*Emy POV*
Ora era plictisitoare.. Vroiam sa ies mai repede din sala asta monotona. Practic, nu prea aveam ce cauta aici. Nimeni nu avea relatii stranse cu mine, iar majoritatea ma discrimina din cauza situatiei mele financiare. Este adevarat: nu am bani, dar măcar am suflet.
Privitul pe fereastra devenise un obicei. Asa făceam de fiecare data. Era un remediu contra plictiselii. Poate unul prea bun.
Doi tipi iesira din cladire. Amandoi erau inalti: unul era in cămasa alba cu un sacou in mana, dar celalalt... Era Drako.
La vederea lui, îmi venira idei la cum mi-a putea pertrece urmatoarea pauza. Daca nu are treaba, poate as putea sta cu el.
Am suras usor la gandul asta. Imi placea compania lui, si totusi, era mai mult de atat.
Imi aminteam cu placere de sarutul din baia fetelor, la senzatia atingerii corpului sau.. Era o legatura ce nu credeam niciodata ca va exista intre noi.
Cei doi s-au apropiat incet de ciresul din curte. Atât de romantic..
Nu puteam distinge foarte clar ce făceau cei doi. Drako s-a oprit cu spatele la celalalt tip. Cine este ăsta?
Tipul celalalt nu era cu mult mai inalt, dar masa musculara parea mult mai dezvoltata. Parea atragator pentru orice fata. Continua sa avanseze pana in spatele lui. Ce vrea sa faca?
Drako, probabil din instinct, se intoarse brusc spre barbat. Gestul lui ma soca. In urmatoarea clipa, singurul lucru care-l puteam simti era teama si dezgustul. De ce ar face asta?
Simteam cum ochii mi se umezesc, totusi priveam in continuare la ei. Posibil sa fie o farsa? Nu are cum..
Privirea imi era atintita asupra celor doi amorezi. Cum a sunat asta..! Mi-am muscat buza inferioara puternic, facand un firicel de sange sa se prelinga pe barbie. Cand a devenit el gay?!
Imaginile din baie imi revenira in minte. Pentru prima data acest lucru ma dezgusta. Si cand ma gandeam ca tineam atat de mult la el. Ce vrea sa faca acum? Sa isi bata acum joc de mine pentru gestul meu? Na, poftim! Voi ajunge de rasul tuturor...
Am continuat sa privesc pe fereastra, pana tipul ce-l insotea, pleca. Drako ramase tot aplecat cateva clipe, parca si el debusolat. N-avea de ce! Doar el i-a acordat ocazia de a-l saruta. Si totusi, nu cred ca..
In clasa, niste colegi au inceput sa susoteasca, iar altii s-au dus la fereastra. Nu i-am bagat in seama. Am continuat sa privesc afara. Nu imi placea atmosfera barfitoare din clasa, asa ca mai bine priveam asta.
Dupa cateva momente, Drako se uita in urma dupa celalalt. Disparuse din raza lui vizuala. Pentru o clipa m-am simtit usurata, dar de ce..? Este adevarat ca ti la el, dar nici chiar sa sufar dupa el. Sau.. da?
Se intoarse si cerceta cladirea. Oare sperasa nu-l fi vazut nimeni? As fi vrut si eu asta, si sa ramana un secret. Dar niciodata nu va fi cum dorim. Viata este ciudata...
Presiunea privirii lui ma trezise din transa. Mi se parea ca ma priveste confuz, si parca rugator. Nu avea de ce! M-am ridicat cu zgomot de pe scaun si am plecat din clasa. O picatura umeda se prelinse pe obraz. De ce plang..?
Am dat cotul sa ajung la trepte, dar m-am izbit de ceva tare. Ce se intampla cu mine? Impactul fusese dur si m-am dezechilibrat, cazand pe podeaua rece. Nu pot fugi nicaieri..
*Liam POV*
Profu' ma scoase la tabla intr-un moment neasteptat. Nu ma pregatisem pentru azi. Ce idiot pot sa fiu. Stateam de zece minute cu creta in mana si cu fata la tabla. Ii puteam simti privirea cum ma cerceta amanuntit, dar incercam sa nu-l bag in seama. Ii puteam auzi pe colegi cum incepeau sa susoteasca din ce in ce mai tare, foindu-se pe scaune si aruncandu-si biletele. Ce au atata de discutat?!
Mi-am intors capul spre restul clasei, dar l-am privit doar pe prof. Ceilalti elevi, sesizand miscarea me, sa-u oprit aproape instantaneu din tot ce faceau si se prefaceau atenti la caiete sau la tabla. Nu scisesem decat patru formule si o stoechiometrie. Nu prea inteleg materia de anul acesta. N-ai ce sa-mi faci.
-Nu stiu sa-l fac.
Raspunsul scurt la intrebare inca nerostita, il facu sa murmure ceva.
-Treci la loc.
Faceam pasi mari spre locul meu. Ma durea capul ingrozitor si vroiam sa ma relaxez. Pe unde treceam, auzeam din cand in cand un 'el', un 'tipu ala' sau chiar 'va afla'. Ma intrebam ce se intamplase in aceste zece minute, de era atat de interesant. Cine sa afle ce? Sau despre ce?
M-am oprit langa banca mea si am aruncat o privire nedumerita in clasa. Toti au tacut iar, ca si cum nu avusesem urechi pana acum sa aud despre ce se discuta. Sau stiam?
-Daca imi permiteti, as dori sa deschid fereastra.
Un rand de murmure se instala iar in clasa cand m-am apropiat de fereastra. L-am privit din nou pe prof', acordandu-mi aprobarea.
Am facut slanom printre banci, ajungand intr-un final la fereastra.
-Nu...!
Cineva strigase aceste cuvinte temator. Mi-am intors capul ca sa vad cine naiba imi spunea ce sa fac. Toti erau in bisericutele lor, susotind in voie. O fi fost doar imaginatia mea?
-Abia astept sa-i vedem reactia..
-Ce reactie in pu...
In fata imi fu trantit in fata un telefon pe ecran avand o fotografie. Am privit atent poza, apoi m-am uitat afara. Cum poate fi...?
In poza era Drako cu un tip; tipul ala. Un val de furie ma cuprinse numai la gandul ca ala il stia pe Drako. M-am uitat la data in care fusese facuta: astazi, in urma cu cateva minute. Ce..?
M-am repezit la fereastra. Sub ciresul acela mai era doar Drako ce studia cladirea. Probabil se uita sa vada cine ii vazuse rahatul. M-am uitat dezgustat, dar si dezamagit de ceea ce facuse. Nu parea sa ma observe, sau macar sa dea dovada ca m-a vazut. Nu mai conteaza acum. Faptul e consumat.
Mi-am plecat capul, strangand pumnii langa corp. Si-o va lua!
Am iesit in fuga din clasa si m-am indreptat spre biroul lu' sora-mea. Vroiam sa vad ce au discutat atat, si mai ales daca stie ceva despre asta.
Cand sa dau coltul spre aripa de vest a cladirii, m-am lovit de ceva, sau mai bine zis de cineva. Impactul fusese puternic si ne doborara pe amandoi pe podeaua rece a holului pustiu. Peste tot cate o piedica. Tsk...
Hei guys! Asta a fost o premiera pentru *Emy POV* asa ca sper ca nu ati avut sperante imense in legatura cu asta. Sper ca v-a placut capitolul si astept in continuare voturi.
PS: In media este reactia lui Emiley cand l-a vazut pe barbatul 'cool' sarutandu-l pe Drako.
*Deea*
CITEȘTI
Regele e Sclavul {Yaoi}
Romance❗ Carte Yaoi ❗ YAOI=BoyxBoy Jocurile sunt mai multe.Regula e una. Nu va place, nu cititi! *Deea*