*Emy POV*
Nu stiu daca ce fac acum e ok. Sau daca va aprecia asta. Mergeam de-a lungul strazii. Nu prea mai era nimeni, doar cateva masini ce se grabeau acasa.. Si una de politie. Mi se paruse ciudat ca vad una in zona asta. Dar nu am ce zice.
Am ajuns la locuinta Misei. Stiu ca nu era normal, dar intr-o zi am scotocit dupa adresa ei in biroul de la scoala.
Am batut usor la usa si am asteptat. Nu stiam daca e acasa sau are treaba. Am vrut doar sa-mi cer scuze. Tineam mult la ea si nu vroiam s-o ranesc(in ciuda faptului ca m-a ranit acel carnet). Dar n-are importanta.
Am mai batut o data. Se auzi un raspuns timid de dincolo de usa. Nu stiam inca daca sa-i raspund sau..sa las lucrurile asa?
A deschis usa incet. Nu o recunosteam. Parea cu totul o alta persoana: tricou cu cateva marimi mai mare ca ea pantaloni normali si un hanorac la fel de mare ca tricoul. Si sa nu mai spun. Nu era machiata. Am zambit larg si am luat-o in brate. Imi pare rau daca am trezit.o. Dar chiar vroiam sa fac asta.
-Imi pare rau. Nu vroiam sa te ranesc. Nu vroiam sa te supar in halul asta..
Niste lacrimi mi se prelingeau pe obraji. Probabil de bucurie ca o revad sau poate ca am revazut-o... Nu stiu. Dar ma bucur ca acum e langa mine.
Imi cuprinse fata intre palme si ma saruta apasat. Ma lua la randul ei in brate si ma tara in casa. Ma saruta din nou, dar de data asta mai libera, si incerca sa-mi patrunda pe sub jacheta, ajungand la piele. Imi trimise fiori in tot corpul. De asta o iubeam. Stia ce sa faca la momentele potrivite. Pentru asta o iubesc..
*Ron POV*
Este trecut de 11. Si inca sunt la birou. Ce chin. Si totusi n-am reusit sa aflu unde sunt aia 3 destepti. O sa mor cu aia. Trebuie sa fac ceva pan poimaine. Si cred ca acel ceva o sa fie: nimic.
Telefonul imi vibra. Curios. Nu stiam ca cineva m-ar cauta. Mai ales la ora asta.
'Sunt Drako. E o problema la mine acasa. Niste persoane necunoscute au venit si il ameninta pe tutorele meu. E posibil sa-i cauti. Imi stii adresa. Vin-o cat de repede poti..'
Pustiul..? Ok. Asta a fost o chestie. Am inchis telefonul, am incuiat biroul si am fugit spre destinatie. Sper sa fie acel BINGO de care aveam nevoie..
*Drako POV*
Nu am ajuns in camera mea, ca am fost asaltat de o serie de linistiri. Nu stiu ce se intamplase. Stiam atat: ca Josh fusese responsabil de uciderea lor. I-am auzit. Vorbeau despre ei.. Si.. Despre mine..? Cu ce o-am gresit sa-mi omoare parintii? Cu ce..? M-am ridicat. In momentul ala vroiam sa ma razbun. Sa ma razbun pentru minciunile care mi le-a spus pana acum. Si nu numai: pentru tratamentul care mi l-a dat.
Am deschis usa. Nu m-am mai uitat la Liam si am inceput sa cobor treptele plictisit, si totusi foarte curios de ce este la parter.
Totusi nu cred..
Cand am ajuns jos, nu puteam sa vad altceva decat pe Josh cu un briceag plin de sange in mana. Si pe de alta parte, era murdar de...lichid rosiatic inchis. Ce s-a intamplat..?
Am inceput sa ma uit in jur. Doua cor puri stateau inerte pe pode pe cand celelalte 4 se miscau incet datorita durerii ranilor provocate de lama.
Simteam cum picioarele ma lasa. Imi tremurau ingrozitior.
Josh se misca si lua un pistol abandonat langa o mana inerta. Se uita la mine ranjind incantat. Si a tras.
Impuscatura s-a auzit atat de tare incat, pentru o clipa am crezut ca am surzit.
M-am uitat la victima. A treia. Mai sunt inca trei.. Sau...mai putini?
Cand mi-am intors privirea din nou spre el, avea aceeasi expresie. Simteam ca mor.
-Esti incantat?
Vocea lui nu era a lui. Nu ca atunci cand mi-a promis ca va ramane, si nici ca atunci cand a spus ca o sa se joace mai dur daca il voi mai aduce pe Liam in casa. Era ca a unui copil caruia i se spunea ca a facut o greseala, si totusi era multumit de realizarea lui.
Ma ingrozea.
Se uita din nou la careva de pe jos, putin dezamagit, dar degustat. Apoi isi indrepta atentia din nou spre mine, dar de data asta si pistolul.
Crapam de frica.
Imi ranji din nou. Mai incantat ca niciodata.
-Esti fericit?
Ridica amandoua bratele. In semn ca nu vrea sa faca nimic rau. Bluza cu mane a lunga era trasa peste cot. Asa ii puteam vedea multiple taieturi pe brate.
Ce naiba a patit? Mai degraba.. ce s-a intamplat cu el..?
-Am facut-o pentru tine...
Heii guys! Pare rau ca n-am mai postat, dar na. Liceul.. Tks pt voturi si idei. Pwp all.
CITEȘTI
Regele e Sclavul {Yaoi}
Romance❗ Carte Yaoi ❗ YAOI=BoyxBoy Jocurile sunt mai multe.Regula e una. Nu va place, nu cititi! *Deea*