-6-Katil

193 22 0
                                    

Resmen kafayı yiyecektim. Araf katil mi olmuştu. Ve benden bunu unutmamı istiyordu. Nasıl unuturdum? Resmen gözlerimin önünde olmuştu olay. Dün gelen Özgeydi. Özge Araf'a kafa tutmuştu resmen. Ama Araf bundan nefret ediyor.Emir almaktan,ona kafa tutulmasından nefret ediyor. Özge'den nefret mi ediyordu yani? Bunları düşünürken okulun bahçesine adım attım. Çağlar gelmişti ve bir bank'ta oturup öylece bakıyordu. Ne olmuştu bu çocuğa? Yoksa dayak yediği için mi böyle sakin bir tip olmuştu? Belki de gidip sormalıyım. Bilmiyorum ya yanlış anlarsa? Ya benim yüzümden dayak yediği için kovarsa?

Ben bu düşünceleri kafam'dan kovduktan sonra Çağlar'ın yanındaki banka oturdum.  Tam o sırada Araf'la Buğra girdi bahçeye. Şimdi siz Buğğra, kim diyeceksiniz. Buğra Araf'ın en yakın arkadaşı,ve tabiki de kantin de yanında duran piç.
Birde Selim varmış. Oda arkadaşlarıymış.
En azından Özge öyle söyledi.

Araf'ın görüş alanıma girince hemen yanıma geldi.  Araf yanıma oturdu. Kalkacakken
"Dur" dedi.
" Yağmur,o itin yanından kalkıp bizim yanımıza oturacaksın." Güldüm.
Çok gülen ağlar sözü aklıma gelince somurttum.
Hey! Yoksa o söz öyle değil miydi?
"Ama çağlar "
"Sikicem çağları'da sırasını'da ne dediysem o!"
"Bir dakika,bir dakika ben neden sizinle oturuyormuşum?"

Bazen bu özgüven nerden geliyo bilmiyorum ama geldiği yeri pamuk ile tıkamak geliyor içimden.
"Bana bak Yağmur bir daha soru sorduğunu duyarsam o sorduğunu ağzını"
Sözünü tamamlamadan Selim ağzını kapatmıştı. Ne küfürbazdı buda be!
"Öf tamam ya!"deyip cool bir şekilde yanlarından kalktım ve tabi kalktıgım gibi otutturuldum.
"Ne yapıyorsun be!"
"Asıl sen ne yapıyorsun nereye böyle? "
"Senden ay pardon sizden uzak bir yere! "
"Bir daha söyle Bir daha söyle! "
Yutkundum ve
"Hava alacaktım " dedim.
"Sikiyim havayı,şuan ne yapıyorsun?"
"Hava alıyorm "
"Buğra al şu kızı sınıfa  götür yoksa elimden bir kaza çıkacak "
Buğra kollarımdan tutup beni okula doğru  götürürken kafamı arkaya döndürüp
"Elinden çıkacak kaza beni de o çocuğa benzetmek olcak dimi?" Diye bağırdım.
Ne dedim ben?
Araf baya sinirlenmişti. Ne demiştim ben! Bugraya beni hemen burda yok et dedim. Ama pek birşey fark etmigcekti.
"Yağmur sınıfa çık! "
"........."
"Yağmur çık! !" Bağırması ile aklıma neden onun sözünü dinlediğim geldi. Ben niye onun sözünü dinliyordum?
"Çünkü korkuyorsun aptal." Dedi içimden bir ses.

Neyimdi o? Sadece bir psikopat Sınıfa  çıktım ve çantamı koyacak yer aradım. Özge'nin yanına oturamazdım doluydu. Çağlar bana bakınca içimden dua edip Çağlar'ın yanına koydum ve şirince gülümsedim  ona. Oda bana gülümsedi ama bu gülümsemesi pek uzun sürmedi. Hemen arkama döndüm ve Çağlar'ın nereye baktığına baktım. Tabikide Araf'a. Araf bu sınıfta  ders görüyordu  dimi. Kahretsin ya! "Yağmur! "
"Araf? "

Bu söylediğim sinirlenmesine sebep olmuştu. Çağlar hemen yanıma geldi. Araf bileğimden  tutup beni peşinden sürüklüyordu. Diğer elimden'de ç
Çağlar tuttu birden. Ne oluyordu burada?

Çağlar Araf'ın dikkatini dağıtıp elimden tutunca, Araf'ın tam tersine bilegimden değil avuç içimden,elimden tutmuştu. Buna Araf gibi bende şaşırmıştım. Birden Çağlar beni kendine çekince bilegim Araf'tan kurtulup Çağlar'ın yanına gelmiştim. Çağlar resmen beni kucaklamıştı. Şuan Çağlar'dan dolayı Arafı pek goremesem de yüz hatları'nın gerilediğini anlaya biliyordum. Araf sessizliği bozmuştu.
"Ne yaptığını sanıyorsun lan piç? "

"Senin yapamadığını "Çağlar'ın konuşurken gulmesi Araf'ı daha çok sinirlendirmisti.
"Bana bak it! Bu 2. Bu kızı elimden alışın. Sikicem belanı!"
Kolunu çekip kurtuldum.
"Yağmur sen sıraya geç "
"Ama"
"Yağmur sıraya geç dediysem sıraya geç lütfen "
Dediğini yaptım ve sıraya geçtim. Çağlar'dan ayrıldığım gibi Araf Çağlar'a gelişi güzel bir yumruk çaktı. Çağlar bir selpelenip Araf'ın yumruğuna cevap verdi. Arkamı döndüğüm'de ikiside kan içindeydi. Araf'ın siyah gözleri ateş saçıyordu. Resmen bana bunu ödeyeceksin bakışları atıyordu. Şuan ne yapacağım karşısında kararsızdım. Takı Araf'ın bana seslenişine kadar .
"Yağmur buraya gel!"
Çağlar ağzındaki kanı silip
"Hayır Yağmur gitme!" Dedi.

