47. Telefon pierdut

424 44 2
                                    

~

Nu stiu cat am cautat, si nici daca a mai ramas un loc in care sa nu fi cautat telefonul. Josh spune ca nu l-a vazut nicaieri, si am rascolit toata casa. Nicaieri. In toaleta nu e. In camera parintilor mei nu e. In a lui Josh nu e. In a mea nu e. Am cautat chiar de 3 ori in fiecare incapere. Nimic nicaieri. Unde dracu' imi e telefonul!! Daca pana maine nu-l gasec fac urat. Si rau de tot. Unde l-oi fi pus?? Imi voi lua latl. Jur! Dar am nevoie de contace. Ahh!!! In ala aveam toate contactele alor mei! Si acum? Ce fac? Asa puteam sa mai contactez pe cate cineva. Dar aku? Doamnee!! Cat iti mai bati joc de mine. E deja dimineata. Toata noaptea am scris si am cautat telefonul. Da. Am scris. Scriu niste idei pentru literatura. Probabil am uitat sa specific si asta, dar aku ceva mai multa vreme, i-am promis profei ca-i aduc o lucrare grozava. Si aku? Stai. Si aku ce? Aproape am terminat-o. Dar trebuie sa-mi gasesc neaparat telefonul.Simt ca inebunesc. Si doar acolo aveam notat numarul lui Liam. Fuck!!

Ma imbrac rapid si o iau in goana spre scoala. Nu am mai bagat in seama pe langa cine trec sau lovesc sau nu stiu ce. Am ajuns acolo. Asta conta.

Emy.. Unde e Emy.?

A. Clasa ei. Normal! Am tras o fuga si pana la ea. Era in banca ei, tastand un.. telefon? Sta. Ala e telefonul meu!!

-Emy!!

Tresari cand ma auzi, dar nu se ingrijora si din cauza telefonului. Mi-l intinse cu mare placere. Apoi ma studie nelinistita..

-S-a intamplat ceva?

-Te-le-fonul meu era la tine?!?!!

-Da. Doar tu mi-ai spus sa-l iau..

Mi-am dat o mare palma peste fata, incat cred ca s-a auzit in toata clasa. Doamne!!!! Cat de prost pot sa fiu??

Telefonul. Meu. Era. La. Emy?????

Fuck that shit. What was that?? What? How fool can I be??

-Cum..?!!

-Cum ce?

Vocea ei calma ma deruta. Fuck that shit. 😤

-Ok. Imi dai telefonul te rog?

Mi-l dadu calma apoi ma cerceta. Zici ca eram cineva care si-a pierdut valoarea si si-a castigat-o din mila cuiva. Vai de mine...

-S-a intamplat ceva..?

-Nu. Doar ca nu imi gaseam telefonul si trebuia sa-l sun pe Liam.

-De ce?

-Acum ca aduci aminte... Nu mai stiu. Mi-am preocupat timpul cu cautatul telefonului. Si am uitat. Poate imi aduc aminte.. Ne vedem la Misa ora urmatoare.

-Ok.

Am plecat fara sa mai zic nimic si m-am dus la clasa mea. Si am adormit..

*Emy POV*

Tot intarzie. Ce au patit?

Poate vorbesc despre alaltaieri. Dar na. Puteau vorbi si de fata cu noi. Asta daca nu s-a intamplat ceva..

FlashBack

-Nu te mai intoarce aici. Nu esti bine-venita.

Nu sunt bine venita? Adica? Nu am facut nimic neobisnuit.

M-am intors si am iesit pe usa. Nu m-am mai uitat inapoi. D-al draqu'.

Mi-am scos rapid telefonul din buzunar si am apelat ultimul numar.

Telefonul tiuia, dar nici un raspuns. S-a inchis.

Am iesit si pe ultima usa a domiciliului sau si m-am indreptat spre casa.

Oare voi fi acceptata undeva?

Sunt. La scoala. Misa. Liam. Drako. Acum ma accepta. Dar daca asta se va schimba? Daca vor dori sa scape de mine?

Nu voi lasa asta sa se intample. Tin la ei. Si nu voi lasa ca cineva sa schimbe si cel mai mic lucru intre noi.

Un vibrat puternic am simtit in mana. Telefonul. Ma suna inapoi.

-Alo?

-S-a intamplat ceva?

-Nu. Am plecat de la el. Vin spre tine. Vreau sa vorbim.

-Ok. La si jumate la scoala.

EndFlashBack

Usa se deschise brusc. Nu credeam ca vor mai veni. Liam era calm, dar Drako... Pai.. Parea mai mult lesinat decat viu. Adica.. Na. Nu cred ca a dormit acu recent. Deci.. N-am nici o pretentie.

-In sfarsit.

Vocea Misei ma facu sa tresar. Mereu asa face cand sunt in gandurile mele. Sau e doar vina mea ca e asa. Adica (,) ca sunt ingandurata.

-Scuze. Daca asta e adormit, nu am ce sa-i fac.

-Ma intreb din ce cauza.

Ma trezesc eu sa vorbesc. Dar faza e ca nici nu stiam motivul.

-Pai... Din cauza ca nu stia unde ii este telefonul, si nu a dormit de doua zile.

-I-am spus ca o sa-l iau sa verific niste date cu Misa.

-Ai auzit?

-De unde.. vroiai sa stiu..?

-De la ma-ta.

-Ti-o.. iei..

Vocea lui era mai mult de adormit decat de un impuantor. Totusi era dragut... La ce ma gandesc? O am pe Misa! In fine..

-Si ce vroiai sa verifici cu Misa..?

-Numerele de telefon. Ale parintilor si ale cunostintelor.

-Mai exact?

-Orice legat de Josh. E mai bine.

-Banuiesc ca da. Macar am telefonul.

Drako statea acum pe canapea, parand mai epuizat ca niciodata. Totusi apreciez efortul ala inutil pentru cautarea telefonului 'pierdut'. Normal. Daca nu gandeste niciodata ce face, nu e vina mea.

-Igh.. Ati gasit ceva?

-Da. Dar nu prea multe.

-Cum ar fi?

-Un contact cu numele de 'Jack Mark' are acelasi numar cu cel al lui 'Josh Kanata'.






Heii, guys!! N-am mai scris de mult (din perspectiva mea) (si aku ma refer la finalele capitolelor). Va multumesc muuuuult de tooot pentru voturi, comentarii si idei. Va pwp pe toti si va iubeesk!! :)) Astept in continuare idei si pareri. Va pwpikeesc :))

Regele e Sclavul {Yaoi}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum