51. Situatii neincheiate

351 35 0
                                    

*Emy POV*

- Il iubesti pe el mai mult decat pe mine. Pe el. Nu pe mine..

Nu puteam fi sigura de ce am vazut. Nu stiam daca atunci cand a spus asta i se aratasera niste lacrimi jucandu-se pe fata ei, dar parea suparata, sau mai bine zis, dezamagita.

S-a ridicat si a iesit din incapere. Nu cred ca vroia sa mai auda ceva de la mine. In plus, nici nu stiam ce as mai putea spune eu dupa ce am auzit de la ea astfel de lucruri.

Eram dezamagita. Dezamagita de mine ca am putut sa fac pe cineva sa se supere pe mine. Din nou. Si cred ca de data asta nu pot sa fac nimic in privinta asta.

Am ramas singura. Din nou. Parca as fi o povara.

Mi-am scos telefonul. Vroiam sa vad daca mai contam pentru cineva, sa-mi fi trimis macar un mesaj. Dar nu. Nici un mesaj. Din nou.. Sunt singura.

M-am ridicat de pe canapea si ma dat sa ies pe usa. Dar ceva mi-a atras atentia. Biroul Misei. Candva, mi se paruse ca mai avea niste fotografii in sertarele biroului. Nu cele cu cei doi necunoscuti. Am dat importanta pozelor alora, dar nu cred ca erau doar alea acolo. Am deschis sertarele pe rand. Facuse ceva ordine pe acolo. Unu avea doar foi si acte de liceu, altul avea pixuri, creiane, scoch, foarfeca si un cutter. Am mai cautat si prin altele, dar nimic interesant. Mi se pierduse interesul cautarii. Totusi, in unltimul, erea ceva ce mi-a atras atentia: un mic doasar. Nu scria nimic pe coperta si nici pe spate. L-am deschis. Erau cateva pagini la inceput care erau scrise niste nume si date. Nu am dat importanta pana la ultimul nume ce mi s-a parut cunoscut: Jack S. - 2 ani jumate - m-a inselat cu R. (dispare fara urma).

Am incercat sa nu ma gandesc la prea multe, dar am simtind un junghi in piept. Nu eram stresata sau ceva, dar numele de Jack S. si R. mi se pareau foarte familiare.

Am pus carnetul la loc si am iesit din sala. A inceput sa ma ia cu ameteala.

Pana la statia de autobuz mi se paruse o vesnicie. Credeam ca n-o sa mai ajung.

Cand a venit am urcat mai incet ca melcul. Simteam ca n-am pic de putere in corpul meu.

Imi reveni din nou in minte acele nume. Nu credeam nimic din asta.. Nimic..

*Ron POV*

Trecuse ceva vreme de cand Cam mi-a spus prostiile alea, de cand am inceput sa plang ca un copilas mic, de cand inima era goala..

M-am ridicat si m-am dus la toaleta. Nu era nimeni. In sfarsit singur. M-am dat cu apa pe fata, apoi m-am privit in oglinda din fata mea. Nu eram altcineva decat cel din trecut. Cel care mereu era ranit si ranea. Vroiam sa ma schimb. Sa fac o schimbare enorma, asta daca s-ar putea face vreodata.

M-am sters cu dosul manecii cat am putut, apoi am iesit, indreptandu-ma spre sala de sedinte. Speram sa nu se uite nimeni chiar asa ciudat la mine. Adica na. Era si un caz important.

-M-am intors.

-In sfarsit.

Max imi raspunse putin nervos. Nu intelegeam de ce, dar voi avea raspunsul curand.

-Cam s-a cerut in concediu. N-aveam cum sa-l refuz. Vom lucra de doua ori mai mult.

Si uite raspunsul.

-A zis motivul?

-Probleme de familie.

-Sigur?

-Uite ce e. Are probleme personale. M-a rugat sa nu spun nima..

-Nici superiorului sau? Am dreptul sa stiu. Si vreau acum sa-mi zici.

Se lasa linistea in sala. Mai erau cateva persoane noi carora nu le stiam numele. Nu-i invinuiesc, dar ma priveau dezamagitor.

-Din cauza ta. Eu i-am spus sa isi ia libe...

-Ok. Continuam cautarile. La ce parte ramasesem?

Nimeni nu ma asculta, dar nici nu-si vedeau de treburile lor. Pur si simplu stateau pe loc. Tsk..

M-am pus la biroul meu si am inceput sa caut: Jack Mark. I-am promis pustiului aluia. Asa o sa fac. Dar.. Nu aveam nevoie sa caut prea mult. Stiam prea mulre despre el.

Cat despre Cam.. Imi pare rau ca s-a ajuns la asta. Nu vroiam sa se intample asa. Dar vroiam sa-i spun asta uitandu-ma in ochii lui. Dar n-am putut.

Am deschis mailul si am inceput sa scriu.

'Jack Mark. A fost implicat in nenumarate conflicte cu oamenii legii: lupta in strada, trafic de droguri, jafuri, si omucideri, nu stim daca a avut complici. Niciodata n-au fost descoperiti. A avut legaturi stranse cu cativa interlopi cunoscuti: Ash Marth, Nako Lathio. Lucra la familia ta de la varsta de 19 ani ca un 'tutore' cu norma intreaga. In urma cu trei ani a fost acuzat de incercare de omor a tanarului Drako Kanata. Nu a reusit fiind condamnat 3 ani, dar a savarsit doar doi pe buna purtare. Mai multe nu sunt in arhivele sediului nostru. Sper ca ti-am fost de folos.
R.'

Am trimis catre D. K. Apoi am continuat investigarea despre cei 3 oameni cautati dar disparuti.
Nici urma de ei in ultimele 7 zile. Of.. Astia ma omoara..

M-am ridicat si m-am asezat la masa mare, luand notitele tuturor. Am studiat toate foile si am ajuns la o concluzie. Sunt intr-un loc pe care n-o sa-l paraseasca singuri..

Regele e Sclavul {Yaoi}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum