5. Nsh de ce...

2.9K 181 7
                                    

Imi auzisem numele strigat. Asta ma intriga. Cine se crede tipu' asta? M-am oprit pentru o secunda apoi am pornit-o din loc.

Toaleta era goala. De asta ma temeam eu... Vine dupa mine si asta e o mare problema. Am dat sa ies si am dat cap in cap cu el. Prima expresie era una nevinovata si inocenta, dar in cateva clipe se transforma in contrariu. Am tresarit cand i-am vazut ranjetul ala strengar si plin de dorinta. Era de asteptat...

Fara sa-mi dau seama, ma simt lipit de perete. Cum naiba? Era la 5 metrii in spatele meu!! Trebuie sa scap d-aci.. Niste buze moi mi se lipesc de gat, facandu-ma sa gem fara intentie. Ce am facut? Un ranjet ii strabatu din nou chipul intunecat.

In incapere era bezna si nu am putut vedea cum isi strecurase deja o mana sub tricoul meu. Chiar trebuie sa scap de el. Mi-am ridicat o mana si l-am prins de par. L-am tras pe spate, departandu-l putin de mine.

Vazandu-mi intentia, incepe sa chicoteasca copilareste, apoi ma saruta flamand. Neavand alta varianta, i-am raspuns sarutului dezordonat. Dap.. Ce ati auzit. Practic era destul de.. Ah! La ce ma gandesc eu? Cum pot spune asa ceva?! Pff..

Ne-am oprit amandoi din cauza lipsei de oxigen si gafaiam puernic. Se intinse sa-mi muste lobul urechii. Pentru o secunda am gemut mut, dar imi placea. Ce tot vorbesc?! Se departa de mine satisfacut si iesi pe usa toaletei. Ce a fost toata asta?

Ma intoc in clasa, putin buimac si ma asez in banca. Abia atunci am observat cum vorbeste linistit cu ceilalti ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. De ce se comporta asa? N-aveam de unde sa stiu, dar il puteam simti cum ma priveste calm in timp ce vorbea cu Ricki, Aron, Justin si.. Octav? Nu-l mai vazusem de o luna pe holurile liceului si ma gandeam ca a parasit scoala. Avea probleme grave cu politia si.. Na! Trebuia sa mearga la inchisoare.

Nu stiu de ce, dar aveam o presimtire ciudata legata de discutia lor. Trageau din cand in cand cu ochiul, sau faceau semne spre mine, aratand ca eu eram de vina cu ceva. Eram iritat.

-Hei! Drako! Ce ai patit?

-Hm? Ce?! Nu. N-am nimic.

M-am ridicat in liniste din banca, simtind cum toti ochii clasei erau atintiti spre mine. Vazand-o pe profa, m-am scuzat si m-am dus in incaperea ce era destinata jocului.

~FlashBack~

-Pentru ce este aceasta sala?

-Este pentru Regele Jocului. Nu ai voie sa intri aici daca esti Regina lui sau unul din Asii lui. Imi pare rau copile.

Eram curios de joc, iar dupa doua zile am fost implicat si eu. Singura carte care o gasisem era un 2 mare cat mine si Jocker. Nu stiam la ce folosea Jocker-ul, asa cam-am uitat intr-un registru al Regulilor Jocului. Eram incantat. Puteam schimba cartea cu cineva. Super!! Imi suradea acest gand, iar in ziua urmatoare am facut schimb cu cineva care, chiar nu dorea sa participe la acest Joc 'Tampit'.

De ce ii spunea asa nu stiam, acum aveam cartea Asul inima. Asta inseamna ca pot intra in acea incapere.

~

Era prima ora si Valy se ocupa de verificarea rolurilor noastre in acest joc. Sunt foarte fericit ca in sfarsit pot juca intr-o noua comunitate. (Sau asa credeam..)

Curand mi-am dat seama ca jocul nu era ceea ce parea. Regele facea regulile si sclavii erau obligati sa-i asculte. La inceput mi s-a parut ciudat. Eram nou in acest domeniu, si cu timpul am devenit din ce in ce mai rece din cauza acestui 'Joc'. Nu-mi displacea ideea aceasta, dar unii chiar nu-mi placeau cum jucau. Jucau murdar si nu-mi convenea.

Meciul urmator eu voi fi regele. Jur!

~EndFlashBack~

M-am asezat pe canapeaua moale, asa cum a fost intotdeauna. Eram bucuros ca macar locul acesta imi aducea liniste. Acasa era mereu zarva din cauza tatalui meu, iar la mama n-aveam ce cauta. Fratele meu era singura ei comoara. Eu eram un Nimic.

~

Am adormit ceva timp pe canapea, iar cand m-am trezit deja apunea soarele. Nu se auzea nimic in jurul meu asa ca m-am ridicat si am plecat.

Am deschis usa. Sau asa vroiam. Era blocata. Ce?! Mda... Cam asta e situatia..!!

M-am dat inapoi si am impins usa cu putere. Halellujah!!

Am iesit dar nici bine nu m-am linistit ca un tip putin mai inalt decat mine statea rezemat de peretele de sticla de la intrarea in liceu. Hmm.. Si eu ma gandesc cine e..

Mi-am pus mai bine rucsacul pe umar si am inaintat rapid. Nu aveam chef sa mai discut cu nimeni in acest moment.

Deschid cu putere usa si n-am pasit bine afara ca incepe sa troncane ca un porc. Pff... Ce mai viata! Asa sa tot ai!

M-am intors le calcaie si m-am uitat in ochii lui goi. Pentru prima data cand vad asa ceva la o alta persoana in afara de..mine.

-Ce vrei de la mine?

Vocea imi era ragusita si imi displacea ca nu suna cum doream: dura si ignoranta. Am primit de la el un zambet.. Nu stiu de ce... Dar era cald. M-am blocat o clipa am continuat.

-Vrei sa ma lasi in pace? Ma grabesc.

M-am intors si am dat sa plec, dar ca de fiecare data, ma opreste, facandu-ma vulnerabil. Ce viata cruda..

-Pisoiasul e morocanos?

L-am sagetat cu privirea si am plecat. Nu mai aveam chef de nimeni si nimic. Vroiam sa merg acasa si acolo sa raman.

Maine e liber, deci pot sta linistit pana cand vreau in pat. Ce binee!! In sfarsit week-end!!

Hei guys! Sper ca v-a placut acest capitol... 😅 Ca de obicei.. M-au parasit ideie.. Si daca va intrebati daca am avut vreoadata asa ceva.. Da! Am avut!! Oare de ce am inceput aceasta carte?

In fine.. Va multumesc pentru voturi si astept, deci ASTEPT comentarii! Nu aud nimic de la primul capitol. Ce s-a intamplat cu voi? 😡😡 Mai dati-va si voi cu parerea sau dati idei! 😢😢 Ma supar pe voi si nu mai postez daca nu mai ziceti nimica.. (Acum plang de singuratate din cauza voastra... 😭😭😭)

Astept comentarii si intrebari, in special idei si voturi. Pwp pe toti si ne mai vedem!

PS: In media este momentul sarutului din baie.

*Deea*

Regele e Sclavul {Yaoi}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum