6. Mai vedem noi...

2.6K 153 13
                                    

Toti se frematau pe holuri in cautarea unui indiciu sau maca o carte. Azi e ziua cea mare ce pot sa zic..

M-am oprit in fata usii mari de stejar si am intrat lenes fara sa bat macar.

-Hei.. Macar puteai sa-mi zici..

M-am oprit o clipa vazand ca biroul directoarei era gol. Really?

Am oftat zgomotos si m-am apropiat sa cercetez mai mult dosarele de pe masuta ce trona intte cele doua canapele.

"Elevul transferat Liam Evens a fost primit bine in clasa XII B. Un inceput bun. Sper sa continue la fel. A obtinut atentie si este inscris in jocul celor doua clase de-a XII. Mi-as dori ca anul acesta sa fie diferit si o sa joace murdar cu totii. Acum Regele va face ce vrea cu Sclavii sai."

Nu putea sa-mi spuna si mie ceva? Deci nu ma va ajuta. Okay.. Calm.

Am iesit val-vartej din birou, fara ca nimeni sa observe ca am fost macar acolo.

-Sa ne distram putin..

Ce mai distractie. Daca voi pica Asul e miracol. Se vede ca nimeni nu vrea sa fie Sclavul anul acesta..

Toti stiu de ce poate fi in stare Liam. Sunt mort!

Am pasit apasat spre clasa. Intru si e profa. N-o bag de seama si ma asez in banca. Observ ca toate privirile sunt atintite spre mine, dar singurul lucru care il faceam era sa ma uit pe fereastra. Ora a durat extrem de mult, cu multe atentionari de la profa de chimie sau ghionturi in coaste de la Liam. Nu-l bagam in seama. Nu ma interesa el.

In caz ca nu ati observat, eu sunt asa: nepasator, cat mai rece( chiar daca nu sunt). De fapt sunt cat se poate de indiferent. Si am incheiat!

Ma uit la ceas: 10:49. Trebuia sa se sune de 4 minute. Oare era inainte? Nu cred.

Am mai asteptat cateva secunde si cand am auzit soneria, am tulit-o spre biroul directoarei.

Am batut in usa, nu foarte incet, dar destul de tare astfel incat sa-mi fie simta prezenta. Sper sa fie macar acum aici.

Am auzit aprobarea si am intrat. In fata mea au aparut trei persoane inalte. Directoarea, gagicasu' si.. Liam?! Ce e asta? Cumva o farsa?

Am ramas masca pentru o clipa apoi i-am privit pe toti trei. Din unghiul in care stateam pareau ca stau unu langa altul intr-un sir. Era mai mult de atat.

Gagicasu' era fata-n-fata cu cel care avea moaca (,) ca scoasa din cur, iar Misa era in spatele batbatului cu cativa pasi. Inca parea ingrijorata si o cred. Desi nu fusesem in aceeasi incapere in urma cu un minut, puteam observa ca cei doi barbati se

Aveau hainele putin sifonate si erau putin transpirati. Rar vezi asa ceva..

Pe fata mi-a aparut un ranjet strengar in timp ce-i cercetam discret pe cei doi.

-Ma scuzati ca va deranjez mica petrecere, am spus incepand sa chicotesc. Dar am venit sa discut ceva cu voi. Chipul mi s-a transformat intr-unul serios si fara chef de nici o distractie. De fapt am venit sa va cer explicatii.

Am ridicat usor din umeri, si m-am lasat zgomotos pe unul din fotoliile din birou. Acum era randul meu ca ma cercetau. Eram mandru. Mandru ca in sfarsit am atras atentia asupra mea cu indiferenta abia capatata de la viata. Si mi-am inceput predica...

-1. De ce, am spus aratand spre 'domnisoara' din sala, nu te-ai tinut de promisiune? 2. Ce vrei de fapt sa obtii de la mine, in afara de o partida de sex, sau mai bine zis un viol strasnic? De ce ma faci sclavul tau..? Si 3...

Pauza asta ii agita mai mult pe astia trei din fata mea, care pareau mai mult ca se uita la un extraterestru.

-Ce naiba s-a intamplat aici? Am aratat cu degetul de la unul la altul. Tu esti uda toata, tu parca ai fost calcat in picioare, iar tu.. parca iti vezi jucarioara de sex furata.

Am inceput sa rad cateva clipe apoi i-am studiat. Nu pareau sa fie la fel de amuzati ca mine, dar daca ar fi in locul meu sigur ar muri de ras.

-Si tu domnisorule, de ce imi ceri explicatii?

-Nu uita Madam, am facut o intelegere.

-Fie. Acum nu mai e valabila. Vocea directoarei parea indiferenta, dar ascundea o mare teama. Atunci te provoc.

-Bine atunci. Sper ca n-o sa te superi daca o sa public niste stiri bomba.

Am zambit si m-am ridicat. Spre surprinderea mea, la gatul meu sari nu gagicasu' ce parea mai mult indiferent, ci Liam. Ce draqu se petrece aici?

-N-ai curajul. Pariu?

Tonul lui, de data asta ma inspaimanta. Care-i faza cu astia doi?

Am ridicat o spranceana, apoi m-am simtit aruncat inapoi in fotoliu. Asta chiar e ciudat.

Liam a plecat imediat din sala, ramanand doar cu cei doi amorezi.

Misa ma fulgera cu privirea, iar celalalt se indrepta lenes spre usa, nepasandui de iubitica sa.

Aci e ceva ciudat.

M-am ridicat si eu lenes dupa ce am auzut un mic clinchet al clantei. Am simtit cum o mana se opreste pe pieptul meu si m-am oprit imediat. Ce mai vrea si asta?

-Ai grija de Liam. Nu pot sa-i tin apararea mereu.

Tonul era aspru si taios, dar totusi ingrijorat. Care-i faza?

Mi-a intors spatele si a iesit pe usa, lasandu-ma singur in incaperea slab luminata.

Ce. A. Fost. Asta? Simteam cum inima incepe sa-mi goneasca in piept si m-am lasat sa cad in genunchi.

Hei lumee!! Sper ca v-a placut si capitolul acesta! Inca astept comentarii si voturi. Si SERIOS ACUM!!! Cand mai aveti de gand sa vobiti cu mine? Postez des si nu va las atat de mult in suspans... Ce mai doriti de la minee..? 😭😭😭

Astept idei si va pup pe cei care-mi citesc cartea. 😘✌

PS: In media este Drako, cand este lasat singur in biroul directoarei.

*Deea*

Regele e Sclavul {Yaoi}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum