29. Discutii

760 74 4
                                    

*Liam POV*

Cand am ajuns la scoala, nu erau prea multi in clasa. M-am asezat si am asteptat sa vina Drako. Vroiam sa-i cer scuze pentru ieri, dar n-a aparut.

Ora era plictisitoare, iar gandurile nu-mi dadeau prea multa pace. Sa-i cer scuze. Sa-l intreb de ce accepta totul de la ceilalti. Asa a fost mereu, dar chiar si asa?

Vroiam sa-i mai spun ca nu paruse ceea ce credea ca a fost. Dar nu cred ca intelegea.

In pauza, profa iesise din sala si in scurt timp Drako a aparut in prag. Avea un aer obosit si posomorat. Cred ca a avut o noapte grea. Poate tipul ala nu l-a lasat in pace.

Ora de chimie a trecut la fel de greu. Drako nu-mi arunca nici o privire, iar profu se uita insistent la noi.

Cand s-a sunat, langa mine s-a auzit un harsait puternic, atragand atentia asupra multora din incapere.

-Drako!

Nu puteam sa mai astept ca sa vorbesc cu el. Trebui sa vad daca era suparat pe mine sau nu. Daca ma ura sau nu.

Ceea ce s-a intamplat ieri mi s-a parut ca era prea rapid: noi doi facand sex, apoi ala sarutandu-l si bataia din clasa.

Era prea mult pentru el. Trebuia sa-l las sa se relaxeze. Sa se gandeasca si el la actiunile lui, fara sa-l constrang sa stea cu mine. Dar eu nu mai puteam. Trebuia sa stiu..

S-a oprit si s-a intors cu fata la mine. Colegii si-au mutat privirile asupra noastra. M-am apropiat de el, stand in fata lui.

Ochii lui tradau o oboseala ciudata si totusi melancolica.

-Ahm.. Imi cer scuze pentru ce am facut ieri. Sper ca nu..

Vocea imi era ragusita si preferat sa-mi plec capul. Nu vroiam sa-mi vada acea expresie vinovata.

-Nu-i nimic.

S-a intors si a dat sa plece. Nu-mi placea ca mi-a dat un raspuns atat de scurt si incert. Vroiam sa-i mai spun ceva, dar mi-o lua inainte.

-Mersi.

Pe chip i se ivi un zambet trist si slab, ce nu se potrivea niciodata cu el. Niciodata nu i s-a potrivit.

-Prieteni?

Intrebarea ma surprinse de-a dreptul. Prieteni.. Nu mai auzisem de mult termenul asta. Ma incalzea. Dar... Il uram.

Am dat usor din cap aprobator. A plecat din sala. Imi venea sa arunc totul in jurul meu. Sa disteug totul. Dar nu puteam.

Am iesit afara. Aveam nevoie de aer, aveam nevoie sa ma descarc.

Afara era racoare. Toamna nu a intarziat, si totusi, ma bucuram pentru asta.

M-am dus in partea laterala si m-am asezat langa zid. Prieteni... Cuvantul imi rasuna in minte ca un ecou. Mereu am fost doar asa?

Am dat cu pumnul in pamant. In locul in care lovisem era o piatra. M-am zgariat bine la articulatiile degetelor.

Clopotelul se auzi in nou. Ma irita pe creieri.

M-am ridicat si am mai lovit o data: in perete. Mi-am facut o vanataie.

Am inceput sa fac pasi. Aveam romana. Nu-mi permiteam sa intarzii.

Ora incepuse, si ma bucuram ca profa nu mi-a zis nimic. Trebuia sa scriem, si cu greu tineam pasul: ranile erau la mana dreapta. Ce destept pot sa fiu!

Un ghiont ma trezi si gasesc un biletel langa cotul meu.

'Ce s-a intamplat?'

'Nimic'

'Sigur?'

Parea ingrijorat, asa ca am ales sa-i arat mana. A scos un oftat surprins si s-a ridicat in picioare.

-Doamna profesoara, as putea sa merg cu Liam la cabinetul medical? Are febra si il doare burta.

M-a surprins atitudinea lui. Parca nu s-a schimbat deloc.

L-am privit cu gura cascata si am aruncat o privire la profa. A acceptat cererea lui Drako.

In cateva clipe, m-am simtit tarat de el pe holurile scolii pana la cabinet. Ma intrebam daca imi va spune ceva asisestenta aia. Era o tipa ok, dar parea ca se uita la mine ciudat.

Am intrat inauntru, dar nu era nimeni.

-Ce o sa faci acum? Nu e tipa aia aici.

Vorbele imi iesira pe gura intr-un fel in care nu vroiam. Se intoarse spre mine si imi cerceta fata. Nu stiam daca chipul lui arata tristete sau melancolie, dar nu-mi placea.

-Nu are importanta. Ma voi descurca.

A cotrobait ceva vreme prin dulapioarele din camera. In cele din urma a scos un tifon, o fasa de tifon, betatdina si apa oxigenata. Mi se parea normal, dar nu stiam daca o va face bine.

Mi-a dezinfectat rapid ranile, apoi a pus betadina si a infasturat rapid toata palma si o portiune din degete. A fost rapid si ma surprindea faptul ca invatase cum sa faca asta.

-Si cum voi mai scrie acum?

Intrebarea mea ironica nu-i schimba atitudinea. Se uita ferm in ochii mei ca si cum stia ce trebuie sa faca in continuare.

-Nu vei scrie. Iti transcriu in pauze lectiile.

Facu putina curatenie in urma 'tratamentului' acordat. Mai zabovi putin, luand cateva pastile. Una imi dadu mie sa inghit, iar trei isi baga in buzunar.

-De ce faci asta?

Parea ca niciodata nu gandeam inainte sa spun ceva. Cred ca am luat asta de la el..

-Nu stiu... Niciodata n-am stiut.

Linistea se lasa din nou intre noi. Ma intebam de ce, de multe ori, suntem atat de distanti. Mereu am fost asa...?

M-am ridicat de pe scaun si m-am dus in fata lui.

-Stii... Nu as vrea sa fim doar prieteni.!



Heii guys! Sper ca v-a placut capitolul chiar daca a fost cam sec.

PS: In media este Liam spunandu-i ca nu vrea sa fie doar prieten cu Drako.

*Deea*

Regele e Sclavul {Yaoi}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum