~Peste 3 saptamani~*Drako POV*
De cateva saptamani, Liam nu ma lasa o clipa singur. Nici la scoala, nici acasa. Da. Acasa. Se urca in copac si, daca e deschisa fereastra deschisa, sare in casa. Iar daca nu.. nu intra. :) Kidd. Bate in geam pana se sparge. Am patit asa o data. A trebuit sa dau vina pe un dosar gigant ca sa ma creada. Igh..
A. Motivul pentru care face asta este sa nu afle Josh despre asta. Stiu ca m-a amenintat, dar nu pot sa mai stau fara Liam. E, probabil mai apropiat decat multi, si nu vreau sa-l pierd.
In ultima perioada nu prea am vazut-o pe Emy. Si nici pe Misa. Liam mi-a spus ca s-au certat, dar inca nu stiu motivul.
A. Da. Am mai primit un e-mail de la R. cu niste data despre Jack Mark. M-am speriat cand a spus de droguri si bauturi alcoolice, dar mi-a trecut repede. Nu are cum sa fie Josh.
-Liam.
Si-a ridicat privirea spre mine. Era pierdut. Nu stiu ce s-a intamplat, dar nu-mi placea.
-Ascult.
-De ce..
Mi-a pus o mana peste gura sa tac. Apoi era din nou pierdut. E ceva important..
Afara incepu forfota. Auzeam cum niste masini fac viraje si pun frane bruste. Nu stiam ce se intampla asa ca m-am eliberat din stransoarea lui. Dar m-a prins din nou si a stins lumina. What..?
-Stai.
Am facut cum a spus si am asteptat nemiscat. In cateva secunde, usa de jos parea a fi zguduita din temeli. Speram sa nu fie nimic legat de mine.
Peste cateva clipe se auzeau voci grave si pasi apasati umbland la parter.
-Sunt 3 masini, 6 persoane.
What? Cum de stia asta?
Am asteptat putin. Atmosfera era aceeasi. Parca incepeau sa se ia la harta. Nu stiam sigur. Nu puteam auzi din locul in care stateam.
M-am eliberat usor din stransoarea lui si m-am dus spre usa. Nu mi-a mai zis nimic. Doar asculta.
Am deschis usa si am inceput sa merg spre trepte. De acolo speram sa vad macat fetele lor.
-Ai spus ca o sa ne dai banii pentru aia. Masina a fost reparata cum ai spus tu. Acum da banii.
-Nu-i am pe toti acum.
-Atunci cand o sa-i ai? Hmm? A trecut mai bine de o luna. Cand crezi ca o sa nii dai?
-La finalul lunii. Ce e atat de greu de inteles?
-Noi am spus asa: peste o luna cu banii, daca nu peste una jumate cu pustiul.
-Si daca nu-l dau pe pusti?
-Te luam pe tine.
-Serios!
Pusti? Ce pusti? Ce masina? Si ce bani?
M-am apropiat mai mult de trepte si m-am ghemuit langa balustrada. Doi aveau pistoalele indreptate spre Josh, iar doi stateau langa el, controlandu-l. Sau mai bine zis, atingandu-l.
-Iti place, nebunulee.
-Nu vrei sa renunti la pusti si sa ma iei?
-Neah. Esti prea batran pentru noi. Vrem un tinerel neexperimentat.
-Uite ca eu n-o sa-l dau.
Il puteam vedeam cum s-a napustit cu un briceag la unul, taindu-i destul de adanc gatul, apoi la altul bratul, trecand pe la toti cu cate o taietura. Cei doi care aveau pistoalele le-au scapat, recuperandu-le, desigur, Josh.
*Liam POV*
L-am lasat le Drako sa iasa din incapere. Stiam ca vor fi probleme cat de curand asa ca i-am insfacat telefonul. Am cautat rapid prin contacte pana am ajuns la cel dorit. Ron.
Am trimis in mesaj scurt. Apoi l-am inchis. Trebuia sa fac asta.
Drako s-a intors si a inceput sa planga fara oprire. Nu stiam ce s-a intamplat, dar cu siguranta era ceva rau.
CITEȘTI
Regele e Sclavul {Yaoi}
Romance❗ Carte Yaoi ❗ YAOI=BoyxBoy Jocurile sunt mai multe.Regula e una. Nu va place, nu cititi! *Deea*