"Yağmur buraya gel dedim! "

Kararsız kaldığım da ya da ne yapacağımı bilmedigim zamanlarda hep ağlardım. Nefret ediyorum!
" Buraya gel!" Diye bağırdı Araf.
Ikisinin ortasına geçtim ve Araf'a döndüm. Gözlerimden yaş akıyordu ve burnumu çekiyordum. "Senden nefret ediyordum Araf anlıyor musun? Senden nef-ret e-di-yo-rum!" Bu sözleri duyan ateş saçan gözleri birden küçük suçlu bir erkek çocuğu bakışlarına döndü. Ne demiştim ben ? Ondan nefret mi ediyordum?
-Kesinlikle!
Yoksa kalbi mi kırılmıştı?
-Onun bir kalbi yoktu.

Gözyaşımı sildim.
"Ne yaptığını görüyor  musun? Çağlar'ı mahfettin! Çevredeki  herkese  zarar veriyorsun. Ama ,ama en çok da kime zarar veriyorsun biliyor musun?"
Yanına gidip omuzuna vurdum.
'Kendine! Kendine en büyük zararı kendine veriyorsun Araf. Insanlara zarar vererek onlara kötü davranarak üstün olabilceginimi sanıyorsun?"

"Hıh"  güldüm ve " Acıyorum.. Acıyorum sana Araf Kutgün!" Diye bağırdım .

Araftan.......

Ne kadar hızda gidiyorum şuan umrumda bile değildi .
Delirmek istiyordum! Kafayı yiyip hastaneye yatmak! Bu olanların gerçek olmamasını istiyorum!
Ben bu olamazdım! Olamam! Ben onca seneden sonra gelen bir kıza böyle davranamazdım!

O sözler canımı mı yakmıştı? Inanması zordu ama canım yanmıştı. Canımı ne yakmıştı? Sözleri mi? Yoksa masum bir o kadar da aşağılayıcı bakışlarımı? Yoksa o piç herifi koruması ona özen göstermesi mi?

"Hiç biri!" Diye bağırdım. Hiç biri olamaz! Kendimi keserdim,biçerdim ama ben bir kıza böyle hissedemezdim!
Yapamam..

O kız da birşey vardı. Ama ne? Beni ona bağlayan birşey.
Ya da gerçek değil. Hayal dünyamda uydurduğum biri.

Bugüne kadar beni isteyen, benim olmak isteyen, çok kız tanımıştım. Hiç biri böyle değildi? Kimse bu kadar kendine güvenmiyor, güçlü olamayacağını bile bile güçlü durmaya çalışmıyordu.

Belki de beni başka bir taraftan tanımaya çalışmıyorlardı ? Hep kahpeydi düşünceleri.

Ama Yağmur öyle değildi. Evet onu o kızlar dan ayıran tek birşey vardı ve şuan bunun farkına varmıştım. O Çağları istiyordu.
Egolu, zuppenin teki Çağları. Yağmur'da onun için yattığı kızlar dan farklı birşey değildi. Sadece bana inat olsun diye onu koruyordu. Ama bakalım bu sözlerden sonra onu koruya bilecek miydi!

Telefonum kaçıncı kere çalıyordu?
"Sikicem telefonu,telfonu bulanı,telefonu satan pazarlamayı, fabrikasını toptan sikicem "
En sonunda açtım dayanamayıp
"Ne var lan ne ne ne!?"
"Aaa Araf görüşmeyeli  sen baya bir terbiyesiz olmuşsun. Ama olmaz böyle. Sen benden habersiz oyun kurmuşsun. Bil bakalım noldu? Oyunda artık ben,biz de varız yakında ilk hamlemizi yapıcaz. Yada ikinci bilemem ."
Karşı taraf kahkaha atınca
"Sikicem seni lan kimsin lan sen seni bir buluyim sikicem oğlum. Öldür beni diye yalvarıcan. Sen öldürdün Cenk'i dimi he sen öldürdün!"
*Cenk geçen bölümde ölen çocuk.
"Aaa terbiyesiz seni. Hiç böyle konuşulur mu?
Haydi diyelim ben öldürdüm,inandırabilecek misin onlara?."
"Seni bir bulayım,ebenin nikahına götürecem."

"Yakında Araf. Çok yakında bitecek bu hasret.."
Ben küfür  etsemde karşı taraf kapatmıştı telefonu ne demekti  bu?

"Düzenleniyor."



Oyun Bozan Hayat (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin