49. Legaturi rupte

339 38 0
                                    

*Drako POV*

Mergem de o ora si nu ma lasa in pace. Continua sa insiste ca vrea sa vina cu mine acasa. Si sa stea la mine, bineinteles.

-Nu te-ai razgandit?

-Nup.

-Nu vrei sa mergi acasa?

-Nup.

-Chiar vrei asta, nu?

-Yep.

M-am oprit si m-am uitat la el. Il cercetam cat de mult am putut, incercand sa-l fac sa renunte.

-Te-ai gandit si la varianta ca eu nu vreau sa mai am probleme?

-Yep. Dar insist pentru ca vreau sa-i vad si lui reactia.

-De ce?

-Nu cred ca ti-a spus nimic interesant despre mine. Deci, o sa aiba o reactie faina cand ma vede.

-Oh..

-Te deranjeaza..?

-Nu, dar.. nu vreau sa am probleme..

-Nu promit nimic, si stii ca nu-ti vreau raul.

-Da. Dar stii cum e Josh. Si nu vreau scandal.

-Ok. Promit ca n-o sa ai. :))

-Ok..

Ma gandeam ca poate fi mai rau, nu doar un simplu scandal, ci o joaca mai mult fortata. Mi-era frica..

-Am ajuns..

*Misa POV*

-Esti sigura ca vor fi bine??

Intrebarea asta o puse de peste 10 ori. Nu stiu 100% sigur daca va fi ok, dar sper..

-Nu stiu sigur..

Dupa cum il cunosteam pe Jack, nu cred ca va fii intocmai ok. Mai ales pentru Drako. Se va razbuna pe el in orice mod posibil. Probabil si mai rau decat a facut pana acum.

-Nu esti sigura.

-Nu. Bineinteles ca nu. Ma pot astepta la orice de la el. Poate deveni un maniac. Un criminal. Asta daca nu se controleaza.

-La ce te referi..? Cum adica un maniac?

-A fost inchis la 16 ani pentru ca a fost acuzat de crima.

-Pe cine..?

Nu vroiam sa o sperii. Nici sa-i spun mai multe despre latura asta a lui. Lucrul asta ar trebui sa fie confidential. Doar documente ale politiei, teoretic secrete. Nu ar trebui sa vorbesc despre asta..dar e mai bine sa se stie, decat sa se inample lucruri urate.

-A ucis-o pe mama lui pentru ca a fost prins cu drogurile. Trafic de droguri..

-Si cum a ajuns ce a ajuns..?

-A trecut printr-o perioada nasola. A fost inchis 3 ani si eliberat pentru buna purtare. A continuat cu drogurile in timp ce lucra la familia Kanata. Toata averea parintilor lui este in custodia sa. Tatal sau este dat disparut de 4 ani si cautat in toata lumea. Politia inca il cauta, fiind un mare director in IT. Sau a fost.

-Si.. Crezi ca poate face acelasi lucru si lui Drako..?

-Nu promit nimic.

-Misa! Zi-mi ca nu va pati nimic..

Voceacei era plina de teama si disperare. Il iubea. N-am ce face. Inima ei il are mai mult pe el. Il iubeste. E al lui. Nu a mea..

-Probabil. Nu stiu ce e in mintea lui..

-Atunci de ce il lasi sa stea cu el??

-Si ce ai vrea sa fac?

-Orice. Sa nu mai stea cu el..

-Nu am nici o putere sa fac asta..

-Atunci spune-i politiei.

-Nu o sa fac asta.

-De ce..?

-Nu pot..

-Nu intelegi..

-Ba da. Il iubesti pe el mai mult decat pe mine. Pe el. Nu pe mine..

*Ron POV*

Stateam ghemuit de ceva vreme. Nu stiam cat timp a trecut de cand nu m-am mai miscat. Nici nu cred ca ii pasa cuiva.

Lacrimile mi se uscasera, trecandu-ma cate un fior pe piele cand se deschidea vre-o usa si se facea curent.

Nu-mi placea. Nu mi-a placut. Dar n-am ce face. M-a lasat. Poate pentru vre-unul. Poate n-am mai fost la bun pentru el. Poate ii trebuia un pusti...

Un pusti..

Drako. M-a rugat sa fac ceva. Ceva.. Ce anume?

Nu-mi mai aminteam nimic ce a spus inainte de numele lui.. Ce trebuia sa fac..? Ah!  E prost sunt!

M-am ridicat in picioare. Nu stiam daca sa ma duc in sala de sedinta, sau la toaleta.

Am inceput sa fac mici pasi, ce-i drept cu ochii inchisi. Ma dureau. Dupa o clipa insa m-am lovit de cineva, tresarind si deschizandu-mi larg ochii. Era Cam. Ma privea nervos. Foarte nervos.

Pentru ce?

-Ai intarziat. Ai ochii rosii. N-ai voie cafea. Si ce-i cu tine in halul asta?

Fix ce ziceam. Sau n-am zis? Iti raspunde la lucrurile pe care le gandesti. E ca un geniu. Numai ca e mai mic decat mine. Mult mai mic. Ca sa fiu mai precis, are 22 iar eu 30. Iar eu sunt coordonatorul aici.

-Pare rau. Am atipit olea..

Am dat sa ma apropii putin de el si sa-l sarut. Mi-a simtit intentia si s-a dat la o parte.

-Ochii rosii nu-s de la 'atipit'. Am stat aici de ceva vreme. Si te-am vazut suspinand. Nu mai mintii.

-...

-N-ai nimic de spus? Deci e adevarat. Iar din cauza domnisorului Mark? Sau cum il chema.?

-Nu-i mai spune numele. Il urasc!

Nervii mi-au revenit, iar totul legat de Jack a fost bagat la cos. Ma concentram. Nu mai eram un copil mic.

-Vorbim dupa despre ce s-a intamplat aici. Hai sa mergem la sedinta aia.

-S-a terminat. O incheiem aici.

First time 3 POV!! Premiera... Din nou? Cate premiere nu face moi... N-am ce zice... Sper ca v-a placut si versiunea Ron. Nu am avut alte idei. Deci sper sa va placa :))

Regele e Sclavul {Yaoi}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum