-11-Seni seviyorum

157 15 0
                                    

Multimedya: Alev

Lanet olsun erken kalkma,lanet olsun hocalara,lanet olsun okula,lanet olsun Araf'a!
Bugün normal saatim'den 1 saat önce kalkıcaktım,çünkü hocalar'la bir toplantı gibi bişey yapacakmışız. Bugün dün'e göre hava daha kötü . Neden he neden hava kötü ,yağmurlu ,şimşek'li olduğu günler'de evde elim'de kahvem diğer elim'de telefonum evde oturmuyorum?

Niye okula gidiyorum? Niye zıkkım vali okulu tatil etmiyo? Niye ya niye! Diye sorular sordum kendi kendime içimdeki küçük Yağmur'da "Sana inat ahmak" dedi haklıydı oda haklıydı bir dakika bu bana küfür mü etmişti şimdi. Oha ya içim bile bana küfür ediyordu
"Ben kendimi nerelere atam" diye feryad ettim. Aklıma birden dünkü teyze geldi. Kendi kendime gülmem bitince elimi yüzümü yıkadım falan sonra aşağı indim. Tabiki de anniş ve babiş yoktu. Kendimi koltuğa attım ve saate baktım. Oha ya oha normal de 9 da başlayacaktı toplantı ama saat 7 de kalktım ne malım ya. Hemen yukarı çıktım ve yatağıma attım kendimi. Birden belim acıdı , "Bhnu buraya kim koydu ya? "Diye cırlarlen telefonumu tam alıp atıcaktım ki telefon titredi. Birisi manyak gibi 7 de mesaj atmıştı. Hangi manyaktı bu şimdi? Bilinmeyen numara evet manyak olduğu şimdi anlaşıldı çünkü bana kimse,tanıdığım kimse 7 de mesaj atmazdı. Mesajı açtığım da selam yazıyordu. Selamına da sana da başlayacam şimdi diye söylenirken   profil fotoğrafı  ilgimi çekti ve fotoğrafına baktım.

Oha bu,bu bizim Çağlar'dı. Niye mesaj atmıştı ki? Hemen cevap verdim. Ben de selam yazdım yazar yazmaz mavi tik olması hoşuma gitmişti. Oha araya bilirmiyim yazdı. Ne yazıyim diye düşünürken birden ellerim ara yazıp gönder tuşuna bastı. Ben tabi telefon çalınca bunu fark ettim. Ne yapiyim açıcaktım.

Alo
Günaydın şey rahatsız etmiyorum dimi?
Içimden birden Çağlar'a ne yaptın diyesim geldi acaba sabahları nazik bir tip mi oluyordu?
Hayırdır egon hala uyuyor mu yoksa ?

Yok eee şey ben şey için aradım
Şey için anlıyorum
Ney için Çağlar ?
Biraz sessizlikten sonra
Şey benimle birlikte starbucks'a gelir misin?
Oha,oha çüş!
Eee ne zaman?

Şimdi yani musaitsen
Ohaaaa
Ya önemli olmasa bu saatte çagırmam hatta hiç çağırmam ama
Önemli mi?
Tamam peki
O zaman sen hazırlan ben seni 15 dakika sonra almaya gelicem yani istersen
Manyak ya yok bide zifiri karanlıkta tek geliyim
Tamam olur görüşürüz
Görüşürüz

Telefonu ilk ben kapattım ve zafer dansı yaptım. Evet şimdi ne giyicem aslında okul kıyafeti giymem gerekiyo ama okula gitmiyorum sonuçta elime gelen şeyleri üstüme geçirdim ve saçlarımı at kuyruğu yaptım.

Evet bu soğukta salak gibi Çağlar  beyi bekliyorum. Offf hangi Starbucks olduğunu bilsem boşuna beklemezdim .

Offf dondum dondum ya! En sonunda Çağlar'ın arabası yaklaştı binaya doğru. Hele şükür diye bagaracaktım taki Çağlar  söze girene kadar. "Ya teyze'nin teki arabanın önüne atladı onunla uğraştım neymiş efendim birini öldürmüş onu gömmeye gidiyor muşum. "

beni bir gülme krizi tuttu. Bu o gün beni evden kaçıyorum sanan teyzeydi. "Ne gülüyorsun ?" Gülmeye son verip "Geçen de okula giderken beni evden kaçıyorum sandı" dedim Çağlarda gülmeye başladı. O gülünce bende kendimi tutamayıp gülmeye başladım
"Neyse hadi bin arabaya üşüyeceksin" hele şükür gelmişti aklına yani . Hemen arabaya bindim yoksa dondurma olacaktım.

Starbucks'da bu kadar erken gelirsek olacağı bu olur kapalı çok güzel çok güzel ya! "Şimdi ne yapıcaz? " "Bilmiyorum galiba başka bir yere gidicez "
İlgimi hemen karşısındaki Burger King yazısı çekti.
Çağlar'ın kollarını çekiştirdim ve Burger King'i gösterdim. "Oraya gidelim,oraya gidelim lütfen. Hem sabahın körün'de çağırdın açım ben"
Oflaya,puflaya Burger King'e geldik. Ben yemeğimi yerken oda birşeyler düşünüp yerinde kıpırdanıyordu. "Çağlar "
"Hııı?" Birden güldüm ve "Utanıyor musun? " dedim.

Oyun Bozan Hayat (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin