17. Invidie

977 82 7
                                    

Holul era la fel de gol. Ma intrebam daca profa a intrat. Eram in fata clasei de doua minute si ma gandeam daca sa intu sau nu.

Am pus mana pe clanta si am rotit-o usor. Usa s-a deschis cu un click scurt, iar toti elevii s-au intors sa ma studieze. Unii pareau amuzati, altii curiosi. Ciuu-daat...

Profa nu era in clasa, deci m-am dus la locul meu. Liam era tot langa mine. Ma intreb ce a facut pana acum.

-Psst! Intarziatu!

Cand am auzit ultimul termen, m-am uitat in jur. Nu parea sa ma bage nimeni in seama.

Un lovitura in scaun imi era de ajuns sa-mi dau seama ca era Jimmy cel care ma strigase. Era singurul care mai statea in spatele celorlalti, doar ca sa nu-si mai bata ceilalti joc de el.

Tipu nu era prea inalt, dar nici prea puternic. Era subtire si pitic, si nu dorea sa se implice in certurile clasei. Era adevarat ca nu doream nici eu, dar eram atras ca un magnet in ele.

M-am rotit la 90° in afara bancii ca sa pot vorbi cu el. Nu doream sa vad fata lui Liam razand din nou asa ca am decis sa-l evit.

-Ce ai facut cu Emiley? Ia zi!

Imi zambi cald. Parea curios si nu-l vedeam genul care sa rada de cineva. In spatele meu il simteam pe 'noul rege' incordandu-se. Ciudat.

Am rosit la auzul cuvintelor sale. Mi-am adus aminte pentru o clipa de pozitia noastra din closet, apoi de micul sarut copilaresc.

-Nimic interesant.

Incercam sa-mi fac vocea cat mai seaca. Ma bucuram ca Liam nu ma putea vedea. Paream ca iau foc in obraji, numai la gandul trupurilor noastre in intuneric.

-Rosesti?

Vocea lui Jimmy parea jucausa si nevinovata, totusi volumul cu care o spuse, atrase atentia la cativa tipi de langa el.

-De ce as face-o?

Am incercat sa par calm, dar ceva in ton ma trada. Probabil emotia?

M-am intors la banca. Umerii nostrii s-au atins o clipa. Erau rigizi. De ce e incordat?

-Noul sclavulet e rusinaat!

O voce pitigaiata se auzi din fata. O pitipoanca de mana a doua se ridica in picioare numai ca sa atraga atentia mai mult asupra micului incident. Ce ipocrita...

Ne-am uitat lung unul la altul. Nu parea sa-i pese de ceea ce credeam sau gandeam. S-o lasam asa...

Am oftat puternic si mi-am lasat capul pe banca in speranta ca voi adormi. Nici gand de asa ceva!

Un tip din randul din fata incepu sa rada si el si sa vorbeasca cu parasuta care tocmai se ridicase.

Incercam sa-i evit, asa ca am tacut. Totusi, langa mine, Liam se framanta nervos. Ma irita. Ce are, frate!?

-Cineva s-a certat cu gagica!

Tipul acela avea o voce de fata. Serios. Parca e muiere.

Acum nu mai eram rusinat, ci nervos. De-a binelea! Imi venea sa sar la propriu pe aia doi. Si nu numai. Erau mai multi care se jucau cu nervii mei. Si se vedea pe chipul meu nervozitatea.

-Oh! Pisoiul s-a enervat!?

O tipa,bo alta tarfa a clasei se ridica in picioare si incepu sa faca fata aia de pisica si sa miaune cuvintele. Ce clasa de ciudati mai am si eu..

De data asta simteam cum clocotesc, si imi vine sa sar de pe scaun. Nu eu am facut asta, ci Liam. Pentru ce face asta, nu stiu.

Se intoarce spre mine si se apleaca perculos de fata mea. Chiar aici?

Spre surprinderea mea, buzele sale nu se mai lipira de ale mele.

-Nu se va mai intampla asta.

Lobul urechi imi fu muscat puternic, si puteam simti cum yn firisor de saliva mi se prelingea pe el. Nu am bagat de seama pentru ca nu doream sa atrag atentia acestui fapt.

De ce, ma rog, fac asta? De ce nu reactionez la el?

L-am privit lung cum ranjea in timp ce ii se uita la roscat, apoi iesi trantind usa in urma lui.

Click.

Trr.

Ambele se auzira in aceeasi clipa, spunandu-mi ca sunt liber sa ies din clasa. Asa am si facut. Am iesit, dar m-am dus in toaleta.

Macar aici putina liniste...

Totusi nu prea multa.

Dintr-un closet iesi un tip bine-facut. Se holba la mine ca la masini straine. Avea camasa uda in partea de jos, iar pantalonii desfacuti si lasati sa atarne putin pe picioare.

Cred ca a facut laba, dar na. Asa-s tipii de la mine din scoala...

-Te cunosc de undeva..

Tonul tipului nu parea amenintator, dar era grava si ma facu sa tresar cand deschise gura.

-Mda.. Probabil.

Incercam sa par nepasator. Asta incerc eu. Si macar reusesc. Nu sunt ca altii care nu reusesc nimic in viata.

M-am sprijinit cu spatele de perete si m-am lasat usor in jos, frecand tricoul de suprafata faiantei, pana cand fundul simti suprafata rece si dura a gresiei. Asta e baia.

In acest timp, facu ei el pasi spre iesire. Pana la urma nu-mi pasa ce face el.

Cand trecu pe langa mine, tipul paru inalt si musculos. Ce pot sa zic?  Cam toti tipii sunt la fel..

Ajund langa usa se opri. Statea cu fata spre oglinda si se privea. Isi ridica pantalonii si isi incheie camasa umeda. Era un tip cum-se-cade. Era in clasa cu Emiley si imi parea mai cool decat toti, desi nu se da mare ca toti ceilalti.

Am ramas surprins cand am simtit cum se uitat la mine, nevinovat, iar eu cubgreu am observat ca ma holbam la el. Greu observ unele lucturi..

-Ah... Cred ca tu esti tipu care umbla cu doi...

Ehm...?

Cuvintele lui ma socara, cu atat mai mult felul in care o spunea. Parea a o spune cu simpatie, dar si cu mila. Nu vreau asa ceva de la el.

Isi aranja gulerul camasi, si-si puse pe el un pulover ce nu observasem pana acum ca-l are in mana.

Deschise usor usa, iar lumina invada incaperea in care stateam pe jos. Era prea puternica. Afara era zarva, totusi, ii putusem auzi foarte clar cuvinte inainte de a pleca.

-Te invidiez..





Hei, guys! Si capitolul acesta a fost gen 'plic-ti-si-tor'. Stiam asta. Nu mai ganditi cu voce tare, va rog. Am o intrebare. Si de data astept raspunsuri! Ce doriti sa faca Drako acum? Astept idei, really.

Va multumesc pentru voturi si astept sugestii si pareri.

PS: In media nu am stiut ce sa pun.

*Deea*

Regele e Sclavul {Yaoi}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum