23. Teatru

989 74 1
                                    

Am inchis usa silentios, sperand ca nu vor descoperi ca-i ascultasem. Ma intrebam de ce vorbeau asa deschis cei doi. Ah. Am uitat. Josh ascundea totul de mine.

Am batut la usa si m-am prefacut ca nu am facut nimic pe ascuns. Mi-am pus fata aia de: de ce m-ati chemat; este ceva in neregula?

I-am cercetat cateva clipe pe cei doi: Josh parea putin descumpanit, dar curios, in schimb Misa ma privea putin trista si dezamagita. Ce am facut gresit?

Continuam discutia?!

Nu acum. Alta data, te rog.

Fie.

-Profu' mi-a spus ca m-ati chemat.

Pentru o clipa, mi se paru ca si Josh era dezamagit, dar am preferat sa nu ma uit la el.

-Asa este. Am rezolvat problema. Am vorbit cu Josh... Domnul Kanata. Imi cer scuze ca te-am deranjat.

-Ah.. Bine atunci.

-Multumim, domnisoara directoare. Poate ne mai intalnim si cu alta ocazie.

Josh o privi cu strictete, ca si cum o avertiza in legatura cu ceva. Spre surprinderea mea, ea.paru iritata de comportamentul lui si isi muta privirea asupra mea.

-Sper ca nu s-a intamplat nici un incident nedorit.

Ochii ei erau voi, si pareau ca mascheaza ceva. Probabil de Josh, dar nu prea cred.

Gandul imi zbura la ora ce tocmai trecuse, la momentele petrecute cu Emy in baia fetelor, si mai ales la spusele tipului care ma invidia. Nu cred ca la.acest tip de invidie se referea...

Am scuturat din cap, abia perceptabil, si m-am intors spre Misa. Parea si ea in lumea ei, in gandurile ei. Nu am facut decat sa dau din cap negativ, aspunzand la intrebare si in acelasi timp, trezind-o pe directoare din transa.

-Perfect.

Si-a mutat privirea asupra mea, apoi, sub pretextul ca are de verificat niste fise, ne-a dat afară din birou.

Parea tulburata cand mi-am aruncat o ultima privire asupra ei. Am facut ceva gresit?

Holul era mai silentios ca niciodata, sub linistea sinistra intre mine si Josh. De ce e asa?

Am iesit cu el din cadire, oprindu-ne sub un copac din apropierea intrarii. Simteam nevoia aerului curat, asa ca am incercat sa nu bag de seama ca era in preajma mea.

-Ce relație este intre tine si Misa?

Cuvintele imi iesirea din gura goale, si parca fara acordul meu. Simteam cum privirea lui imi presă umerii ca o greutate enorma. Sper ca nu a inteles gresit.

In spatele meu se auzi un oftat lung, urmat de un chicotit. Ce il amuza atat?

Intr-o fractiune de secunda m-am intors pe calcaie spre el. Vroiam sa vad ce il amuza atat. Nu.mi-am dat seama distanta dintre noi, asa ca m-am aplecat usor in fata.

Niste buze carnoase se presara peste ale mele, imprimandu-le un parfum imbietor.

Huh...?

Pentru o clipa, nu am realizat actiunile lui. In cele din urma, am sarit ca ars dandu-ma in spate rapid. Ce s-a intamplat...?

Un zambet vag i se ivi pe fata, apoi se intoarse si pleca de sub ciresul înflorit din curte.

Presiunea de pe umeri nu slabi. Nu cred ca doar el se uita la mine.

Am cautat cu privirea prin curte, dar nu era nimeni in afara de cateva pasarele ce se jucau in aer.

Jocul lor imi atrase atentia, asa ca le-am urmarit cu privirea. Nu părea nimic ciudat in asta, pana cand zborul lor statea in calea ferestrelor cladirii. Am privit spre geamurile, inca distras de energia celor doua. Cercetam vag, si cu greu imi puteam dă seama. Ce se petrece in spatele lor.

Misa.

La unul din geamuri, privirea Misei ma studia. Nu parea prea incantata de spectacolul care tocmai il vazuse. Spectacol? Ugh..

Abia acum realizasem ce tocmai s-a intamplat. Josh ma sarutase. Parea ciudat, dar totusi suna placut in mintea mea.

Am inceput sa cercetez si celelalte ferestre, cautand si alti martori la eveniment. Nu prea multi, dar totusi ma ingrijora. Nimeni nu ma vazuse pana acum sarutandu-ma cu un baiat. Rectific. Barbat!!

Pun pariu ca zvonul asta va pune pe jar toata scoala inca din urmatoarea pauza.

Nu eram ingrijorat in privinta mea acum. Ci si a lui Liam. De ce imi pasa, ma rog, de el?? Ah da.. O sa ma omoare in camera 'torturii'. (Da. Asa am decis s-o numesc in urma celor facute de acel bou. Nu ma judecati!! )

Am facut cativa pasi, incă studiind ferestrele cladirii. La parter erau doar doi baieti de a IX. Ma cunosteam cu ei, dar nu prea vorbeam deschis in ultima vreme. La unu, cateva tipe, chicoteau, iar altii radeu inca uitandu-se la mine. Ce e atat de interesant? Ah. Da. Faptul ca de acum inainte voi fi considerat gay. Tsk... Ce enervant.

Din clasele de a XII (de la etajul doi) nu pare sa fie cineva atent la ce se intampla afara. De la A, cativa se uitau afara. Puteam observa ca majoritatea din clasa, se uita in partea cealalta ferestrei, vreo doi, ridicați chiar in picioare. S-o fi intamplat ceva?!

Cand privirea mea se indrepta spre clasa mea, observa un lucru: profu' era la fereastra, privindu-ma monoton, aia doi care isi batusera joc de mine zilele trecute stateau in spatele lui, iar Liam.. Ah... Liam... De cand ma gandesc tocmai la el?! El era la fereastra din fata. Nu se uita la mine.. ci in jos. Ce a patit?

Il priveam confuz. Am facut pasi din ce in ce mai mari spre intrare, grabindu-ma spre clasa.

Intr-un ultim moment, in care puteam vedea de afara ce se intampla, am observat cum doua persoane, de la cele doua clase se indepartau in graba de la fereastra.

Pur si simplu o luasem la goana pe holurile scolii, pana cand am ajuns la clasa gafaind. Vroiam sa-i spun ceva. Dar ce? Si... unde e?







Hei guys!! Sper ca acest capitol v-a placut. Am avut ideea asta cu J osh de mult, dar nu stiam cum s-o introduc. Deeci... Cum e?? In fine. Nu va mai stresez...

Va multumesc pentru voruro si va pwp pe toti!!

PS: In media este Drako, dupa ce cand inchide usa biroului.

*Deea*

Regele e Sclavul {Yaoi}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum