*Liam POV*
Am trântit usa in urma mea. Nu mai suportam. De ce il lasa s-o calce in picioare? O uram pentru asta. De când părinții au murit intrun accident oribil, s-a lasat calcata de toti in picioare. Se da o curva, dar ii e frica de tot ce face. Ce mai femeie!
Aud in spatele meu cum se deschide din nou usa si numele meu strigandu-se.
Ce mai vrea cretinu' asta?
-Pustiu'!
Il uram când ma striga asa.
-Ma intorc spre el, nebagand de seama durerea ce-mi strapungea fata si m-am strambat la el.
-Ce mai vrei tartacuta?
-Ce ai cu mine? Nu i-am facut nimic lu' sor-ta. Zui mersi ca ii dau bani cat sa te intretina.
-Stii, ar putea si ea sa castige multi bani daca ai lasa-o.
Fata îmi deveni rosie. A lui era in continuare nepăsătoare si lipsita de expresie.
-Eu n-o las? Ea face ce vrea cu viata ei. La fel si cu trupul ei.
-Da. Vad. O folosesti ca ultima carpa.
Tsk... Ce mai om.
-Nu e vina mea ca o lasi sa se prostitueze.
Ma îndrept spre el fara nici o expresie pe fata. Ii dau un pumn in falca si il trantesc la pamant fara nici un efort. E adevarat. Sunt condus de manie. Dar nu pot rezolva altfel.
M-am intors si am plecat.
-Ai grija de ea. Maine voi pleca.
N-am mai băgat de seama nimic din ce spune curvarul ala. Doar am continuat sa merg.
Am iesit din clădire si m-am uitat inapoi. Singurul regret e ca nu l-am mai mangaiat pe Drako incă o data.
E asa un scump... Nu stiu cum il trateaza ceilalti, dar eu nu voi fi la fel ca ei. Sor-mea va fi de partea mea si voi fi regele. Vreau sa-l am langa mine mereu. Si nu pot altfel sa-i demonstrez ca-l iubesc decât prin acest joc stupid! Fir-ai al naibii de joc nenorocit!!
Ma intreb ce face acum. Oare se gandeste la ce fac? La ce ma gandesc? Sau cine sunt eu?
Ighh... La ce nu ma gandesc eu..?
M-am intors sa-mi continui drumul. In sfarsit ma simteam mai liber. Dar de ce..?
De cand parintii au murit, nu m-am simtit niciodata asa. Mereu eram prinsi in datorii, iar sora mea facea tot ce putea mai bine. Mereu parea ca o incurc, dar niciodata nu mi-a reprosat nimic. E cea mai draga persoana pe care o am alaturi. Trebuie sa o rasplatesc cumva...
Am luat-o la goana spre poarta apoi m-am indreptat spre Parcul din Sud. Era locul meu preferat de cand eram un prichindel. Locul unde amintirile mele se contopeau cu realitatea. O realitate cruda de altfel.
Aici era locul unde fratele meu a murit, inecat in apele micului lac, dar si locul unde era sa fiu ucis de niste caini. Imi era teama de ei, dar am decis sa trec peste: mi-am luat doi catei adorabili. Totusi, si ei au murit in acest parc.
Cu toate acestea, parcul era o parte din viata mea, desi o parte din care nu prea vreau sa mai gust prea des.
Marginea podului era inconjurat cu un gard gros de metal. Dupa fiecare tragedie se gasesc preveniri. Niciodata inainte.
De fiecare data cand vad un om al legi ma face sa-l privesc cu scarba, oare de ce...?
M-am pus in locul meu de sub pod si am ramas acolo o vreme. Priveam in gol si nu bagam de seama cand paznicul striga la mine sa plec de acolo.
Era cel mai linistit loc din zona. Se auzeau doar pasarile disperate si apa agitata de aripile lor. Era asemenea vietii mele. Cruda.
M-am uitat in continuare la privelistea rece si neprimitoare. Ma cuprinse frigul, dar gandurile nu lasau sa ma misc.
Gerul ma biciuia cu putere si nici sa ma incalzesc nu puteam. Nu aveam nimic pe mine in afara de tricoul si camasa subtire. Hanoracul cu care ajunsesem la scoala era de mult uitat in vestiar, iar adidasii erau de mult uzi de la baltile in care calcasem.
Ma temeam. Ma temeam de ce va urma si aveam o vaga impresie ca totul se va sfarsi urat. Urat din cauza imprudentei mele. Somnul se adanci din ce in ce mai mult in corpul meu, stapanindu-mi trupul si alungand gandurile reci si neprimitoare.
Totul era rece acum si lumina se risipise de tot. Nu se mai auzea nimic si lumea parca se dizolva in lumina lunii. Erau asemenea gandurilor mele: sterse de pe fata pamantului.
Heii! Ce mai faceti? Stiiu... Nu e chiar atat de interesant acest capitol, da na! Asta e! Imi trebuia ceva idei! Si aku am! Yay... Mda.. N-am ce face!!
Astept comentarii si voturi!! Rlly! Chiar le astept!
PS: Nu am gasit media cu Liwm sub pod, asa ca voi pune cu Misa, sora lui.
*Deea*
CITEȘTI
Regele e Sclavul {Yaoi}
Romance❗ Carte Yaoi ❗ YAOI=BoyxBoy Jocurile sunt mai multe.Regula e una. Nu va place, nu cititi! *Deea*