31. Niciodata la fel

635 67 1
                                    

*Drako POV*

-Stii.. Nu as vrea sa fim doar prieteni!

Aparuse brusc in fata mea, lipindu-si scurt buzele de ale mele.

Ce a fost asta?

Se indeparta la fel de repede apoi iesi fara sa mai spuna un cuvant pe usa cabinetului.

Capul incepu sa ma doara ingrozitor, iar incaperea parca se invartea in jurul meu.

Am luat o pastila din buzunar si am inghitit-o cat ai clipi.

Am inceput sa merg spre iesirem dar tor ce faceam era sa ma lovesc de scaune si masute aiurea asezate.

Incercam sa-mi scot din cap scena ce tocmai se petrecuse, dar nu reuseam.

In ce sens 'doar prieteni'?

Am iesit pe hol. Era putin curent si m-a ajutat sa-mi revin.

Simteam ca ceva lipsea, lasandu-ma pe dinafara situatiei.

M-am dus imediat in sala de clasa. Liam era deja acolo si ma bucuram ca profa nu era atenta la mine.

M-am asezat in banca. Era putin distant si totusi, nu parea sa fie stresat de ceea ce-mi spusese.

Ora continua in liniste, dar pauza ce urma era plina de zarva.

De cum profa pleca, se ridica si facu pasi spre usa.

-Liam!

Se intoarese spre mine neincrezator. Cand am ajuns in fata lui, un mic zambet ii aparu in coltul gurii.

-Daca este legat de mana mea ranaita, este ok. Nu trebuie...

-Nu e legat de asta. Vreau sa stiu de ce ai facut aia.

-Ce 'aia'.?

-Sarutul.

Intre noi se lasa o liniste apasatoare. Simteam cum privirile erau atintite asupra noastra, curioase.

-Inca n-ai inteles, nu?

-Ce ar trebui sa inteleg?

-Nimic. Nu mai conteaza.

Pleca din fata mea, lasandu-mi un gol in stomac. De ce mereu este el care imi face asta?

Despre ce vorbesc?

Am luat-o din loc. Sangele imi fierbea in vene. Aveam nevoie sa ma racoresc.

Am intrat in baia de la etaj si mi-am aruncat cu apa pe fata. Acelasi tip care imi dadea fiori statea rezemat de peretele din capatul toaletei.

Apa aproape isi facu efectul, dar la revederea tipului ma lua cu friguri. Parca imi varsasem o galeata rece ca gheata pe cap.

M-am intors spre el. Se uita la mine ciudat si ma cerceta cu privirea. Tipul asta are si altceva de facut?

-Ce este?

Vocea lui era la fel de grava ca data trecuta, dar putin mai nelinistit. Avea un fel de tremur in glas.

-Nimic.

-Atunci...?

-Incercam sa-mi amintesc cum ne-am intalnit data trecuta.

Raspunsul meu sarcastic ii dadu de gandit. Se incrunta o clipa, meditand parca la ceva ce nu se leaga.

-Iti place?

-Ce sa-mi placa?

Parca dorea sa se afunde in secretele mele bine conturate, sa cerceteze marginile abisului meu.

-Toata scoala a vazut. Chiar si eu. Ce ai de gand sa faci?

Mi se pare mie sau trece de limitele mele personale si vrea sa-mi scape ceva?

-Stiu. Nu am nimic de aface cu tipul. Intelege.

-Inteleg. Dar ce vrei sa faci?

-In legatura cu ce..?

-Stii despre ce vorbesc. Multi tanjesc dupa tine. Nu ma refer doar la fete.

-Banuiesc.

-Fa ce crezi ca trebuie. Vei regreta dupa.

Se indrepta spre iesire in liniste, cu pasi marunti dar siguri.

-Iti dau un sfat: alege-l pe cel care te face fericit.

Pentru o clipa mi se taie rasuflarea. Ce are de a face asta cu tot ce mi se intampla? De unde stie atatea?

Oare se referea la Liam? Nu prea are cum. Nimeni nu stie..

Lumina de pe coridor ma orbi. Am clipit des, apoi iarasi intuneric. Imi placea ca toaleta era cufundata mereu in intuneric. Imi dadea o senzatie de liniste.

Si am ramas din nou singur..

*Liam POV*

-Nu conteaza..

Am facut pasi. Nu mai vroiam sa port o discutie cu el. Nu acum.

-N-o sa mai conteze pentru multa vreme.O sa te distrezi mai mult cu el.

Am ajuns la biroul Misei. Ar trebui sa-i spun? Nu stiu.. Cum va reactiona?

Din spatele usii nu se auzea nimic, asa ca am intrat. La vederea mea a tresarit, apoi s-a apropiat de mine.

-Ce s-a intamplat?

Cateva clipe tacu, apoi continua.

-De ce plangi..?

Ma intrebam la ce se refera, apoi am simtit urma lasata de niste picaturi pe obrjii calzi. De ce plang?

-Huh..? Nu plang...!

-Ce a facut?

-Misa... Daca nu-si mai aminteste?

Pauza asta era iritanta si sufocanta. Cateodata o uram pe Misa ca exista, dar imi era mereu alaturi.

-Gata. O sa rezolv.. Du-te la ore, te rog.

Am dat afirmativ din cap. Nu stiam ce sa mai zic. Am ascultat-o si am iesit din birou. Mi-am ster lacrimile cu manecile. Speram sa nu observe nimeni ca am plans. Voi fi considerat cel mai jalnic din liceu.

Am luat-o la pas spre clasa. De sunase deja si nu vroiam sa mai vorbesc cu nimeni.

Eram in dreptul toaletei cand usa se deschise brusc si cineva ma imbranci. Aproape ca am cazut pe jos.

-Igh.. Scuze..

Vocea aceea. Drako.

-Ah. Liam. Ce s-a intamplat?

-Nimic.

Am intrat in clasa si m-am asezat la locul meu. Nu mai aveam chef sa vorbesc cu nimeni, si totusi, mai aveam ceva de spus:

-In pauza, ne vedem acolo.

Regele e Sclavul {Yaoi}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum