceva.

-Ati vorbit ceva?

-Da.

-Cum ar fi? Banuiesc ca ai intrebat-o cati ani are si d-astea..

-Nu. M-a intrebat daca am avut vre-o relatie cu tine sau ceva. Are niste ciudateni in cap util ala al ei chiar daca este desteapta. Sau.. I-ai spus tu ceva?

-Ce ai vrea sa-i spun? O stiu de doua saptămani. Nu m-as încrede in nimeni doar ca o cunosc de doua saptamani.

Usa se inchise incet in urma ei. Mi-am îndreptat privirea spre ea. Arata dragut. Nu avea decolteul ala de fufa si nicipantoloni d-aia cu ata in cur. Era cu un maieu larg(poate prea larg) si niste pantaloni scurti nu chiar scurti ce se potrivea de minune. Imi placea. Poate o sa-i iau ceva de genul cu o ocazie sau ceva. Nu stiu. Ma mai gandesc.

-Arati superb. Vadca ti se potrivesc hainele mamei. :))

-Eh..?

Iarasi avea fata aia de rusinata si confuza. Imiplacea ca asculta de mine. Macar atat. Doar ea a spus ca e de acord. Si nu m-a deranja. Vreau sa-l indepartez pe Josh de langa mine...

-M-mersi...

-Nu trebuie sa pleci?

Tonul rece a lui Josh ma cutremura. Nu stiu daca avea asta vre-un rost in conversatia de acum, dar...

-B-ba da.. Imediat.

Isi lua hainele patate din toaleta si le baga in geanta ei. Se intoarse spre mine si ma saruta scurt pe buze. Avea fata aia trista care imi placea enooorm. Stati cill, nu ma idragostesc de ea. Poatee :))

S-a intors si a deschis usa. Josh o urmarea insistent cu privire. Nu stiu ce au mai vorbit, dar imediat ce pleaca il sun pe Liam.

-Sper ca nu te mai intorci aici. Nu esti bine venita.

Si-a lasat privirea in jos si a plecat fara sa mai spuna un cuvant. Dar mimand ceva: 'Patetic'.Chiar m-a facut curios in legatura cu discutia lor. Nu stiu cat de mult am pierdut din punctul culminant, dar cred ca acest lucru a fost intins la maxim(poate s-a si rupt.. nu stiu..)

-Sper ca nu o mai aduci aici, bine?

-De ce? Nu am voie sa ma intalnesc cu ea? Cand vrei sa o mai vad? Dupa ore ea nu poate, asa ca de ce sa nu o aduc acasa?

-Nu-mi place de ea.

-Zi-mi un motiv.

- Prea bagacioasa.

-In legatura cu ce?

-Cu trecutul tau.

-Nu are voie. Nu. Pentru ca ma implica si pe mine. Si nu suport ca cineva sa stie prea multe despre mine.

-Deci e vina mea?

-Nu. Dar simt ca ceva e in neregula cu viata de la scoala. Daca asa va cotinua te voi transfera.

-Nu vorbesti serios, nu?

-Ba da. Chiar foarte serios.

-De ce..?

-Pentru ca te mulezii dupa altii. Nu esti stabil.

Ma lasa cu gura cascata si pleca, fara sa mai spuna nimic. Ma mulez? Ce-i aia? Fac cum vreau eu cand vreau eu. Nu-mi pasa de ceilalti. Bine.. In afara de 3 persoane, nu-mi pasa de nimeni. Si nu vreau sa-i pierd...

Regele e Sclavul {Yaoi}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum