*Drako POV*
Trecuse deja o noapte. Si o noapte de calvar. De cum atipeam putin, eram cuprins de acelasi cosmar: mereu cu o arma in mana si-l impuscam. Retraiam in continuu acele clipe. Cu atat mai mult, nici nu stiu ce se intampla in jurul meu.
Din ce-mi povestise Liam, Ron a venit cu niste colegi de-ai lui si cautau indicii prin toata casa, unde fusesera gasite droguri cu kilogramele. Cu atat mai mult, 300.000 de dolari si un set mare de 3 pistoale, 6 cartuse a cate 12 gloante de 7 si o pusca de vanatoare. Nu intelegeam nimic.
Mi-a mai spus ca este la morga si am cerut sa fie incinerat dupa aia, cenusa sa-mi fie lasata in grija. Deocamdata eram inca in salonul spitalului, inca cu hainele de ieri pe mine. Nu stiam ce vor de la mine, sau ce vor sa faca cu mine. Sunt speriat. Nu stiu daca Misa sau Emy stiu despre toate astea. Nu stiu nici macar daca a fost publicat asta in ziar sau ceva. Mi-era frica de opiniile lor.
-Inca o data te intreb. Ce poti sa ne spui despre incident..?
-Incident.. Josh.. Vina.. Omor..
Cred ca astea erau singurele lucruri care le puteam spune. Pana si piciorul agrava situatia. Simteam cum mi se umfla cu fiecare secunda ce trecea. Simteam ca totul va dura o vesnicie. Desi am fost operat, simteam cum glontul mi se adanceste tot mai mult in carne.
-Nu am vrut..
In jurul meu se lasa linistea. Traiam in lumea mea. Doar eu existam in acea lume.
-Nu vroiam sa-l raneasca pe Liam.. L-am ranit eu pe el... Dar a fost tarziu.. Deja ranise 6 persoane. Si pe mine.
Ceva ma apasa pe picior si ma facu sa tip de durere. Credeam ca-l vad pe Josh. Credeam ca este langa mine si ma pedepsea.
-Imi pare rau Josh.. Dar nu vroiam sa-mi pierd viata sau iubirea..
Totul se incetosa.. Pleoapele mi se ingreunau cu fiecare clipa. Nu mai puteam sta in lumea asta..
*Ron POV*
Asteptam cu nerabdare sa vad ce a zis pustiul ala. Liam mi se parea o durere inca de cand mi-a spus in fata ca Jack a fost de vina pentru toate astea. Sau mai bine sa-i spun 'Josh'?
Unu dintre noii angajati se intoarse cu marturiile lui Drako. Eram pe hol impreuna cu Liam. Totusi era prea multa galagie. Am iesit afara si am pornit iregistrarea facuta. Nu stiam ce sa cred deocamdata. 'viata sau iubirea'.. Imi parea prea cunoscut. Nu stiu de unde, dar simteam ca face parte din mine. Face parte din ceea ce insemnam eu.
-Te-ai convins?
Liam inca era langa mine. Am aprobat din cap. Cu greu am ajuns la concluzia ca trebuie sa-l uit pe Jack, dar abea acum m-am gandit si la suferintele provocate de el. Nu cred ca as fi putut sa-l iert..
-Da. Imi pare rau.
-A trecut. Poti sa ma suni daca mai aflii ceva?
-Sigur. Si.. Ce pot sa fac cu banii ascunsi in dulap? Ii dai lui Drako cand se trezeste. Sau poate ii achiti cu ei tratamentul.
-Cu asta am rezolvat. Ii platesc eu.
-Mersi. Si pare rau pentru asta-seara. Mi s-a parut ca esti foarte apropiat de el si practic, simteam nevoia sa dau vina pe altcineva atata timp cat el a fost omorat.
-Nu-i nimic. Mersi pentru declaratie. Voi aprecia asta.
-Mersi. Suna-ma daca mai gasesti ceva prin harmalaia aia.
-Sigur!
Am plecat din nou la casa aia ciudata. Nu stiu ce sa mai zic, dar mi se parea plina de mister si de traume, odata ce am vazut ce s-a intamplat asta seara.
*Misa POV*
Soarele deabia daca se vedea din spatele orasului linistit. Era frumos peisaju, la fel ca si Emy. Parea mai frumoasa si mai atragatoare in lumina palida a diminetii. Ah.. Ce frumos a fost..
Nu am stat mult admirand frumusetea, ca telefonul imi vibra. Omule. E 6 dimineata. Cine m-ar suna?
Liam.
-Alo.
-Poti veni la sectie te rog?
-Ce naiba s-a intamplat? Ce ai mai facut?
-Nu am facut nimic. Nu eu. Doar vin-o!
-Care?
-Nord. Grabeste-te.
-Trebuie s-o iau si pe Emiley?
-Parca nu mai vrobeati.
-Poveste lunga. In juma de ora is cu ea. Ciao.
Am mai privit-o putin pe Emy. Nu-mi placea sa destram lucruri frumoase. Nu asa brusc..
-Draguto..Soarele a rasarit. Iar fetita sa trezit..
Isi trase mai bine asternutul pe ea si se acomoda cu noua caldura.
-Haide.. Trebuie sa ma ajuti..
-Cu ce..?
-Ai sa vezi..
-Bine..
S-a ridicat usor si a inceput sa se imbrace. Se vedea clar ca ii era rece. Avea pielea de gaina si din cand in cand ii apareau frisoane. In 5 minute eram gata si am urcat in masina.
-Unde mergem?
-La Liam.
-De ce?
Parea alarmata, dar nu vroiam sa-i spun prea multe detalii.
-A facut iar o boacana..
-Serios..?
Restul drumului a tacut. Probabil a fost prea somnoroasa ca sa spuna ceva.. Dar nu cred..
CITEȘTI
Regele e Sclavul {Yaoi}
Romance❗ Carte Yaoi ❗ YAOI=BoyxBoy Jocurile sunt mai multe.Regula e una. Nu va place, nu cititi! *Deea*