Yerimde zıpladım,ayaklarıyla ritim tutan Bugraya kaydı gözlerim. Oda tedirgin'di. "Siz gitsenize artık,birşey olmaz" dedim.Dedim sadece.
Ozge'nin ateşi çıkmıştı akşam onun için aksam'dan beri burda bekliyor.
Buğra "Emin'misin bak." Deyince.
'Hic olmadığım kadar' bakışı atıp "Haydi by. " deyip onlara sırtımı döndüm. Telefonum çalınca ilk Ozgeye baktım. Ateşi düşmüştü."Buyur?"
"Kanka nerdesiniz? "
"Evde."
Ya,biz geldik'de."
"Oha! Yani şey! Tamam dur konum atıcam."
"Tama-""Ozgeeee!" Özge kafasını kaldırıp "Buyur bacım?" Dedi
"Gelmişler!" Diye bağırdım. Kafasını yerine koydu."In aşağı karşıla kanka valla ben gelemiğcem." Kafami sallayıp,öptüm.
"
Uzakta gelenleri görünce,gözüm birden bir kişiye takıldı. Gözlerimi ve ellerimi sonuna kadar açıp"MERT!" Diye bağırdım.
Koşarak yanına gittim ve zıplayıp sarıldım. Beni 3 tur döndürünce inip tekrar sarıldım. Cidden cok ozlemistim. Yanagini öpüp "Salak! Niye geleceğini söylemedin." Diye kızdım.
Haklıyım yani.
Herkese sırayla sarilınca gözüm ilerde bizi izleyen Araf'a takıldı.
Ne zamandan beri oradasın?
Omuz silkip onume döndüm. Gene sigara içiyordu!
"Gidelim?" Mert beni kenara çekip "Onlara evi göster seninle işimiz var." Tek kaşım kalkarken Derin'e dönüp "Şu site,A blok 3. Kat daire 102." Deyip anahtarı verdim.
Çağlar "Siz?" Deyince. "Işimiz varmış." Deyip omuz silktim. Kafalarını sallayıp uzaklaştılar
Mert elimi tutup kumsala doğru çekiştirdi.Amaç? -Can sıkıntısı
"Mert, napıcaz?" Mert çocuk gibi gülüyordu
Denize doğru gelince "Ayakkabılarını cikart." Dedi. Yüzüne ifadesiz bakınca eğilip ayakkabılarımı çıkarttı. "Ya,hey dur! Denizem-" sozumu tamamlayamadan elimden tutup denize doğru çekiştirdi. "Sözün vardı senin bana." Dizlerime kadar getirmişti. "ILK VE SON DEFA! Seninle giricem denize. Diye. " Kollarımı tutup kendine çevirdi,"Ilki bilmem ama bu son girişin olsun bu yaz." Dedi.
Ağzım açık baķtım. Unutmuştum bu sözü. Utançla yüzümü eydim. "Ben....Unutmusum. " kafasını sallayıp sarıldı. "Son dimi?" Gülümseyip "O zaman bisiklet?' Dedim. Gülümseyip kafasını salladı. Koşarak çıkmaya çalıştım. Kolumdan tutunca "Ya! Ama hile yapıyorsun!" Diye bağırdım. Mert onume geçip "Bisikletleri nerden bulcaz? " dedi. Bakkalın yanını gösterip "Kiralarız!" Deyip ayakkabimi eline alıp koşmaya başladım
Evet yalin ayak.
Bakkalın oraya koşarken arkama baktım. Daha ayakkabısını giyiyordu. Gülümseyip onumu dönünce duvarın yanına çekildim. Gözüm sonuna kadar açıldı. "Nol-"
"Eşyalarını topla,gidiyoruz."Amacı ne bunun? "Ne,anlamadım?"
"Eşyalarını topla! Gidiyoruz!"
Neyi var bunun?"Araf ne diyorsun? Zaten iki gün son-"
"Sana ne dediysem onu yap!"
Elimi çekip,yanından ayrıldım. Merte bakıcakken "Onun yanına gideceksin dediğimi hatırlamıyorum. " dedi.Sakin ol Yağmur.Sakin!
Onu umursamayip,Merte bakmaya devam ettim.Nerde bu?!
"Sana söylüyorum!"
Sakin ol Yağmur! Kavga çıksın istemeyiz! Merti görünce ona doğru adım atıcakken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyun Bozan Hayat (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionHayat'mı kötü? İnsanlar'mı acımasız? Ben bu iki sorunun cevabını hayatımın değişmesi ile buldum. Hayat;Hani bir çocuğun eline şeker verirsinde birisi gelip alır ya. İste tam olarak hayat'ın anlatım şeklidir. Birgün çok mutlu olursun dersinki kend...