15. Interogatoriu

1.3K 87 2
                                    

*Liam POV*

Am ajuns la etajul 1. Nu-mi placea ideea ca trebuie s-o astept pe sor-mea aici.

-Trebuie sa intru.

Le-am facut semn ca plec si am primit acelasi lucru. Tipul acela.. Josh. Nu el e Jack?

Am privit in jur la o masa libera. Nimic. O coafura simpla: o coada impletita, asortata cu o rochie si mai simpla imi atrase atentia. M-am dus la masa respectiva si m-am asezat.

-Ati stat destul de mult. Ce ati discutat?

Vocea mea era iesita din comun. Inainte cu cateva secunde era in culmea fericirii, iar acum parca am fost scos din pepeni.

Dap. Asta-s yo.. Un smecher care se preface oriunde cu orice.

-Nu mare scofala. Am vorbit despre 'varasu'. Nu e cine-stie-ce. Vroia sa afle ce legatura am eu cu el si care-i faza cu tine.

-Si?

-Nimic. I-am spus ce era de stiut si gata. Nu trebuie sa te agiti.

-Nu ma agit. Cine este el de fapt?

-Geamanu' la tipul ala. E ceva ciudat. Nu cred ceea ce a spus. In fine..

O pauza sinistra se asternu asupra noastra. Murmure peste murmure invadau incaperea uriasa. Priveam pe fereastra, afara.

Il puteam vedea pe Drako ce urca intr-un 4x4 urias. Probabil al lui Josh. Totusi, nici eu nu cred cine se crede ca este.

-Doriti sa comandati ceva?

Chelnerita se apropie de masa noastra neobservata. Avea un carnetel si parea extenuata in ciuda faptului ca mai avea mult de lucru.

-Un cappuccino, te rog.

I-am zambit calm si ea rosi intorcanu-se sa noteze comanda. Dadu usor din cap si se intoarse spre Misa.

-Dumneavoastra?

-Un ceai de fructe. Si... O prajitura cu frisca.

-Imediat.

Se intoarse pe calcaie si pleca in graba spre mica bucatarie din spate. Arata bine si cred ca era in clasa cealalta.

-Nu a zis nimic de Drako?

Pauza s-a sfarsit surioara. Acum astept explicatii.

-Nu. M-a intrebat doar de mine. Cred ca se asteapta sa se intample ceva intre noi. Nu cred ca are sanse indiferent de ce. Esti tu aici, nu?

Am zambit putin siret. Si daca nu as fi eu? Ce ai face?

-Mda..

Nu doream sa spun tot cu voce tare. Daca as fi facut-o, de mult as fi mort. La propriu. Sor-mea se enerveaza mai repede decat va imaginati...

-Chiar crezi ca e geamanu'?

Statu o clipa pe ganduri si se uita pe fereastra. La fel am facut si eu.
Chelnerita de mai devreme se intoarse cu o tava in mana dreapta.

-Cappuccino-ul pentru dumneavoastra. Ceaiul si desertul pentru dumneavoastra.

Misa s-a intors si am dat din cap miltumindu-i. Eu am ramas intors, privind locul din care tocmai pleca masina de teren a acelui individ.

Ii puteam vedea reflexia tinerei in geam in timp ce-i puse tava sub brat si se intoarse dezamagita. Ca ce?

-Probabil. N-am de unde sti. N-am acte oficiale de la el.

Am dat dezaprobator din cap si am oftat. Mi-am luat ceasca si am inceput sa sorb incet. Nu ma credeti doamna, va rog. Ma insultati..

-Tu ce ai facut pana acum?

Intrebarea asta era una capcana sau ce? Nu ma simteam tocmai in largul meu, se putea observa asta.

-Am fost la cumparaturi.

Am zambit trufas, dar ea nu baga de seama acest lucru.

-Si..?

Parea ca vrea sa aprofundeze subiectul. Nu am vorbit nimic cu Drako despte acest subiect. Nici el nu parea sa vrea asta. N-am de unde sa stiu ceva soro.

-Imi pare rau, surioara, dar nu stiu nimic.

-Deci n-ai facut nimic cu el in acest timp...?

Avea o urma de dezamagire in glas. Ma irita. De ce se dadea mai presus ca mine? Eu sunt cel care l-a tinut retinut pe Drako o vreme, nu tu.

-Nu. Doar ne-am ales haine. Parea fericit doar in prezenta mea. Nu-i strica visul.

-Nici n-am aceasta intentie.

-N-am zis asta. Am vrut sa spun ca am facut tot ce mi-ai cerut. In plus, el nu pare sa stie nimic despre asa-zis-ul 'Josh'. Nu stiu ce sa zic. Nu prea avem multe piste cu el.

-Adevarat. Dar nici eu nu stiu unde vrem sa ajungem.

-Unde vrei tu sa ajungi. Eu am renuntat de mult la acest drum. Te ajut doar pe tine cu ce pot, Misa. Nu ma forta sa te parasesc.

-Cu ce sa te fortez, Liam? Sunt cat se poate de sigura ca vrei sa ajungi la elevul meu prea-iubit Drako Kanata. Eu pe de alta parte, vreau sa ajung la celalalt Kanata: Josh sau Jack. Ori sunt unului, ori sunt doi. Afla asta. Nu vrei ca Drako sa fie exmatriculat. Am destule dovezi impotriva lui.

-Bine, Misa. Dar mie ce imi iese? In afara de Drako.

-Nu stiu. Poate vei sta cu mine...

O priveam cu dezgust. Nu vroiam o viata luxoasa fara noima. Vroiam viata mea inapoi.

-Daca vrei sa-mi dai ceva, da-mi parintii inapoi. Atat ii cer.

Ultima gura de cofeina ajunse in gura. Conversatia s-a terminat. Nu mai lungi sfoara.

M-am ridicat linistit de pe micul fotoliu si m-am intreptat spre iesire.

-Iti poti gasi faptasul si il poti baga la belea cu multe lucruri daca vrei.

Auzeam vocea Misei in urma mea, dar eu deja coboram treptele pline de murmure galagioase. Am urcat in taxi si i-am spus locatia.

Vreau acasa. Vreau sa ma culc. Vreau sa-l am aproape. O sa le am la un moment dat pe toate. Chiar si pace, soro.




Heii guys! Acum ma intrebam daca acest capitol a fost gen ala din romanele politiste sau nu... Probabil, pentru ca am introdus momentul cu Josh sau Jack. Mda... Nu vreau sa fac un roman politist sau fantasy cu vampiri sau chestii, ci unul yaoi. Asa ca o sa clarific lucrurile in urmatoare capitole. Doar asteptati. 💪💪😂✌👍

Va multumesc pentru voturi si astept pareri.

PS: In media este Misa. Alta fata a Misei. 💪✌

*Deea*

Regele e Sclavul {Yaoi}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum