*Drako POV*
Astazi mi se pare pustie scoala. Oare din cauza stabilirii jucatorilor? Hallo. Sunt si eu aici si nu mor! Si totusi! Ganditi-va! Sunt sclavul tipului aluia!! Wtf?!
Drumul de la poarta la clasa era greu. Cu atat mai greu era astazi.
Toti se holbau la mine ca la masini straine. Coborasem dintr-o toyota 4x4, iar la volanul ei era Josh. Ce mare chestie?! Totusi mai bine veneam singur...
Fiecare secunda mi se parea un secol... Prima ora: bio. Ok. E bine. A doua ora: fizica. Tot bime. Apoi... Ce mai urma? Pentru cateva clipe stateam si ma uitam din mijlocul curtii la usa ptincipala a cladirii.
Ce mai urma dupa..?
Stateam si ma holbam la usa. Se mai intampla. Dar acum ma holbam la Liam carr statea in prag cu hainele noi. Nu-i sta rau.
Am zambit. Nu-i sta ... What?
Atazi era ziua in care Liam strangea rolurile jocului. Pff.. Deci a treua ora e Romana.
L-am privit inca putin cum mi-a zambit, dar a intrat repede in cladire.
Chiar am putut sa uit..
Am inceput sa fac pasi si cand am auzit clopotelul, eu deabia intrasem in cladire.
Azi e ziua cea mare! Pregateste-te! Vocea enervanta a gandurilor mele ma enerva la culme. Pentru ce dracu' sa ma ptegatesc?
Am deschis usa clasei, lenes. Profa nu era. Am oftat usurat. Nu stiam la ce sa ma astept azi. Nimic bun nu se putea intampla.
M-am asezat langa Liam si mi-am mutat privirea spre tabla. Nimic nou. Totusi imi atrase atentia intr-un colt, scris cu creta rosie, ceva: Regele e gay.
Cat de frustrant era chestia asta. De ce n-a sters nimeni porcaria asta?
Am tras o privire spre colegul meu de banca. Nimic. Nu parea sa-i pese de asta. Sau nu o observase.
M-am ridicat silentios de pe scaun. In ciuda zarvei din clasa, se auzi ca un ecou ce-i facu sa taca pe majoritatea. Mai erau prin spate fete ce murmurau cate ceva, iar langa ele niste tipi ce se gheonteau. Si mai scriu si d-astea pe tabla...
Am facut pasi marunti spre tabla, cautand cu privirea o laveta sau vre-un burete. Nimic.
Mi-am lins degetul mare si l-am umplut cu saliva. Am frecat usor locul in care era scris acea jignire si m-am intors spre clasa. Care-i faza fratilor?!
Toti ma priveau ciudat. Nu-mi pot da seama de ce. In fine. Toti in afara de rege. Privea in jos si ranjea. De ce? Ca am sters jignirea la adresa lui sau ce?
M-am intors la banca mea fix inainte sa deschida profa si sa predea.
M-am uitat la el toata ora. Nu se potolea din chicotit, dar colegii nici atat. L-am ghiontit de cateva ori, totusi, m-am oprit vazand ca nu reusesc sa scot ceva de la el.
Ora nu paru atat de lunga pe cat fusese. Speram ca atunci cand suna clopotelul sa vorbesc cu el, sa vad de ce radea, dar nimic. Radea ca eu am sters? N-are dreptul. A stat cu mine o ora intreaga si m-a facut sa rad cum n-am ras de ceva vreme. A fost distractiv. Asa ca sa taca odata si sa nu-si mai bata joc de mine!
-Drako! Trebuie sa vorbim!
Emiley aparu in fata usii incaperii. Parea extenuata. De ce vorbea cu mine acum? De fapt, de ce ma cauta.
-Vin-o!
Vocea ei ma trezi din transa. M-am grabit pe hol sa aflu ce dorea, insa nu mi-a spus nimic. Se uita insistent la mine ca si cum mie imi scapa ceva. Ceva important. Am stat fata in fata cateva minute, lasandu-i pe ceilalti sa treaca pe langa noi, desi holbandu-se.
Ea era a XII-a A, iar clasa ei parea ca participa si acum la acest joc. Atitudinea ei era schimbata de cand am abandonat jocul. Adica o saptamana. Era mai sigura pe sine, si ma mir ca nu merge la psiholog.
Aud soneria fix deasupra capului meu
-Trebuie sa intru. Scu...
-Nu. Nu trebuie. Vin-o cu mine.
M-a luat de brat si m-a tarat pe holurile scolii pana nu mai era nimeni printre ele. Am ajuns in fata unei toalete. A deschis-o rapid si m-a impins acolo. A intrat si ea si a incuiat.
What? Ce vrea acum?
-Trebuie sa renunti. Fa schimb! Te rog!
Imi flutura insistent un cartonas in fata. Chipul ei era intunecat si nu prea puteam sa-i disting trasaturile. Totusi, ceva in vocea ei ma facu sa-mi dau seama ca aceasta era o dorinta neindeplinita. De ce?
-De ce?
-Tu nu esti asa! Nu esti genul! Nu o sa fii!
-Ce sa fiu?
-Tu nu o sa fii ca el!
Simteam cum niste picaturi imi umezesc mana ce era la nivelul pieptului sau. Lacrimi.
-Nu sunt ca el! Nici nu stiu cum e...
-Asta e sansa ta! Nici nu trebuie sa stii! Nu vreau sa devii asa!
-Ce vrei mai exact?
Se opri o secunda. O lacrima se mai prelinse pe chipul ei si de data asta cazu pe gresia de sub picioarele noastre. Parea greu de crezut ca se intamplase, deoarece distanta dintre noi in acest closet stramt era minima.
-Sa faci schimb cu mine.
-Nu vreua sa trisez. Am jurat as...
-Nu o faci! Te salvezi!
Tonul ei era plin de rugaminti si totusi regrete.
-De ce vrei asta?
-Ca sa nu devii ca el.
-Atunci ce e el?
Glasul imi pieri cand am pronuntat ultimul cuvant. Ce e el?
-Nu vreau sa te schimbe.
Aceleasi cuvinte imi rasunau in minte mereu si mereu cateva secunde bune.
-Atunci o sa-l schimb.
Isi ridica brusc privirea si se ridica usor pe varfuri. Isi inchise usor ochii umezi de lacrimi, si-si lipi cu delicatete buzele uscate de ale mele.
Am facut ochii mari pentru o clipa, dar apoi i-am acceptat sarutul.
-Promite-mi.
Deschise incuietoarea closetului si iesi ca fulgerul din baie, lasandu-ma singur in intuneric.
Promit.
Hey, guys! Ce faceti? V-am promis ceva, dar nu stiu cum sa scriu. N-am idei. Ma scuzati. Imi pare rau pentru lipsa de idei. Totusi voi rezolva asta. Va intreb ceva, si vreau sa-mi raspundeti: cum vi se pare acest inceput?
Ca multumesc de voturi si astept sugestii si pareri. Pwp pe toti si va iubesc.
PS: In media e cartea de joc a lui Drako.
*Deea*
CITEȘTI
Regele e Sclavul {Yaoi}
Romance❗ Carte Yaoi ❗ YAOI=BoyxBoy Jocurile sunt mai multe.Regula e una. Nu va place, nu cititi! *Deea*