-59- İyi değilim.

62 5 4
                                    

Merhabalar,geçende yaptığım küçük çaplı duyurudan sonra baya karıştı olaylar onları bir açıklıyayım.
Kesinleşti 60. Bölüm FİNAL.
Daha erken yapmayı planlıyordum ama böyle oldu.
Bunun haricinde bir de bu bölüm 2 bölümlük olacak. Normalde 2 ayrı bölüm olacaktı fakat 60. Bölüm Final olacağı için 2 bölümü bir bölümde topladım.
İyi Okumalar...

***

Özge'nin odaya bodoslama dalmasıyla birlikte ayağa kalktım. Özge büyük bir neşeyle  "Herkese merhaba!" Diye cıvıldadı. Derin'de aynı neşeyle selamladı. Özge pijamalı halimi görünce

''Ee hazır değilsin-" Derin'e baktı. ''siniz."
Gözlerimi devirdim,kafamı salladım. Dolabımdan siyah kotum la beyaz tişörtü mü çıkartıp tuvalete girdim.

Derin dolabın önüne oturdu ve bir yandan da bizimle konuşuyordu. "Ee nereye gidiyoruz?" Dedim Özge'ye.
"Ya şimdi biz şöyle düşündü-" sözünü böldüm hemen.
"Az önce biz mi dedin? Kimle düşündünüz?"

Özge "He doğru sen bilmiyorsun. Sen, ben, Buğra, Araf,Selim falan gideriz diye düşündük." Dolaba bakıp "Birde Derin." Dedi.

Araf mı?

"Ne gerek var onlara? Ben gelmiyorum." Dedim geri çekilirken.

Derin sitem edercesine "Neden ki?" Dedi.
Omuz silktim. Özge omuzunun üstünden bakıp  "Berke mi izin vermiyor?" Dedi.
O ne alaka ya!
"Yoo,o bana karışmıyor,sadece ben istemiyorum." Dedim.
Özge güldü "Araf'tan bahsediyorsan o bitti gitti sonuçta. Senin sevgilin bile oldu farkındaysan. Ona ne sen geliyorsan,sana ne o geliyorsa? Sadece ikinizden unutamamış birisi karşısındaki kişinin gelmesini istemez." Dedi ve ardından Derin'e  bakıp onay ister gibi "Değil mi?" Dedi.

Derin'de kafasını aşağı yukarı salladı.

Ofladım ve  "Tamam." Dedim.

/

"OFF!" Dedi Derin. 3 saattir dolabın önünde eşyalara bakıyordu. Elime mavi bluzu alıp kaldırdım
"Peki ya bu?"

Baktı,baktı. Az ötesinde duran sarı kotu'da alıp altına tuttu. Gülümsedi "Oldu!" Eşyaları alıp tuvalete girdi giyinmek için. Oturup onu bekledik o sırada Özge telefondan kafasını kaldırdı.  "Yağmur." Dedi. İlgilendiğim yastığı az öteye koydum ve kafamı salladım 'Söyle.' Dercesine.
"Araba planını şöyle yaptık. Buğra,Ben,Sen ve Araf bir arabada."
Ağzımı açacağım sırada lafı ağzıma tıktı ve "Selim'le Derin'de bir arabada."

''Nedenmiş o?"
Özge omuz silkti.   "Başka bir fikrin varsa."
Düşünmeden "Gitmemek." Dedim. Özge gözlerini devirdi "Ya sana ne o arabadaysa. Boşver takma onu. Allah Allah."dedi sitemle.
"Lütfen bozma..."
Derin bir nefes aldım. Kafamı salladım aşağı yukarı,güldü. "Hem belki Derin'le Selim-"

O sırada içeri Derin girdi, "Ee?" Dedi.
Kafamı salladım. Kesin duymuştu.
"Gitmiyor muyuz?"
Sorduğu soruyla rahatlamıştım.
Özge'de ayağa kalktı.
"İyi ben konuştum birazdan gelirlermiş."

Derin onaylayan sesler çıkarttı bende sandalyeme oturup saçlarımı iki yandan küçük topuz yaptım.
Derin bana gülümseyip  "Ne tatliş oldun sen ya." Dedi. Gülümseyip yanaklarını sıktım.

Derin'e el sallayıp arabaya bindim. Özge'de benimle arkaya bindi.

İlerlemeye başladık.

Özge ve Buğra konuşuyorlardı bende telefonumu çıkartıp öyle oyalandım. Derin'den gelen mesajla gülümsedim.

Oyun Bozan Hayat (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin