*Drako POV*
-Am ajuns.
Nu parea prea interesant. Sau asa credeam. Mi se parea ca in fiecate clipa poate sa explodeze de curiozitate.
Brusc, ingrijorarea i se arata pe fata. Ce mai e acum?
-Casa asta?
Parea dezamagit, dar si ingrijorat.
-Nu pare. Stiu.
-Nu. Nu e asta. Cea in care statusei parea mult mai plina de viata, dar asta.. E moarta...
Am incercat sa nu ma gandesc la asta. Intr-adevar. Casa cealalta era total diferita de asta.
-Ok. Hai sa intram. S-a racorit.
Se lasa inca putin frigul, dae nu ne miscam din loc. 'moarta'. Probabil ca mine dupa accident. Se potriveste perfect..
-Eu intru.
Am facut cati a pasi. Nu m-a urmat. Ce vrea sa faca? Probabil o sa raceasca. Ce altceva?
-Crezi ca am gresit cu ceva?
Vocea lui era ca speriata de bombe. Nu-mi placea. Dar n-am ce sa fac in peivinta asta.
-Am gresit ca am vrut sa te vad? Sa fii din nou cu mine? Ca i-am facut pe toti jucatorii tablei mele de sah?
-Nu stiu.. Cateodata cred ca ar fi fost mai bine daca nu ai fi dacut nimic din toate astea..
-Deci mai bine as fi renuntat?
-... Hai sa intram. Nu vreau sa ne certam aici.
Am facut din nou niste pasi si am intrat. In urma mea venea. Ma bucur..
-Josh! Esti acasa?
De la etaj se auzeau niste tropaituri. Sigur e acasa.
In cateva clipe cobora val-vartej sa vada de ce strigam.
-Ce ai omule? De ce tipi?
-Vroiam sa vad daca esti acasa. Atata tot. A. El e colegul meu de clasa, Liam. Liam, el este Josh, tutorele meu.
Nu era nevoie sa le fi facut cunostinta, ca Josh deja era infuriat peste masura.
-De ce l-ai adus pe el in casa asta?
-Sa facem un proiect.
-Ce proiect?
-La fizica. Trebuie sa-l prezentam saptamana..
-Te rog frumos, condu-l afara. Nu doresc sa il dau afara cu forta.
-De ce?
-Stii prea bine. Nu vreau sa mai vorbim despre asta.
-Imi parenrau, Liam..
-Nu-i nimic. Se mai intampla.. Sa dai de astfel de persoane..
-Ce ai zis??
-Nimic. Nimic. Eu am plecat.
Puteam vedea sigur cum Liam il injura din priviri. Poate si invers. Nu am observat si asta..
A iesit frumos din casa si s-a indreptat spre statie.
-Poate reusim sa-l facem la scoala..
Imi zambi strengareste si imi facu (,) cu mana, apoi disparu.
-Daca il mai aduci o data in casa asta, ma joc cu tine, nu ca data trecuta.
Spuse asta si pleca de langa mine, intorcandu-se la ocupatia de dinainte.
*Ron POV*
-S-a terminat. O incheiem aici.
Ce? Ce sa imcheiem? Relatia? De ce? Cu ce i-am gresit?
-Spune-mi un motiv te rog.
-De fiecare data cand te gandesti la ala, mereu te indepattezi de mine, iar eu nu mai rezist asa. Nu pot sa te vad in halul asta tot timpul. Pur si simplu nu pot sa stau asa..
Nu credeam ca imi va spune atat de brusc lucrurile astea. Nu in fepul asta. Ceva mai bland, dar.. Are dreptate. Mereu il ignoram doar pentru ca ma gandeam la Jack.
Sunt un mare prost. Poate chiar mai mult.. Poate am vrut sa-l uit, ducandu-ma in bratele altcuiva, care sa fie naiv si sa ma primeasca. Poate am vrut sa ma razbun pe el prin alta persoana. Nu stiu.. Nu stiu ce am vrut sa fac.. Dar nu vreau sa-l pierd si pe Cam..
-Imi pare rau. Imi pare rau pentru tot ce am gresit. Eu te..
-Nu mai are rost. Nu mai trebuie sa-mi spui nimic. Am terminat aici.
A plecat din fata mea fara sa mai spuna un cuvant. Cu ce am am mai gresit? Cu ce? Imi pare rau pentru tot ce am facut gresit fata de el. Dar...
-Te iubesc..
Nu ma asculta. Cum o faceam eu mereu, cand imi spunea acelasi lucru si eram prost dispus.. Il ignoram. Mereu..
-Imi pare rau..
M-am sprijinit din nou de un perete, lasandu-ma ghemuit, langa el..
Mi-era frica.. Frica de ce o sa se intample in urmatoarele momente. O sa ma ignore total, sau o sa fim doar colegi de serviciu? Nu stiu.. Nu pot raspunde. Nu am putut raspunde niciodata..
Eram ingrozit.. Ingrozit de ce o sa fac.. O sa fac o mare prostie. Stiu asta. Dar nu stiu si ce fel de prostie..
Sunt ingrozit.. Speriat..
Hei guys! Sry pt tragediile mele. :(( Nu stiu daca voi mai scrie POV-uri la Ron dar na.. Asta-i veata! Cine o poate ocoli? (Daca as putea, as da pass. Da moi nu poate..)
Ne mai vedem :)) (Daca putem xD)
CITEȘTI
Regele e Sclavul {Yaoi}
Romance❗ Carte Yaoi ❗ YAOI=BoyxBoy Jocurile sunt mai multe.Regula e una. Nu va place, nu cititi! *Deea*