Ziua asta trecea tot mai incet. Nu cred ca mai merg maine undeva. O sa explodez in casa..
Am luat autobuz si am luat-o spre casa. Macar acolo sper sa gasesc ceva interesant de facut. Hmm.. Josh.. Nika. Poate un joc le computer ar fi mai interesant. Dar nu cred.
Cand am intrat, Josh gatea. Draguut.
L-am salutat si am urcat in camera mea. Am inceput sa ma vorbesc cu Misa despre urmatoarele activitati cu clasa: o excursie luna viitoare. Incepeam sa ma intreb daca m-ar lasa sa stau in excurasie cu Liam in camera. Totusi parea doar un vis.
Un ciocanit imi distrase atentia, apoi usa camerei se deschise. Era Josh si cina-pranzul lui. Era cam 6 , iar pranzul nu-l luasem. Deci... Se poate spune si asa.
-Piure cu chiftelee. Spehr ca-ti place.
-Normaal!! De ce nuu!?!
Am inhatat fava si am lus-o langa tastatura. Nu aveam altundeva sa mananc. Si n-aveam chef sa ma duc la bucatarie.
-Deeci... Cu ce ocazie?
-Hm.? Adica?
-Nimiic.
-In fine. Inca crezi ca Liam te iubeste? Serios. Nu crezi ca te foloseste?
-De ce m-ar folosi? Pentru ce?
-Oare de ce crezi? Ca sa te raneasca.
-De ce ar face asta?
Ma intrebam daca ceea ce spunea Josh ar avea sens. Dar nu avea. Pentru ca nu gaseam nici un motiv ca Liam sa-mi faca ceva.
-Din cauza parintilor sai.
Hm..? Adica? Ce legatura au ei cu mine?
-Taica-tu i-a concediat de la firma lor din cauza progreselor slabe. Si 'din cauza asta' ei s-au mutat intr-o zona saracaciasa, traind din venituri mici iar din cauza asta maica-sa murind iar taica-su parasindu-i.
What? Ok. De asta chiar nu stiam. Sau... Nu vroiam sa stiu?
-Asta ar fi un motiv?
Chestia asta nu credeam ca o voi spune. Sau nu asa. Nu atat de taios cum ar spune o victima: Nu te voi ierta. Si asta sigur l-a iritat. Pe fata lui nu se putea vedea decat un esec al controlului. Privirea era ca a unui lup ce vroia sa devoreze hrana. Nu-mi placea asta.
-Da.. Ar fi.
Pentru o clipa m-a privit satisfacut, m-a luat de barbie si m-a impins, trantindu-ma in pat. Nu cred ca i-a placut atat de mult replica mea, cu atat mai mult, l-a infuriat.
M-a apucat de umeri si m-a impis in salteaua patului, ce acum parea tare ca piatra, nearatad vreun fel de ameliorare a fortei gravitationale.
Ce l-a apucat? Doar nu i-am spus nimic personal. De fapt. Nimic nu avea legatura cu el.
Privirea lui ma tintuia ca pe o prada usora. Ma intrebam ce se gandea sa faca. Nu vreau sa prevad o intamplare urata si dizgrata din partea lui.
Ma apuca de mijloc si imi trase salbatic de pantaloni. Nu cred ca va face asta. Spune-mi ca nu. Te roog!
Nu cred ca ar fi trebuit sa spun 'doar de pantaloni' , ci si de boxeri. Incepu sa ma linga flamand pana intr-un final se opri. Asta chiar nu mi-a placut.
-Ce zici de o joaca pentru copii mai mari..?
Isi dadu pantalonii jos si incepu sa ma sarute din nou fortat. Nu cred ca puteam sa ripostez in acest moment, asa ca am incercat sa-i raspund, dar mai mult il determinam sa continue. Ce viata e asta?
Isi indrepta din nou atentia la jucariara. Nu cred ca o sa se opreasca de acum.
Mi-a desfacut picioarele larg, si a inceput sa se joace iar cu jucaria.
-Nu vrei sa te joci si tu?
In loc de un raspuns i-am oferit un geamat. Nu vroiam asta. Mai mult il intarat. Fuck.
Si-a facut putin loc apoi a intrat fara ca macar sa ma avertizeze. Ce om poate fi. Il urasc.
Cateva momente bune se misca inauntrul meu si simteam ca mor acolo de durere. Asta nu se gandeste decat la el? Am uitat. Deja stiu raspunsul.
Imi lua sfarcul si incepu sa se joace si cu el. Nu-l inteleg. In loc sa mananc si eu, ma fute-n cur. Pai nu-i asa?
Nu stiu cat a durat toata chestia asta, care era de fapt un cosmar, dar cand a terminat-o deja imi dadeau lacrimile. Nu cred ca mai puteam sta nici in fund. Muream in patul ala de rahat!
-A fost mai bine de data asta.
What? Tu chiar.. Stai. Ce a zis?
-O sa ne mai jucam daca nu ma asculti.
Se ingroasa gluma. Ce? Aku s-a jucat cu mine ca am spus ca sunt cu Liam? Doamne. Asta e dus cu capul.
Am incercat sa ma ridic, dar in zadar. Ma durea ingrozitor fundul. Deci. Am renuntat la tot ce vroiam sa fac.
-Bine. Asa sa fie. Doar iesi odata din camera.
Pentru prima data m-a ascultat si a plecat. Macar acum sa stau singur daca nu pot altadata. In plus, trebuie sa gasesc cateva explicatii pentru maine.
CITEȘTI
Regele e Sclavul {Yaoi}
Romance❗ Carte Yaoi ❗ YAOI=BoyxBoy Jocurile sunt mai multe.Regula e una. Nu va place, nu cititi! *Deea*