*Emy POV*
Ma plictiseam de moarte la ora de tehno. Incepusem sa scriu pe banca din lipsa de ocupatie.
Cat de grea e veata..
Ma intrebam daca Drako este suparat pe mine din pentru sarutul ala. De fapt, incepeam sa ma gandesc daca ceea ce facusem il determina sa se indeparteze de mine.
De cum se suna am iesit din clasa. Era si prea cald, si prea multa galagie.
Om fi noi a XII dar ne comportam ca niste copii de gradinita.
Am ofat si am continuat sa merg pe holurile inca goale.
Am iesit afara si m-am asesat pe o banca in spatele cladirii. Daca as da ochii cu el cred ca as fugi de acolo.
Am ramas pe banca. Si am incercat sa ma gandesc la altcva. De exemplu Misa? Si asta e o varianta... Stai. Ce?
M-am ridicat si m-am indreptat spre biroul Misei. Nu stiubde ce, dar vroiam sa vorbesc cu ea.
Majoritatea elevilor ma ignorau. Ma bucuram pentru asta. Macar nu raspandesc zvonuri despre tipa care iubeste un gay. Nu pot sa zic ca e gay. Este un tip care iubeste alt tip. Urasc termenul de 'gay'. Igh..
Am batut la usa si am asteptat un un raspuns. Nimic. Fara sa mai astept, am deschis usa. Probabil am luat obiceiul asta de la Liam.
Misa statea la birou, cu capul pe niste foi. Poate nu e momentul potrivit..
-Simte-te comoda.
Vocea putin ragusita ma sperie putin. Nu parea ea.
-Em..da. Bine.
M-am pus pe unul dintre fotolii si ma uitam la ea. Nu e cam exagerat?
-Ce s-a intamplat?
-Nimic... Doar vroiam sa vorbim.
Isi ridica capul de pe birou si ma fixa cu privirea. Cred ca ar trebui sa-si arajeze parul.
-Deci. Despre ce vroiai sa vorbim?
-Despre ieri. Ce s-a intamplat?
-Nimic in mod special. Altceva?
-Nu ma lua pe mine cu altceva. Ok? Ai vrea sa-mi zici si mie ce ai vorbit cu Drako?
De unde stia despre asta? Liam.. Desigur.
-Am vorbit cu el.
-Mai exact: ce?
-Despre Liam. Vroiam sa stiu daca-l iubeste. Nici macar nu stia ce sa-mi raspunda. 'Nu stiu..' Parca ar fi nimic. Si totusi..
Ochii mi se incetosara putin. Nu de la oboseala sau ceva, ci din cauza lui Drako. Se joaca cu sentimentele altora..
-M-a respins. A spus ca ma iubeste ca o prietena, nu ca o iubita. Simte mai mult pentru Liam decat pentru mine.
-Asta e? Nu l-ai influentat tu ca sa-ti spuna sentimentele?
Ce..? De ce vrea sa stie si asta? Nu e de ajuns ca i-am spus asta?
-Nu cred ca este..
-Ba da.
-L-am sarutat. Nu vreau sa fie cu Liam. A renuntat la el in trecut. Nu l-a mai sunat, nu nimic.
-Nu-i adevarat. Stii si tu prea bine motivul pentru care a facut asta. Tutorele lui a facut asta dupa ce a avut pierderile de memorie. Poate-l vrei tu pe el, dar eu te vreau pe tine.
Am ramas socata de cuvintele ei. Cum..?
M-am intors si am plecat la clasa. Mai aveam cateva ore de scoala.
~
Nu se merita sa mai vorbesc cu Liam. Nu acum. Dar daca il va rani, nu-l voi ierta. Totusi, vroiam sa vorbesc cu sor-sa.
Am batut de cateva ori la usa, dar n-am primit nici un raspuns. Ma intrebam daca are pe cineva inauntru. Am deschis incet usa, incercand sa par interesata de distribuirea unui anunt putin important.
Nu era nimeni. Trebuie sa fie la o intalnire cu vre-un profesor sau ceva.
'..dar eu te vreau pe tine'. Asta imi suna in continuu in minte. Vorbea serios? Sau doar sa-si bata joc? Nu stiam. Totusi ma gandeam sa-i dau o sansa. Vroiam sa-i spun asta.
Am cautat o hartiuta neimportanta, dar pe birou nu era niciuna. Primul sertar era la fel:gol. Bine..aproape gol. In afara de cateva seturi de pixuri, carduri de vizita si poze, nu era nimic. Stai. Poze? Am luat in mana cateva si le-am studiat. Erau niste peisaje superbe in Paris si Roma. Ce dragut.. ^^ Dar in poze mai era ceva: o femeie si un barbat. M-am simtit ciudat, dar nu era niciuna cu ea. Pareau vechi.
Le-am pus la loc, si am continuat sa caut un biletel pe care sa scriu. Pe partea cealalta a biroului era o usita. Speram ca macar acolo sa gasesc ceva. Am deschis si am tras o privire. Primul lucru pe care l-am vazut, a fost un pistol. Credeam ca era ca ala din copilarie cu care ma jucam si l-am luat in mana. Dar m-am inselat. Era ca acela al unchiului meu. Greu. Si mai ales: incarcat.
L-am pus repede la locul lui si am luat o foicica de langa el. Am inceput sa scriu ceva si am plecat acasa. Deja era tarziu. Iar soarele era pe apuse.
Sper ca macar sa insemne ceva pentru ea acel bilet. Nu vreu sa fiu din nou o jucarie.
"Iti accept oferta."
"Iti voi da o sansa."
CITEȘTI
Regele e Sclavul {Yaoi}
Romance❗ Carte Yaoi ❗ YAOI=BoyxBoy Jocurile sunt mai multe.Regula e una. Nu va place, nu cititi! *Deea*