55. Anchete

293 35 3
                                    

*Ron POV*

Am plecat intr-un suflet sa vad ce s-a intamplat. Am virat la dreapta si am bagat viteza. Speram sa nu fie ceva rau. De fapt sa nu fie ceva grav.

In fata portii erau parcate 3 BMW-uri identice negre, si un 4x4 Volvo.

Ce naiba se intampla..?

Am coborat din masina si am intrat in secunda urmatoare in casa. Holul, era gol, dar avea lumina aprinsa. La fel si incaperea din spatele ei.

Am deschis usa rapid. Pe jos erau mai multe corpuri inerte in lichid rosiatic. Doi.. Patru.. Sase.. Sapte.. In mesaj scria niste persoane. Nu si numarul lor.. Tsk...

M-am uitat in toata incaperea. Drako si inca cineva..

-Hei. Esti ok..? Raspunde!!

Nu dadea nici un semn de viata. Plangea cu privirea atintita intr-un singur loc: la un corp din fata lui. Am tras si eu o privire la ceea ce se uita el..

Un singura persoana... Singura de care speram sa scap pentru totdeauna..

Jack..

Ochii imi ramasera pe el. Nu puteam sa cred ca el e mort...

M-am uitat din nou, mai atent. Drako avea o arma in mana, la fel si Jack. Ma intreb ce s-a intamplat mai exact. Multe variante imi veneau in cap: Josh sa-l fi intaratat si sa-l fi impuscat sau sa fie descarcat accidental..? Nu. Nu are cum. Atunci cu astia de aici ce s-a intamplat. Sa fi venit, si Josh sa-i fi cerut sa-l ajute apoi sa fi fost impuscat de unu dintre ei..

Un stigat de durere ma trezi la realitate. Drako gemea din cauza ranii din picior. Stai.. Asta n-are sens. Rana lui era destul de grava, sangele scurgandu-se si pe podea. Trebuia sa-mi chem colegii si o echipa de asistenta medicala. Si mai ales sa le ascult martriile la pustii astia doi..

Igh.. Ce trebuie sa fac.. Singurii care aveau arme era el si Jack. Nu mai inteleg nimic.. Trebuie sa stiu.. Probabil o iau prea dur. Poate am concluzii pripite, dar nu suport gandul ca Josh este acum doar un cadavru. Nu pot sa stau cu gandul ca nu pot sa-i mai spun ceea ce simt..

*Liam POV*

Corpul din fata mea cazu intr-o clipa. Mi se paru ca totul s-a intamplat intr-o fractiune de secunda. Toti astia au fost ucisi, de Josh. Cata inima putea avea. Totusi.. Ce l-a facut sa faca asta?

Un tip intra pe usa aproape alergad. Era Ron.

-Hei. Esti ok..? Ce s-a intamplat?

Nu cred ca observase celelalte cadavre in jurul nostru, dar cand l-a vazut pe Josh a amutit. Cred ca se cunosteau. Sau poate mult mai mult.

Am incercat sa-l ridic pe Drako, dar a inceput sa geama de durere. Imi pare rau.. Nu trebuia sa ma bag..

M-am uitat din nou la Ron. Ne privea acuzator, ca si cum noi am fi fost de vina. Vazu rana lui Drako. Nu mai spuse nimic si se ridica. Nu stiu de ce, dar parea foarte confuz cand m-a vazut si pe mine. Sau poate nu ma cunostea..

-Ce cauti aici..?

-Drako mi-a trimis mesaj ca s-ar putea sa gasesc ceva interesant aici. Si uite-ma. Cativa din ancheta pe care o am sunt morti in aceasta incapere.

-Si anume?

-Tipii astia in costume trebuiau arestati. Si nu numai. Mai trebuia inca trei sau patru persoane. Iar tipu asta a fost data disparut in urma cu 3 ani.

-Esti sigur?

-Da. A fost un prieten vechi, iar apropiatii nu l-au mai gasit.

-Si ce treaba ai tu aici?

Scotocii putin prin buzunare. Nu-mi placea ca el implica mai mult slujba decat logica.

-Sunt agentul de politie Ron. Am fost chemat aici dintr-o urgenta.

Scosese telefonul mobil si butona de cateva ori, apoi mi-l arata. Era mesajul care i l-am trimis.

-E mesajul care ti l-am trimis.

Se opri din butonat apoi il puse la ureche.

-Alo! Vreau toata echipa de investigatii si o echipa medicala sa ajunga la adresa care v-o trimit. Este urgent!

A inchis apoi a mai trimis ceva nu mai stiu cui si-l baga in buzunar.

-De ce ai spus ca esti Drako?

-Pentru ca altfel nu primeam atentie. Stiu ca ai avut legatura cu famlia lui, si acum cercetezi cazul mortii lor. Uite suspectul principal.

Facu o fata plina de uimire si isi indrepta privirea unde ii aratam. Nu cred ca putea fi mai confuz decat acum. Nu cred ca ar fi banuit asa ceva. Nu pana acum.

-Ce vrei sa spui?

-El a spus cu gura lui. 'Meritau! Erau si prosti! Nu puteau sa ma lase sa ma joc cu tine macar o data.. Trebuia sa scap de ei ca sa ma joc olea cu tine..' Sau ceva ce te mai incanta. 'Am facut cum mi s-a spus. Am dat afara pe parintii rai, a trebuit sa platesc taxa. N-am vrut. Si uite.. Cei care te vroiau platesc..'

-Nu cred.. Nu are cum! Nu ar face asa ceva..

-Ba da. Asta a facut in ultimele luni. Il abuza sexual, si il determina sa faca ce nu vroia.

-Nu e adevarat! Nu mi-ar face niciodata asta.

-Stiu. Dar uite ca a facut-o..



Regele e Sclavul {Yaoi}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum