-2- Yeni Okul?¿

356 34 0
                                    

Gözlerimi açtığımda annem beni dürtüyordu,dürtmüyordu koluma kuyu kazıyordu resmen.Artık dayanamiğcaktım yerimden kalktım ve annem'in deşici ellerin'den kurtuldum. Sanırsam inicektik yoksa niye kaldırsın'ki dimi yani? Annem'e saçma sapan bir soru yönelttim.
"Anne vardık mı? "
"Vardık yavrum hadi kalk"
"Tamam."
Yerimde doğrulup hemen toparlandım yani kulaklığımı,telefonumu  falan.
Telefonuma bakınca aklıma Mert'in attığı mesaj gelmişti. Birden telefonum ıslanmaya başladı.Hadi ama annem yanımdaydı ağlıyamazdım onu'da üzemezdim. Hemen göz yaşlarımı sildim ve telefonumu cebime koydum.Kaptan'ın anonsuyla kemeri'mi açtım ve annemle birlikte ayağa kalktık.

*****************
1:30 saat sonra:::::

Çok heyecanlıydım ya da mutsuzlugumu kapatmak için heyecanlı olmaya çalışıyordum. En sonunda bir mahalle de 6 katlı şirin bir binanın önünde durdu araba. Sanırsam burası evimizdi. Eve göre mahalle çok da iç açıcı değil di. Ama çok da kötü değildi yani. Ben bunları düşünürken annem'in
"Hadi yağmur araba da mı yaşamayı düşünüyorsun? "

sözü ile irkildim.Annem'in espiri anlayışı yüksek biri olduğunu söylemişmiydim?
Araba' nın kapısını açıp araba'dan aşağı indim. Eve doğru yol aldım içeri girdiğim'de evde eşyalar vardı en azından benim odam hariç her oda' da eşya vardı. Tabiki de odamı ben düzenlğicektim. Bir iki saat sonra benim eşyalarım'da geldi. Odamı duzenledikten sonra kendimi yatağıma attım. Bir günde bu kadar şeyi kaldıramıyordum. Hemen telefonumu açtım ve Derin'i aradım. Allah Allah bu kız ilk defa açmıyordu telefonumu. Birşey'mi olmuştu acaba? Ben kafam da bin bir türlü senaryo kurarken aklıma birden annem geldi acaba ne yapıyordu?
Hemen aşağı indim ve annem'e baktım. Annem mutfaktaydı ve telefonla konuşuyordu,acaba Derin ile mi konuşuyordu? Biraz daha yaklaştım ama annem derinle konuşmuyordu sanki başbakanla konuşuyormuş gibi konuşuyordu. 10,15 dk sonra konuşması bitmişti.Ben de hemen sordum kimle konuştuğunu.
"Annecim hayırdır Başbakan mıydı? :"
"Ne komiksin ama Yagmur,kızım ben senin geleceğin ile konuşayım sen annen ile dalga geç oluyor'mu hiç? "
"Geleceğim derken?"
"Okul müdüründü okulun için konuştuk "

Okul mu?Ben onu tamamen unutmuştum nerden çıktı şimdi bu ya. Öf öf acaba ne zaman başliğcaktım? Inşallah bir ay kadar uzun bir zaman sonradır diye dua ederken annem'in düşüncelerimi bölmesi pek de iyi olmamıştı.
"Okulun buraya en yakın okul Yagmur yarın başliğcaksın yavrum. Okul kıyafetlerin daha hazır olmadığı için serbest gidiyorsun yarın. Yağmur kızım duyuyor'musun beni??"
Annem'in beni dürtmesi ile kendime geldim yani gelmeye çalıştım.
"He? He? Ne dedin anne?
"Yağmur benle dalga'mı geçiyorsun kızım ben o kadar lafı tencere ile mi konuştum kızım Allah Allah!"
"Tamam ya ne kızıyorsun anniş ben odamdayım görüşürüz "
Duyduklarımı ne kulaklarım ne de beynim kabul etmiyordu. Bu kadar çabuk olamazdı, hayır hayır olamazdı. Ben kabul edemezdim. Ne yani yarın okula' mı gidicektim hem de yeni? Bunları düşünürken odama geldiğimi fark ettim ve kendimi gelişi güzel yatağıma attım. Gözlerimi kapattım sadece uyumak istiyordum. Ve de bunu beceremiyorudum. Kalktım ve Mert'e cevap yazmaya karar verdim. Telefonumu masamım üstünden aldım ve Mert'e cevap yazdım.

"Ben şey gerçekten özür dilerim o kadar telaş içinde seni aklımdan çıkar mışım. Saat 7 de kalktım. Derin'de aramasaydı onu da unuturdum herhalde. Ben üzülmenizi istemiyorum. Derin ben gittikten sonra çok ağladı sakın ben yokken onu yanlız bırakma. Mutlu olun lütfen. Sizi çok seviyorum. Ben yokken kimseye dondurma alma hee :DXD"

Sonun da kahkaha atıcağını şimdiden duyar gibiyim. Nedense uykum geliyordu gözlerimi'de açık tutamıyordum. Oha saat 10 olmuştu bir mesaj ile bu kadar zaman geçer miydi? Aşağı yemek yemeye indim bugün hiç birşey yememiştim.Ve açlıktan ölüyordum. Merdivenler'den inerken sadece ağzıma yemek tıkma hayalleri kuruyordum. Allah'ım sana geliyorum herkez masa'da yemek yiyordu niye beni çağırma gereği duymamışlardı? Neyse şuan bunu düşünemezdim. Çünkü açtım. Yemeği mi bitirdikten sonra televizyon izledim biraz ve saat 1 olmuştu uykum da gelmişti odama çıkıp yattım acaba yarın beni neler bekliyordu.

"Düzenleniyor."
"11.19.2016."

Oyun Bozan Hayat (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin