-Un contact cu numele de 'Jack Mark' are acelasi numar cu cel al lui 'Josh Kanata'.
-Nu te cred.
-Atunci verifica singur.
Am insfacat telefonul Misei si am controlat si telefonul meu pentru cateva clipe. Aveau aceleasi numere. Bingo. In sfarsit. Poate il pot suna pe Ron.
-Ok. Il pot suna pe Ron? Agentul de politie?
-Nu stiu inca.
-Pana il suni tu, merg la tine acasa si stau cu tine de acum. E clar?
-Nu. TE rog. Nu vreau sa am probleme.
-Adevarat. Liam. Linisteste-te. Nu am spus inca ce s-a intamplat atunci.
-Sunt calm. Si continua.
-Mi-a spus clar. Nu sunt bine-venita in casa aceea. Si Drako poate confirma asta. Banuiesc ca a avut o discutie cu tipul ala pe tema asta.
-Nu mai spune. Uite ca pe mine o sa ma primeasca. E bine?
-Nu. Nu e nimeni binevenit in casa aceea odata ce ma cunoaste. Nu vreau sa ma mai cert cu el. Nu atata timp cat nu il am cu nimic la mana.
-Ba da. Cu numele lui real.
-Dar stii, nu pot sa-i spun direct asta. Iar o sa o ia razna.
-Sa nu-l implicam acum.
-Nu acum. Bine. Nu acum.
-Totusi putem sa vorbim cu Ron? Va rog?
-Da. O sa vorbim.
-Si as vrea ca eu sa-i transmit aceasta informatie. Bine?
-Ok. Asa sa fie.
-Aku ce facem?
Liam isi schimbase total tonul. Din nervos a devenit nerabdator. Nu-mi placea ca il vedeam intr-un fel stresat. Era iritant. Iritant ca il vad asa din cauza mea.
-Nu stiu. Vreau sa-l sun.
-Cat mai insisti!! Suna-l daca tot vrei.
-Mersi.
Am dat jos rucsacul si am inceput sa scotocesc dupa hartiuta cu numarul lui Ron. Unde draqu am pus-o?
Si asta e pierduta aku? Doamnee. Is cu capuu.
Am dat de o foaie. Am scos-o rapid si am cercetat-o o clipa. Era ceea ce vroiam. Am insfacat un telefon la nimereala(si ala fiind al Misei. Sper ca nu se supara).
Am tastat si am apasat sa sune. Suna...Suna... Si robotul. Fuck in gura robotului (,) lui!!
Am inchis apelul si am pus telefonul pe birou. Cat o sa traiesc asa?
Ma arunc pe fotoliu si rasuflu nervos. Vroiam sa raspunda.
Moi vrea acasaa. Sau nu. Moi nu vrea cu Josh.
Un bazait ma trezi din transa. Era telefon Misei. L-am insfacat si am raspuns.
-Alo.
-Sunt agentul Ron. Ati sunat mai devreme. Eram intr-o sedinta...
-Nu-i nici o problema. As vrea sa va cer o favoare.
-Cine..?
-Sunt Drako Katana. Aveti o ancheta in legatura cu familia mea.
-Sigur. Ce s-a intamplat?
-Nimic in mod special. As dori sa aflati mai multe despre o anumita persoana.
Am tacut o clipa, dar nu a spus nimic. Doar asculta. Deci accepta. :)
-Este vorba despre Jack Mark.
*Ron POV*
-Este vorba despre Jack Mark.
El..? Ce vrea sa insemne asta? Mai este...? Parca a fost implicat..!
Nu aree cum. Nu mai e in viata. In plus nu mai am nici o legatura personala cu el. Mi-am jurat. Pe de alta parte, nu cred ca este vorba despre aceeasi persoana.
Am iesit din biroul comun si am iesit pe hol. Nu as vrea sa ma auda cineva.
-Deci o sa cautati?
-Sigur. As vrea sa stiu ce vrei mai exact despre el.
-Orice semnificativ. Legaturi de familie sau prieteni. Si as vrea sa stiu daca a avut vre-o legatura cu mine. Te rog.
Cum sa aiba legatura cu el? M-a parasit acum 3 ani, si acum are legatura cu el?
-Ok. Voi face tot ce pot.
-Mersi mult.
-N-ai de ce.
Apelul se inchide. Nu-mi dadusem seama, dar imi muscam din nou buzele, facandu-mi mici rani.
Am luat telefonul de la ureche si m-am oprit din ticul nervos.
-Ron! Vin-o!
Cam ma striga iesind din incaperea pe care o parasisem.
-Ce e?
-Nu stiam unde te-ai dus. Esti ok?
--Sigur.
-Ce s-a intamplat?
-M-a sunat un amic.
-Si...?
Il puteam vedea cum imi studiaza buzele. Nu cred ca vreau, nu, ca am dispozitia necesara ca sa ma joc cu el..
-Esti ok? Ai buzele crapate.
Hmm? A da. Probabil de la ticul nervos.
-Nu-i nimic. Mi-a revenit ticul.
-Ok.. Esti asteptat in sala.
-Mai stau putin.
S-a intors pe usa pe care a iesit. In sfarsit. Singur. M-am dus la aparat si mi-am luat o cafea. Trebuia sa ma calmez cumva.
Jack Mark.. De ce numele acesta..? Cu ce am gresit..? L-am ajutat cu politia. L-am salvat intr-o incaierare grava. L-am lasat sa stea la mine. L-am lasat sa se joace cu mine.. L-am iubit mult. Si..? Cu ce am gresit sa-mi faca asta? Cu ce..?
M-am sprijinit de perete si m-am lasat sa cad de-a lungul lui. Am ramas ghemuit.
Cu ce am gresit..?
Niste picaturi mi se prelingeau pe obraji liberi. Nu pot sa anchetez asta..
Nu pot sa anchetez iubirea...
Inca un nou POV :)) Premieraa. Si #45 in Dragostee :)) Va iubesc pe tooooti :)) Vreau sa aud neaparat pareri despre acest capitol, mai mult despre Ron, desigur. :)) Ne mai vedeem.
CITEȘTI
Regele e Sclavul {Yaoi}
Romance❗ Carte Yaoi ❗ YAOI=BoyxBoy Jocurile sunt mai multe.Regula e una. Nu va place, nu cititi! *Deea*