*Liam POV*
Mergeam lenes prin iarba. Tocmai ce am ajuns in curte si simteam ca ma ia ameteala. Era prea multa lumina si vroiam sa stau undeva. Nicaieri banca, nicaieri persoana cu care sa vorbesc, nicaieri nimic. Grea mai e veata..
Trr..
Sunetul enervant al clopotelului. De ce nu putea dura mai mult pauza?!
Am luat-o la fuga inapoi prin linistea sinistra ce se asterne brusc si intru din nou in cladire.
Erau goale ca de obicei. Pariu ca profa a intrat..
Am facut pasi mari si am luat-o pe scari. Cand sa dau coltul, dau cap in cap cu cineva. Cineva.
In fuga mea, aproape am fost aruncat inapoi pe trepte. Eram sigur ca imi voi sparge capul sau imi voi rupe ceva, dar n-a fost asa.
Mana mi-a fost prinsa de cineva, si trasa spre el. What?
In cateva momente, m-am trezit cocotat penste cineva. Ciudat, pentru ca acel cineva era Drako.
Ma uitam surprins la el, si probabil asa se uita si el pentru ca chipul lui se schimbase intr-unul ciudat.
-E-ehm..
Parea ca vroia sa-mi spu a ceva. De ce nu imi spunea?
Am continuat sa ma holbez la el cateva clipe, apoi, cu intarziere i-am simtit un picior miscandu-se intre ale mele.
Oh.. Deci asta era.. Ups.
Am dat sa ma ridic, dar n-am vrut. Era prea frumoasa pozitia. Un genunchi de-al meu pozitionat fix langa micutul lui. Kawaii.
Am micsorat spatiul dintre noi si m-am lasat liber peste el. Se rosise atat de tare, incat puteam vedea si ce era in partea cealalta a rosetii: teama. Pentru?
I-am inghesuit putin jucatioara, somtindu-i mai mult agitatia. Acum really era kawaii.
Respiratia i se ingreuna si-si intoarse fata intr-o parte. M-am apropiat de urechea lui si am soptit:
-De ce nu te uiti la mine?
Tresari vizibil si se uita fix in ochii mei, cu o oarecare teroare. De ce?
M-am aplecat peste buzele lui si l-am sarutat scurt. Nedorindu-l, isi inghesui buzele unele in altele. Nu-mi place asta.
M-am ridicat putin, asteptand vre-o reactie re la el.
Parca regretatand ceea ce facuse, isi deschise gura dorind sa spuna ceva. Super.
M-am apropiat din nou de el si i-am mai furat un sarut, tot scurt. Nu reactiona, deci nu era bine primit. Bine, bine, te tin eu minte. Te tin eu minte pentru aceste momente suparatoare.
Dorind ceva de la el, trebuia sa fac ceva. Am inghesuit si mai mult micutul in pantaloni lui, facandu-l sa-si largeasca consirerabil spatiul dintre buze.
Ce priveliste placuta..
Pentru a nu-stiu-cata-oara, m-am aproiat salbatic de gura lui, de data asta cercetand amanuntit taramul din interiorul sau.
Un gemat scurt iesi innecat de limba mea. Pacat. Ar fi putut iesi mai bine.
Am adancit sarutul mai mult, presand mai mult pe organul lui, facandu-l sa geama puternic.
Niste sunete fantomatice incepeau sa se auda din ce in ce mai tare pe holul gol. Tocuri..
Am zambit strengar si am rupt sarutul elegant, muscand usor de buza inferioara.
M-am ridicat in genunchi, apoi in picioare, intinzand mana pentru a-l ridica.
O silueta aparu in capatul holului. Hm.. Interesant. O doamna statea sprijinita cu un umat de peretele alaturat.
-Ce faceti aici?
Vocea lu' Misa nu parea deranjata de situatie, cu atat mai mult: parea curioasa de actiunile mele.
Langa picioarele mele, Drako parea agitat. Stiu ca ai o stare de nervozitate, dar calmeaza-te frate.
Se uita cand la mine, cand la Misa, curios si temator la ce avea sa se intample.
-Va rog sa veniti in biroul meu. Am ceva de discutat cu voi.
Mana, ce pana acum statea intinsa, cazu pe langa corp lenesa. Nu mai aveam chef sa par un gentelman de fata cu cineva care ma credea exact opusul.
Privirile celor doi erau atintite acum spre mine. Ce iritant..
Picioatele isi facura de lucru si m-am trezit ca ma indreptam ascultator spre draga mea sora. Si mai iritant..
Imi inchipuiam cum Drako ma privea trist, dezamagit sau chiar plin de dezgust. Nu era asa. Am tras pentru o clipa cu ochiul prin parul ce-mi ctescuse destul de mult. Nu pare nici pe departe cum credeam eu. Ochii lui erau indreptati spre fereastra si se curata pe haine absent, chiar nepasator, ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat in fata scarilor.
Mi-am luat privirea de la el, mutand-o asupra Misei. Era eleganta azi. Ma mir. De obicei nu e asa.
Ajungem repede in fata biroului sau, apoi ne oprim, asteptandu-l pe Drako. Ce se misca asa lent?
Dupa ce descuie usa, ne face semn sa intram, apoi intra si ea. In liniste ne asezam pe fotoliul mare, asteptand, vre-o teorie legata de comportamentul nostru. Nu era adevarat. Si sa fiu sincer, nu ma astept la predici din partea Misei niciodata, ci doar la vesti sau atentionari.
-As dori sa predai cartea jocului, te rog.
Privirea ei era parca lipita de cel de langa mine. Asta se misca lent, cautand in buzunarul hanoracului. Scoase o carte de joc si o puse pe masuta cu fata in jos.
-Cu fata in sus te rog.
O intoarse fara a comenta. Era putin ciudat ce dorea Misa la ora actuala.
-Perfect!
Pauza de tacere se terminase si trebuia sa spun si eu ceva. Dar ce? Am intredeschis buzele sa spun ceva, dar cand Misa ma privi ucigator, am ramas stana de piatra. De ce face asta?
Am inchis ochii si am oftat silentios. M-am uitat din nou la ei, dar pareau ca comunica prin priviri. Doar prin priviri.
-Perfect!
Termenul acesta ma enerva culme. Nu puteau exista si altele pe lumea asta? Urmeaza ceva sigur.
-Nu doresc complicatii, deci as dori sa respecti regulile jocului. Si tu la fel. Vom avea niste spioni, dar si vizitatori in jocul de acum.
Ultimele cuvinte parca mi se adresau special mie. Nu numai ca le spuse uitandu-se insistent la mine ci parea ca pune accent pe fiecare silaba in parte.
Isi intoarse privirea intr-un final de la mine si porni spre usa. Doar pentru atat ne-a chemat?
-Va rog sa fiti cooperativi.
Invarti usor clanta si iesi silentios din incapere. Acum parea dureros de linistit. Doar respiratiile noastre se puteau auzi.
-Deci voi fi sclavul tau.
Hei guys! Imi pare rau daca a durat mult pentru scrierea lui, dar am avut niste probleme cu editarea, deci a trebuit sa rescriu.
Va multumesc inca o data pentru voturile de pana acum si astept sugestii si idei.
Pwp pe toti si sper ca va place ce scriu.
PS: In media este privirea Misei.
*Deea*
CITEȘTI
Regele e Sclavul {Yaoi}
Romance❗ Carte Yaoi ❗ YAOI=BoyxBoy Jocurile sunt mai multe.Regula e una. Nu va place, nu cititi! *Deea*