*Liam POV*
-Il vrei nu-i asa?
Cuvintele imi sunau in minte ca un ecou intr-o camera plina de culoare.
Imi place cum suna. Dar daca mereu ar fi asa..
M-am oprit si m-am intors spre ea. Ce planuieste?
I-am oferit un zambet plin de rautate, dar si incapatanare.
-Ce altceva as vrea? Mi-a fost furat cu ani in urma.
Tipa facu ochii mari, plini de uimire. Nu cred ca se astepta la asta.
-Nu inteleg.
-Nu ai cum intelege!!
Tonul mi se ridicase si parea amenintator. Nu vroiam s-o sperii, dar n-aveam de ales. Nici macar nu stiam cine e.
-Bine! Vrei sa imi spui un lucru?
Ma surprinse ideea ei. Eram curios si vroiam s-o ascult in continuare.
-Ascult.
-Promite-mi ca nu-l vei face ca tine.
Huh..? Ce-i asta? Cum vine? Normal ca nu voi face asta!! Nu vreu sa devina ca mine!! Sau cum am fost...
-Doar daca nu te vei baga in treaba mea. E un lucru simplu. Accepti?
A stat tacuta o vreme. Sa iau asta ca pe in 'da'?
-Ok. Dar sa stii ca inca n-am incredere in tine.
I-am intins mana drept promosiune, dar nu accepta.
-Bine. Esti fata. Am uitat.
Gluma mea sarcastica nu avu efect. Pe dracu!! Intr-o clipa am simtit cum o palma imi este lipita de obrazul stag.
-Auch!!
Cand mi-am intors fata spre ea, imi tineam palma lipita de fata. Usturaa!!
-Asta sa fie invatatura de minte! Fetele sunt si ele baieti, chiar daca nu par!
Un zambet radiant i se ivi pe fata. Nu parea iritata de faptul ca o jignisem, ci mai re graba multumita.
Am mai auzit asta undeva...
-De unde..
-De la Drako.
Zambetul ala calm deveni siert. Totusi... Cat de multe nu stiu despre el?
Trecu pe langa mine si urca cateva trepte.
-Hei. Hai sa fim prieteni.
Gestul ei m-a uimit. Parca ar fi Drako in varianta feminina. Gandul asta imi suradea. Dar neah. Nimeni nu-l poate inlocui. :))
De data asta imi intinse ea palma. Orice fata este si baiat. Adevarat. Dar si orice baiat este o fata.
Am dat mana cu ea si i-am zambit. Cateodata mi-as dori sa fiu si eu fata.
-Prieteni.
-Si asta sa fie promisiunea noastra: cine reuseste sa-l ia, il pastreaza.
A what? Hai ca tipa asta se transforma intr-un baiat.
-S-a facut.
Raspunsul meu n-o surprinse. Din potriva: ii largi zambetul.
Se intoarse si-si continua drumul. Se mai opri pentru o clipa sa spuna ceva, apoi disparu.
-Emy. Nu uita acest nume.
*Drako POV*
Parcul era destul de gol si nu prea aveam pe cine intreba ce vroiam.
Am colindat toate aleiile si nu am gasit nimic: nici urma de cei doi brazi. Aveam o vaga impresie ca stiam unde este, dar nu stiam drumul.
Cerul incepea sa se innoreze. Si imi displacea. Nu stiu de ce, dar uram cand ploua. Era ca si cum cerul ar plenge pentru suferintele altora.
Am luat-o pe o alee laturalnica si nepavata. Cunosteam vag zona de cand eram mic. Ultimul lucru care mi-l aminteam clar era ca aici am fost cu parintii la un concert pentru copii. Singura amintire cu cei doi impreuna. Cred ca aveam 8 ani atunci. Si acum am 17.
Am ajuns la doi stejari. Erau scunzi, dar la baza lor, erau doi brazi cazuti. Ironia sortii.
M-am apropiat de ei. Inca aveau crengile verzi, iar cateva vrabiute topaiau printre ele. La baza lor o veverita alerga speriata. Am incercat s-o ademenesc, dar nu aveam nimic la mine.
Vantul incepea sa se inteasca, iar micile vietuitoare se agitau foarte mult. Veverita pe care aproape pusesem mana, a luat-o la goana printre crengile unui brad.
Nu mai puteam face altceva decat s-o utmaresc cu privirea. Pentru o clipa a ramas nemiscata pe o portiune scrijelita a scoartei.
Parea interesant faptul ca era asa ceva in zona asta: una pustie si plina de viata. Curios, am aruncat o privire.Pe scoarta unuia dintre brazi era inscriptionat: L.E. si un 'Lo'. Pe celalalt erau insa, initialele mele: D.K. dar si un 've'.
Ce vrea sa insemne asta?
M-am asezat intre cei doi si am incercat sa gasesc un raspuns pe care sa-l cred cu adevarat: doi indragostiti care s-au plimbat pe aici cu ani in urma, sau poate o pura coincidenta.
Nu e asta !!
Niste picaturi de apa incepura sa-mi atinga capul. Incepe sa ploua.
Ce raspuns as putea gasi?
Ce legatura au astea?
Scena unui sarut imi invada din nou mintea. Un sarut apoi o fuga prin ploaie. Si... o bufnitura.
Care ar fi sansele ca eu sa fi fost acela despre care vorbea Liam?
M-am ridicat de pe pamantul rece si ud si am inceput sa fac pasi. Am luat-o pe aleea principala, ajungand la iesirea din Nord.
Am ramas pe loc. Se auzi un tipat, o bufnitura, apoi... Liniste. Doar picaturile de ploaie mai exprimau ceva: lacrimile.
In fata mea era un baiat intins pe jos. Soferul masinii deja o luase la fuga. Am alergat spre baiat sa vad daca mai era in viata. Dar in zadar. Era deja mort.
Heii guys!! Sper ca v-a placut prima parte a capitolui: gen doi prieteni dar dusmani, sau.. doi pe una. Uu.
Imi pare rau ca am scris accidentul de la sfarsit, dar vleau si trgaedie. :((
Astept on continuare voturi comentarii. Si va multumesc pentru ca imi votati cartea. Pwp all.
PS: In media este 'Fetele sunt si ele baieti, chiar daca nu par.' ^^
*Deea*
CITEȘTI
Regele e Sclavul {Yaoi}
Romance❗ Carte Yaoi ❗ YAOI=BoyxBoy Jocurile sunt mai multe.Regula e una. Nu va place, nu cititi! *Deea*