-Ma joc cu ursuletul meu
Fata lui a prins o nuanta rosiatica. Oww. Ursuletul e rusinat..
Arata ca un copil mic atunci cand parintii lui spuneau unor straini cat de neascultator este. Era jenat. Dar nu avea de ce. Doar avem corpuri similare, aceleasi organe. Doar nu e o fata si eu un tip.
Am lasat dusul deschis. Imi placea cum stopii de apa curgeau pe trupul lui mult mai firav decat al meu. Cred ca o sa-l iau de tot.
M-am apropiat din nou de el. De data asta a reactionat. S-a dat in spate, lipindu-se de peretele cabinei. Oww.. Incepi dur.
In lumina slaba a baii, trupul lui parea mult mai subtire, mai simplu. Era diferit.
N-o sa mai scape.
M-am apropiat din nou de el. Nu mai avea unde merge. Esti al meu.
Mi-am lipit buzele de ale lui. A tresarit vizibil. Nu se astepta la asta. Place.
Mi-am pus palmele pe obrajii lui. Erau atat de fierbinti. Parca era o prajiturica coapta. Am inceput sa mi le misc rapid si sa ma strecor in lacasul lui. Bingo.
Ursuletul incepea sa scoata niste sunete placute. Prea devreme.
Isi ridica mainile sa ma departeze, dar nu reusi. Nu va reusi atata timp cat eu nu vreau. De ce nu ma lasa. Nu vrea?
Incepea sa ma impinga tot mai tare, dar nu ma las. Si-a intors rapid capul intr-o parte, lasand sarutul in aer.
-D-de ce? Ce e cu tine?
Sincer, eram nedumerit. Ce e cu mine? Pai, nimic. Vreau doar sa ma joc si cu el.
I-am luat mainile si l-am impins puternic in geam. M-am apropiat mai mult de le, penisurile noastre, ataingandu-se. Un gemat scurt se auzi din partea lui. Nu stiam daca de la lovitura, sau de la altceva. Dar imi placea. Imi placea cum se rusina, cum se fofila, cum incerca sa ma atraga mai mult. Eu un dracusor in corp de ingeras.
-Nu-ti place ca ma joc cu tine?
Ma tintui cu privirea, mirat. Chiar nu vroia sa fie jucarioara mea...?
-Eu..
Isi muta privirea in pamant. Nu intelegeam ce vrea.
-N-nu sunt o jucarie..!
Isi smuci mainile din stransoarea mea si iesi de sub apa, mergand in camera lui.
Jucarie..? Nu.. Nu e. Nu e o jucarie. E doar o persoana cu care ma joc.
Am iesit si eu din cabina, mergand dupa el. Cand am intrat in camera lui, statea intins pe pat cu un cearsaf intins neglijent peste el.
Chiar nu vrea sa se joace..?
M-am intins deasupra lui. E asa mic!
A tresarit din nou, ridicandu-se in fund. Spatele lui i s-a lipit de abdomenul meu. Perfect..
S-a asezat fix pe jucarioara mea. Cred ca o vrea mult.
-Josh.. Ce vrei sa faci..?
Intrebari de copilasi mici. Ceva ce nu-mi place la el.
-Vreau sa ma joc.
-N-Nu cred ca..
-Tu esti jucaria. Faci ce spun eu!
Tonul imi era amenintator, dar nu mai aveam rabdare cu el. Poate era mai bine daca treceam direct la subiect.
M-am ridicat in genunchi, ridicandu-l si pe el, si am inceput sa ma joc cu jucarioara lui.
Scotea niste sunete atat de alintate, incat vroiam sa merg mai repede la final.
Mi-am bagat jucarioara in el si am inceput sa ma misc rapid.
Devenea placut, dar si enervant sa-l auzi gemand aproape din nimic.
M-am lasat in el la scurt timp, apoi l-am lasat sa se intinda la loc in pat. E o jucarie perfecta, pana la un punct. Ar trebui sa-l gasesc pe Ron. El era mai bun..
~
Poate am fost prea baut aseara, dar chiar si asa, trebuia sa se intoarca acasa de 6 ore. Ce draqu are pustiu asta?
Telefonul incepea sa-mi sune nebuneste. Nu cunosteam numarul. Am inchis.
Inca 2 apeluri. Cine naiba insista atata?
-Alo?
-Alo. Sunteti ruda sau cunostinta a lui Drako Kanata?
-Sunt tutorele lui.
-Imi pare rau sa va spun, dar a avut un accident grav.
-Ce? Cum? Unde e?!
-La Spitalul Central. Este in stare grava. Va rog sa-i anuntati familia. Nu are prea multe sanse de supravietuire.
Eh..? Asta e din.. cauza mea?
EndFlashBack
Banuiesc ca acum nu mai merita cautat.
*Drako POV*
Mi-era foame, dar nu vroiam sa mananc. Mi-era somn, dar nu vroiam sa ma culc.
Ziua asta a fost confuza. Liam mi-a spus ca ma iubeste, Emy la fel, apoi am refuzat-o si l-am ales pe Liam. Ce e cu mine?
E trecut de ora 1 si inca sunt treaz. Inca ma gandesc la ceea ce am facut azi(ieri). Poate chiar simt ceva pentru Liam. Poate ceea ce am uitat ma leaga de el. Dar chiar si asa. De ce?
L-as vrea acum langa mine. Sa stea cu mine. Sa vorbim. Despre ce s-a intamplat atunci, acum, mai incolo.
Sau sa tacem.
CITEȘTI
Regele e Sclavul {Yaoi}
Romance❗ Carte Yaoi ❗ YAOI=BoyxBoy Jocurile sunt mai multe.Regula e una. Nu va place, nu cititi! *Deea*