51. Bölüm:Sen Benim İçin Hep Minnaksın.

62 10 1
                                    

Çok güzel! "Gitsene be!" Az önceden beri  Özge çok değerli sevgilisini evden dışarı çıkartmaya çalışıyor,Buğra ise hiç direnmiyor.

Tabiki'de yerinden oynamıyor!
Ve bu direnmemiş hali.
Estağfurullah. .

En sonunda benim şarteller atti tabi. "Yeter be!"

Ikiside aynı anda bana dönünce,koltuğa sindim. "Yani,şey. Devam edin.." deyip telvizyonu kapatip diğer odaya geçtim. Yatağa uzanıp arkamı onlara döndüm.

Onlara derken,onlar bu odada değil yani. Her neyse.

Telefonu açıp baktım,gözlerim sonuna kadar açıldı. "Yaaaa!" Diye cırladım.

Tabiki'de beni kimse takmadı ,çünkü ben toka değilim diyerek sahneyi size bırakıyorum .

Derin'den mesaj gelmişti,ve,ve. Aman Tanrım!

Gelen:JelibonluLolipop
Kankaaa,benimle beraber Çağlar,Nur veeeee Selim'de geliyor!!!!!!

Giden:JelibonluLolipop
Omaygat! Vallah de la! Oha,çok iyi.

Nur'un gelmesi iyi olur,ne zamandır görmüyorum zaten. Çağlar.Ve Selim!
Telefonu kapatıp ayağa kalktım. Özge odaya girdi "Gitti? "  Özge bana bakıp "Araf çağırıyor,ve sen gitmiyorsun. Hasta olduğunu falan söyliğcem."

Ne oluyor be? "Hey!Hey!Hey!"kolunu tuttum."Neden öyle söylüyorsun?' Biraz yaklaştı, "Siz dışarı çıkınca ben onunla evde yanlız kalmak istemiyorum. Lütfen." Biraz düşünüp,

"Sizde dışarı çıkın."

Beynimi zorladim ve en son bu geldi. Napabilirim? Beni de böyle kabullenicekler.

"Ciddi'misin? Bu karın agrısıyla,surdan şuraya gitmem!" Omuz silktim.

Teklif var,ısrar...
Var!
"
"Ya yürü ışte be!" Diye söylendi Araf. Arkasını dönünce kaşlarımı catip taklidini yaptım. "Yi yiri isti bi!"

Tabiki'de bunu bağırarak yapmadım! Başıma sabahki gibi bir olay gelsin istemem,ayakkabıyı elime alıp giydim.

"Bekleseğne!"

Diyemeden! Öldü genç kız,o genç yaşında....

Araf beni beklemeden gidince bende ayakkabıyı tam giymeden koşmaya başladım.

Sonuc'mu?

Evet! Merdivenlerden yuvarlandım.
Ama bir alkış.

Araf "La havle.." diye başlayıp yukarı olduğum kata seslendi. "Iyi'misin?"

Ayakkabim'a uzanıcakken ayakkabi'nın teki apartman aralığından yöneticinin kafasına düştü.

"Puahhahahaha"

Ben gülmedim tamam.
Adamın kel olan başı ayakkabı gelince tam olmuştu,gülmekten kasilan yanaklarimla aşağı indim hemen. Yüzümü düzeltmeye çalışırken

"Şapka gibi oldu,hmm. Ama üzgünüm onu almalıyım."

Diyerek ayakkabıyı alıp kaçtım. Otoparka doğru kiden koridordan koşmaya başladım. Birden koridorun başında ışık yaninca istemsizce bir küfür kaçtı ağzımdan.

"Hassiktir!"

O neydi qız. "Yağmur..." arkamı dönüp "Araf!" Diye bağırdım. '
"Yağmur...." onume dönüp "Araf?" Birşey onume çıkıp

"Kızım nerdesin?!"

Diye çıgırdı.

Yapim'da ve yayında emeği geçen herkese teşekkü-

Oyun Bozan Hayat (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin