Ben onu seviyor'muyum?
Canım yanınca yanımda olsun istiyorum,ağladığımda 'ağlamayı kes!' Dese bile bana sarılsın istiyorum,beni utandırdığında bana sarılıp 'benden utanma' desin istiyorum,beni sinirlendirip tekrar bana sarılsın istiyorum. Bunun gibi çok şey istiyorum ve oluyor. Ama bir yanım,küçük bir ses 'Sen onun eşyası değilsin, ona ait değilsin! Sana böyle davranmasına izin verme salak!' Diye bağırıyor. Ama kalp atışlarım onu duymama izin vermiyor.
Çaresizce baktım ona. Kadir bana sarılıp "Iyi birine benziyor,güçlü'de. Sana aşırı derecede aşık ,sende ona aşıksın belli Teyzem seni ona verir." Kaşlarımı çatık baktım. Koluna vurup "Salak!" Dedim. "Dalgayı falan birakta burnum çok acıyor lan!" Burnunu öptüm. "Geçti'mi kuziş? " Gülümsedi ve kafasını salladı. Bizim kapı'nın oraya gelince Kadir'in önüne geçip "Bak,bizim altımızda bir teyze oturuyor, kesinlikle bu teyze'nın kapısı'nın önünden geçme. Kendisi Müge Anlı'nın yaşlı versiyonu. " tamam der gibi kafasını salladı. Yukarı asansör ile çıktık. Kapı'yı çaldık. Annem misafir geldiğinden eve erken gelmişti. "Hoş geldiniz yavrularım." Içeri geçip kendimi koltuğa attım. "Kalk,kalk,kalk! Odani topla! Kadir orada kalacak!" Gözlerimi pörtlettim. "Ben?" Kadir haince sırıttı. "Perfect ." Yanımdaki yastığı yüzüne fırlattım. Tabikide yüzüne geldi sacmalamayın.
"Sen benimle kalırsın,yada Kadir izin verirse sana odanda bir yatak ayarlarız ." Sözünü bitirir bitirmez Kadir'e yavru köpek bakışlarımı gönderdim. "Please " deyip ellerimi birleştirdim. Omuzlarımdan tutup kaldırdı, "Peki. " sevinçle el çırptım. "Anniş,iki ye bir yenildin,sorry." Sırıttık ikimizde "Aç'mısınız?" Aynı anda birbirimize bakıp kafalarımızı sağa sola salladık. "Peki." Kadir kolumdan tuttu "Biz odadayız." Kafamı sallayıp yukarı çıktık. Kadir şahsen kuzenlerim arasında en sevdiğim, en güvendiğim, en güldüğüm kuzenim. "Kuzi sen yatakta yat banada yer yatağı yap." Kafamı iki yana sallayıp "Olmaz öyle şey,ben yerde yatarım. " kollarını birleştirdi. "Ölümü gör." Bende kollarımı birleştirdim. "Ölümü öp!" Gözleri kocaman bana baktı "Ölümü kokla" kaşlarım çatık "Ölüme saril" gülümsedi. "Kabul!" Ayağımı yere vurdum, "lanet olsun!""Kuzi telefonun çalıyor!" Banyodan çıkmam biraz uzun sürer. "Aç sen!" "Kimmiş?" Meraklı tipim gene çıktı dışarı. "Araf." Dedi ve açtı.
"Alo?"
"Kadir."
"Banyoda" kesin çok sinirlendi.
"Ne kızıyon be,ALLAH ALLAH! Sen hic mi banyoya girmiyon?!"
"Tabi bana Ne de yani insan sıçamadan yapamaz söyleyeyim" hemen tuvaletten çıkıp telefonu elime aldım. "Alo?" Araf sinirle nefes alıp veriyordu. "Lan malın teki niye senin telefonunu açıyor?!" Biraz uzağa gidip "O bir mal deyil. Niye aradın? " kendini sakinleştirmeye çalışırken tekrar sinirlendi. "Ulan! Seni aramam için illa bir neden'mi olması gerek?!" "Yok,yani,şey. Neyse konuş sen"
"O,instagram'da ki herif kim lan?!"
"İnstagram'da ki herif?"
"Lan bak başlatma şimdi! Fotoğraf koymuşsun ya! Kim o herif! Sikeyim'mi sülalesini! Birde 'birtanem'in can sıkıntısı banada vurdu' yazmışsın! O birtanenide,can sıkıntısını'da,teker teker si-severim ben tamam'mı?! Söyle şimdi kim o bıyık altı herif?" Sadece "Nefes al Araf." Diyebildim. "Nefesini siktirtme şimdi! Kim o?!" Etrafıma baktım. "Kadir." Derin,derin nefes aldı. "Ku-ze'nın yani? He dimi? Kuzenim de lütfen,yoksa o Kadir bozuntusu için iyi olmayacak!" Bu hayvan gün geçtikçe daha kıskanç oluyor,ve nedense hoşuma gitti bu huyu. "Evet kuzenim "
"Ya ben sana gitme demedim'mi o kafe'ye. Istesen ben seni götürürüm." "Offf,ne kıskandın ya." Şuan görmesemde kesin etrafında dolanıyor. "Ya ben kızın tekiyle kafe'ye gitsem,burnuna ketçap gelse fotograf çeksek,altına birtanem falan yazsam. Ağzımı yüzümü şirin şekilde çıkarsam sende kıskanmaz'mısın?!" Şirin sekilde,şirin şekilde,şirin şekilde,şirin şekilde, şirin şekilde. Maymun dansımı Arafın "Sana dedim!" Demesi bozdu. "O çocuğun teki değil ama kuzenim. Sende kuzeninle fotoğraf çeksen yani kıs-kıskan-kıskanmam!" Mırıltılar falan çıkarttı. "Geliyorum." Kapı sesi gelince "Ha-haýır be! Gelme! Annem evde! Kadir'de odamda,gece'de gelemzsin Kadir benim odamda yatıcak benle olmaz yani!"
"Sikeyim! O pi-Kuzenin Kadir senle aynı odada'mı kalıcak? Ayrı yatak dimi?" Kendimi tutamayıp kahkahayı bastım. "Tabikide ayrı!"
"Delirtiyorsun! Gün geçtikçe beni delirtiyorsun güzelim."
"Hatırlatırım'ki sen zaten delisin!" Gulumsemesini buradan hissettim. "Sen şuan yanında değilim diye'mi böyle konuşuyorsun?" Tutamayıp ikinci kahkamı attım. "Yüzünede söylerim'ki." Dedim tavan yapan egomla. "Iyi,bakalım yanına geldiğimde'de bunları söyleyebilecek'misin?" Ben daha "Gelme!" Diyemeden kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun Bozan Hayat (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHayat'mı kötü? İnsanlar'mı acımasız? Ben bu iki sorunun cevabını hayatımın değişmesi ile buldum. Hayat;Hani bir çocuğun eline şeker verirsinde birisi gelip alır ya. İste tam olarak hayat'ın anlatım şeklidir. Birgün çok mutlu olursun dersinki kend...