-3-Okuldaki Deli

302 30 0
                                    

Uyandığımda saat'e bakmak içimden gelmiyordu. Ama nedense baktım, bir dakika saat,saat hayır olamaz okulun ilk günün'den okula geç kalacaktım. Nasıl yani ya? Akşam öylece uyuduğum için alarmı'mı kurmayı unutmuştum. Hemen kalktım ve elimi yüzümü yıkadıktan sonra dolabımdan öylece siyah yüksek bel kotumu ve beyaz üstün'de pembe yazılar ile love yazan beyaz kazığı mı giydim. Kahvaltımı yapmak aklıma bile gelmemişti. Şuan sadece okulu düşünüyordum. Ne yapacaktım. Evden hemen çıktım. Ailem yani annem ve babam sabah erkenden baya bir erkenden işe gittikleri için evde yoktular. Resmen şuan koşuyordum. En sonunda böyle olmayacağını anladığım için yoldan geçen bir taksiye bindim. Okulun nerde olduğunu bilmedigim için taksici amca'ya okulun ismini söylemek ile yetindim. 10 dk falan sonra taksi yavaşladı,ve okulun oraya geldim. Taksi'den hemen indim ama taksici amca bana ters ters bakıyordu.Amca ya Allah allah noldu'ki şimdi? Amca en sonunda

"yavrum parayı unuttun acelen var galiba"dedi anlıma şöyle bir vurduktan sonra çantamı karıştırmaya başladım. En sonunda parayı buldum ve Amca'ya verdim.

Şuan müdürün odasındaki sandalye'de oturuyorum. İsmi mi sordu.
"Yeni gelen öğrencisin  dimi ?"
"Evet hocam benim "
"Ismin ne bakalım? "
"Yağmur,Yağmur Beyoglu "
"Hmm tamam Yağmurcum, sınıfın 11/A buda ders programın iyi dersler "
"Teşekkür ederim hocam "
Odadan çıktığım gibi başladım sınıfımı  aramaya. Nöbetçi'de yoktu ortaklıklarda en sonun'da buldum ben içeri girince hocaya ne diyeceğimi düşünürken birden arkamdan dürtüldüm.
"Noluyo be kırdın omzumu farkındamısın?"
"Sende çık o zaman önümden ne yapıyorsun böyle kapıda? "
"Ben şey derse gircem "
"Kapıdan dersi'mi dinliyorsun yoksa "
"Ay sen ne komik birşeysin ya Allah Allah sanane ya"
"Off tamam seninle uğraşamiğcam çık karşımdan!"
"Öküz sen önce bir kızla konuşmayı öğren "
Sırıttı "Öyle mi?"
"Evet öyle "
"Karşımdaki kız olsaydı kibarca konuşurdum "

Ha?

"Benim de karşımdaki insan olsaydı diyalog kurabilirdim "
Onun cevap vermesine izin vermeden içeri girdim ve oda arkamdan girdi."Hocam geç geldiğim için özür dilerim ben müdürün odasındaydım da"

"Tamam kızım geç hadi"
Ne yani hoca ya hocam kapıda bir öküz ile kavga ediyodum'mu diyecektim? Böylesi daha iyiydi. Hemen en arka sıra da boş bulduğum bir yere oturdum.  Hoca dan özür diledi ve hayır hayır hayır olamaz bu tarafa geliyo, bana bakıyor, bende ona bakıyorum yo,yo hayır ona bakmayı kesmeliyim, yaa noluyo ya evet evet tahta daki soruyu çözmeye çalışmalıyım" hııı hıhı hımm evet o öyle oluyorsa buda böyle olursa hımm evet sonucum mantıklı hihihi ."
"Deliriyomusun ?"
"Aaaa sen mi gelmiştin noldu hayırdır?"
"Burası benim yerim kalkarmısın? "

"Ama... ama başka hiç biyer boş değil. "
(Arkasını dönüp sınıfta bir göz gezdirip
"Off tamam sırf hoca anlamasın diye bu derslik otur" dedi. Amuda kalkacak değilim.
"Teşekkürler ."
"Bari kayda yerime oturayım" dedi

Cam kenarına kaydım ve yanıma oturdu. Ders matematikdi,ve çok sıkılıyordum. Defterimi karalamaya başladım ve birden önüme bir kağıt parçası düştü. Buda ne ? Yanımdaki çocuk konuşma başlatmıştı. "Bu sorunun cevabını biliyor musun?" Kafamı kaldırıp tahtaya baktım. Buda neyin nesi,ah dostum ciddi misin? Kağıdı önüme alıp "Hiç bir alakam yok malesef" yazdım ve önüne koydum. Okuyup gözlerini devirdi. Hoca tam bu soruyu benim kalkmamı istiyordu ki zil çalmıştı. Ne kadar'da iyi bir zamanlama . Tenefuse çıkmak istemiyordum. Çünkü konuşacak kimsem yoktu. Yanımdaki çocukta çıkmadı. Onunda'mı konuşacak kimsesi yoktu acaba?

Eee tabi konuşması sıfır ve ego yığını olan bir tip olunca kimse'nin konuşası gelmez.

Bende bu zamanımı uyuyarak geçirmeye karar verdim. Sabah geç kalkmıştım ama gene de uykum vardı. Nedenini bilmiyorum.

Oyun Bozan Hayat (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin